mandag den 20. august 2012

Vil du fotograferes?


Som i nok ved har jeg i lang tid fotograferet piger i mit fotostudie, hvilket mest har været min venindes mange mange veninder. Jeg har også fået nogle få henvendelser fra piger her fra bloggen. Men vi vil genre have mange flere. Vi har valgt at lave nogle forskellige tilbud, både i fotostudiet og udenfor, hvor du så vælger hvad du helst vil. Det skal lige siges i fotostudiet er det kun Vicii der fotografere. Men udenfor er det os begge. Hvis du har lyst kan du bare smide en kommentar, eller sende en mail til: Smileandeatcake.hotmail.dk. Forresten du behøver ikke komme alene. Du kan også tage en veninde med, så får i begge taget billeder. De andre der har været her har i hvert fald synes det var mere rart. 

I fotstudiet:
 100 kr
Billederne bliver kun taget med hvid baggrund i mit fotostudie
Du får omkring 10 redigerede billeder tilbage
Du ejer billederne, men vi kan godt bruge dem på bloggen, hvis vi har din tilladelse

150 kr
Du kan vælge at få billederne taget med sort eller hvid baggrund i mit fotostudie
Du får omkring 15-20 redigerede billeder tilbage
Du ejer billederne, men vi kan godt bruge dem på bloggen, hvis vi har din tilladelse

200 kr
Du for både taget billeder med sort og hvid baggrund
Du får omkring 30-40 redigerede billeder tilbage
Du ejer billederne, men vi kan godt bruge dem på bloggen, hvis vi har din tilladelse

Gruppe fotografering
 2 personer - 50 kr
 3 personer - 50 kr
4 personer - 100 kr
Over fire personer - 100 kr
Et redigeret billeder koster 15 kr
To redigeret billeder koster 30 kr
10 redigerede billeder koster 100 kr 




Udenfor:
200 kr
Billederne tages under valgt lokalitet af os
Shotet varer højst 1 time og 30 min
Du får omkring 5-10 redigerede billedere tilbage
Du ejer billederne, men vi kan godt bruge dem på bloggen, hvis vi har din tilladelse
250 kr
Billederne tages ved lokalitet du vælger. Det kan også være nær dig, eller inde i byen osv.  Det dur ikke hvis det er Jylland, Fyn. Vi kan stadig godt tage billeder af jer, men vi skal dog mødes på halvvejen eller nede ved os (København)
Shotet varer højst 2 timer
Du får omkring 20 redigerede billeder tilbage
I denne pakke kan du også få billeder specielt redigeret. Som f.eks. flere personer af dig på et billeder osv.
Du ejer billederne, men vi kan godt bruge dem på bloggen, hvis vi har din tilladelse




24 kommentarer:

  1. Synes det er nogle rimlige priser, vil overveje det, men bor bare i Jylland :)
    Knus Mette

    www.mettelerche.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi da glade for at høre (det med priserne, hih)<3
      Men øvsen da du bor i Jylland, det kan selvfølgeligt godt lade sig gøre alligevel, kræver bare at du kan komme til os, det bliver nok lidt dyrt i længden :/ <3

      Slet
  2. Synes virkelig det er vild fedt, men det samme her, bor i Jylland :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er glade for du synes det lyder fedt! Men det er selvfølgeligt super ærgerligt du bor i Jylland:(

      Slet
  3. Hvor kommer i fra? :-)
    Jeg er fra Vestsjælland, var det noget der kunne lade sig gøre måske? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er fra Ishøj (Det ligger omkring København), Altså er ikke helt sikker på hvor vestsjælland er henne, men tror da sagtens det kan lade sig gøre!<3

      Slet
    2. Okay, altså vestsjælland er der ved Slagelse, hvis du har været der.<3 - Det tager Cirka en time eller 45 min med et tog fra slagelse til københavns hovedbanegård. :-)

      Slet
    3. Det lyder fint. Hvis du er interreseret i fotostudie pakken, så tager det 30 min fra hovedbanegården til os <3

      Men hvis du er interreseret i udenfor pakken kan vi aftale at mødes et ste di København. Der kan vi f.eks. tage billeder ved nyhavn, en park eller en forladt gade! (-:

      Er det noget du er interreseret i?<3

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor øv! Jeg vil ellers også vildt gerne. Jeg bor desværre også bare i Jylland! :-(<3

      Slet
    2. Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, hvis måske mødes på midtvejen eller ligenende, eller du kommer til os (-: <3

      Slet
    3. Hvis jeg engang skal til Sjælland, kan det være! (-;<3

      Slet
    4. Det ville i hvertfald være hyggeligt (-: <3

      Slet
  5. Ej hvor øv... Jeg ville ellers godt have taget billeder, bare for at snakke med jer og billeder, og arbejdsproces. Men bor på Jylland, og har ikke mulighed for at komme væk fra Jylland ; (

    Men kan i ikke lave sådan en video, eller et blogindlæg, og i viser proseccen?

    Priserne er meget rimelige synes jeg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor ærgeligt.. Vi ville også gerne snakke med dig. HVor nedern altså!

      Det kan vi godt. Når du siger processen hvad mener du så helt præcist? Skal bare høre om jeg forstår det præcis! (-:

      Hvor dejligt at høre (-:

      Slet
    2. Måske sådan et backstage indlæg?

      Slet
    3. Måske sådan et backstage indlæg?

      Slet
    4. Det vil vi da helt klart lave (-:

      Slet
  6. Jeg glemte lige noget i min tidligere besked ; ))
    Kan i ikke også lave et indlæg om hvordan i fik succes? Tak :))

    SvarSlet
  7. Syntes det er en vildt fed ide :) og gode priser! overvejer det lidt... :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder virkelig dejligt! Vi vil håbe at få nærmer besked! (-:

      Slet
  8. Respekt! Hvor er I bare seje tøser! I gør det godt :-)

    SvarSlet