onsdag den 29. august 2012

Everybody has a dark side

Skolen er godt nok hård mod os for tiden - jeg bruger over 1 time hver dag bare for at lave de små fylde lektier. Vi får stile for dag efter dage - en problemregning hver anden uge. Men i næste uge, i næste uge. Næste uge bliver dejlig. Vi har emne uge. Det bliver skønt kun at have 5 timer hverdag, ingen lektier (sådan da), slap af timer og bare tid til ale vennerne efter skole. Det bliver skøøøøøøøøøønt!
Hvad synes i om billederne? Forresten sidste uge var der ikke et ugens emne, så i denne kommer der 2, stay tunned! Dette er et af emner, alle har en mørk side. Vi har fortolket det sådan, at pigens (natasjas) ene side er mørk og den anden hvid. Altså at hun har en mørk side også. Ris og ros? 

18 kommentarer:

  1. Virkelig fede billeder! Ret vildt, jeg har faktisk overvejer præcist den overskrift til et indlæg, haha!

    - Camilla
    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med at hun har en mørk og lys side ; )) Som altid gode billeder!

    Men hvad synes i enlig om den her blog, og bloggens billeder?
    (Det er ikke min blog!)http://pernilles.tk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak - jeg er vild med den. Det er nogle vildt flotte billeder! <3

      Slet
  3. E.N.D.E.L.I.G.!.

    SvarSlet
  4. Gode billeder! Hun er virkelig smuk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja hun er virkelig smuk. Vi sende rosen videre <3

      Slet
  5. betaler hun også for at få billeder? jeg overvejer lidt at få taget nogle billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hun er jo en mine aller goeste veninder, så hun betaler selvfølgelig ikke!
      Vi ville med glæde tage billeder af dig (-:

      Slet
  6. Fuck, nogle snegle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Slå lige "sneglene" op i ordbogen igen søde

      Slet