fredag den 10. august 2012

INSTAGRAM

Vi er lidt stressede her for tiden. Der skal redigeres en masse bryllupsbilleder, redigeres en lille bryllupsfilm sammen, tages billeder i fotostudiet, redigeres flere billeder, tages billede til ugens emne, forberede sig på at skulle i skole igen, ud og shoppe og selvføligelig nå at være sammen med vores familie og venner. Puhaaaa, i dag har jeg været ude og sejle med min farmor og farfar i deres båd, igår tog Vicii billeder i hendes fotostudie af en maaaaassse smukke piger, og jeg hjalp til med lamper og lyssætning! I weekenden var vi til bryllup og tage portræt billeder, sidste uge var jeg til Owl City koncert i Lille Vega. Det har været super fedt, men puhaaa hvor går tiden altså stærkt. Bare tanken om at vi skal starte i skole på torsdag synes vi begge er total trist. Det bliver selvfølgeligt fedt at se alle ens klassekammerater igen, men det der med at skulle skrive fysikrapporter og lave problemregning, tidslinjer i historie, prøver i biologi - det magter vi simpelthen bare ikke. Men udover alt det, er vi blevet total vilde med INSTAGRAM! Det er sådan en hyggelig måde at dele sine billeder på, og samtidig kunne følge med i hvad ens venner lige går og laver - især her i sommerferien hvor der er mange man ikke har set i laaaang tid.
Her er nogle billeder fra vores INSTAGRAM, 
Har/kender i INSTAGRAM? Hvis ja hvad synes I om det?
I kan følge os; Viciidahl og Amaliefrimann

12 kommentarer:

  1. Jeres blog er min ynglings. Jeg er så vild med den. Jeg kigger på den flere gange dagligt.. Jeg er vilde med jeres mange fotoshots! Jeres fototalent er enormt. I skal bare ignorere alle de anonyme. De er bare missundelig på jeres smukke udseende og store talent.
    Nu til pointen/spørgsmålet. Jeg skal snart købe kamera. Hvad vil i anbefale. Jeg er nybegynder, og kan højst ca. bruge 3000 på det. Jeg ved ikke om jeg er mest til Nikon eller canon? Håber i kan hjælpe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak for rosen. Wow, virkelig en dejlig kommentar at stå op til. Mange tak! <3
      Vi vil faktisk indrømme at vi ikke har 100% styr hvad alle kameraerne koster lige i øjeblikket. Men vi vil starte med at sige for sammen antal beløb for man mere med hvis man køber Canon. Så et 1100d eller et Nikon 3100. Men vi synes du skal tage op i en fotobutik, spørge ind til det og prøve at holde kameraerne i hånden. Så vælg det du synes er lækrest, bedst at holde på og det du bedst kan lide!

      Slet
  2. Fuuuuuck jer! Vi skal begynde på onsdag :-(

    SvarSlet
  3. Hvilken slags photoshop bruger i??

    SvarSlet
  4. super fede billeder, er vild med jeres setting! kig endelig forbi

    SvarSlet