mandag den 13. august 2012

Fairytale

Halløj piger. I går var Amalie og jeg ude og tage disse billeder. Vi tog ud til Åmarken i en park kaldet Rosenhaven. Der var enorm mange mennesker i parken, hvilket man komisk nok ikke kan se på billederne. Men det var enormt pinligt at stille sige ud foran alle disse mennesker i fine kjoler, reflektor under armen og et stort kamera. Vi fik i hvert fald en del publikum. Man følte sig på en måde lidt i vejen, da mange mennesker gik udenom stedet vi fotograferede.  Men hvad synes i om billederne, både ris og ros? 

49 kommentarer:

  1. Haha jeg er glad for at I stadig gjorde det, for de billeder er helt fantastisk gode! :-) Elsker jeres blog!

    www.ida-ba-dida.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi også. Mange gange tak, det er vi glade for du synes. (-:

      Slet
  2. FUCK NOGLE BILLEDER, elsker dem!

    SvarSlet
  3. Elsker din frisure Victoria :D ♥

    SvarSlet
  4. kæft hvor er den nogen søde billeder
    -tag jer ikke af mit brutale navn ha ha

    http://bitchpleases.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, mange tak! Hæhæ, det skal vi nok lade være med! (-:

      Slet
  5. Wow, hvor er jeg bare misundelig. De billeder er simpelthen helt ustyrligt gode.
    Er de regieret i et specielt program? Jeg elsker nemlig den effekt de har :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, en dejlig kommentar! Hvor er du bare sød altså (-:
      Vi har redigeret dem i photoshop elements. Vi er også ret vilde med effekten. Ville det være noget med en tutorial? (-:

      Slet
    2. Det kunne være fedt med en Tutorial ; ))

      Slet
    3. Ja for pokker. Jeg stemmer så meget for en tutorial!
      Ved du om det er et program som kan fungere på MacBook? :)

      Slet
    4. Det vil vi da gøre piger. Jeg har en macbook, så ja. Det fungere både på windows, apple osv. (-:

      Slet
  6. Fantastiske billeder, virkelig fantastiske!! De ligner de er taget ud fra en tumblr...

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. En fantastisk kommentar. Hvor er i alle så søde og rare! (-:

      Slet
  7. JEG ER SÅ FORELSKET I JERES BLOG! Når jeg siger forelsket, mener jeg forelsket. Jeg er så vild med den at det er helt vildt. Jeg kigger på den flere gange dagligt. Indlæg som dette gør mig bare endnu mere desperat til at se flere og flere af jeres photoshots.

    Hvis i ikke forstod pointen. "ELSKER ALLE JERES BILLLEDER"..

    SvarSlet
    Svar
    1. DEJLIG, dejlig dejlig dejlig kommentar….

      Slet
  8. Tillykke! Jeg giver dig en Liebster Blog Award.
    -Tjek dette indlæg for mere information:
    http://tildegroth.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-award.html

    - ELSKER HELT SERIØST JERES BLOG!
    fuck i tager fede billeder! det er helt ekstremt :D
    Ser virkelig op til jer og jeres blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Vi vil se om vi får det gjort!
      MANGE MANGE TAK! Hvor er du sød. Det der er en enorm dejlig kommentar at komme hjem til!
      Love you <3

      Slet
    2. Dejligt at i kan lide min kommentar ;)
      Og mener det virkelig 100% - love you too <3

      Slet
    3. Selvfølgelig kan vi det. Hvor er du bare sød.. Mange hjerter til dig <3

      Slet
  9. Så virkelig flotte!
    Elsker dem! Mine ynlings indtil videre!

    SvarSlet
  10. Hvilket objektivt er blevet brugt her? : ))

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har brugt mit portræt objektiv, Sigma 1,4 50mm (-:

      Slet
  11. Wauw, de billeder er flotte! Er vild med dem!

    SvarSlet
  12. Hvordan kan du få den skrift?? ( indlægstitel)

    SvarSlet
    Svar
    1. I skabelondesigner -> avanceret -> Blogtitel -> vi har så valgt en der hedder "Josefin Sans" (-:

      Slet
  13. Fantastiske billeder, virkelig! Jeg har selv photoshop elements, hvilken efekt har i brugt? Virkelig fed redigering :-)
    Knus Annika!

    http://lovemylife-annika.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak. Vi har ikke brugt en effekt i sig selv, men flere.. Tror der kommer en tutorial! (-:

      Slet
  14. OMG nogle vanvittige billeder du tager!!!!

    Kram Rikke, http://blackblack-bird.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Er SÅ misundelig.. på ALT! Alt det i har og kan...
    vildt flotte billeder....... <3

    SvarSlet
  16. Så søde billeder! Helt uskyldig og det hele! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange 1000 tak! I er så søde alle sammen (-:

      Slet
  17. Elsker det! Elsker alt ved jeres blog!:)

    SvarSlet
  18. SMUKT. Meget idyllisk. virkelig virkelig smukt!

    SvarSlet
  19. Virkelig gode piger! er især vild med det sidste :))))
    - Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, vi er glade for du kan lide dem. Personligt er det også mit favorit billede (-:

      Slet
  20. Wow, du tager vildt gode billeder Vicii! Elsker dem virkelig!!! Også Amalie!<3 Synes om dem alle!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Kaja, mange gange tak <3 <3

      Slet
  21. De er jo enormt fede billeder! Virkelig smukt arbejde!

    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
  22. WOW virkelig flot! Hvor er de steder, I tager billederne henne. Virkelig smukke områder! ;) xx

    SvarSlet