lørdag den 18. august 2012

Vi spørger om jeres hjælp?

Nu har vi haft anden dag i skole. Jeg kan da godt fortælle allerede nu, at det bliver et sygt hårdt år. Alle lærerne snakker uafbrudt om eksamnere, alle deres planer, afleveringer og jeg kunne blive ved. Men i torsdags var jeg sammen med to ubeskrivelig piger, Natasja og Sarah. De er  så smukke begge to. Det er ikke nogle overdrevet vilde perfekte billeder, men synes nu alligevel i skulle se dem.
Men nu kommer i med på banen. Amalie og jeg har nemmelig brug for jeres hjælp. Vi ville spørge om, hvad i synes bloggen manglede, havde brug for. Synes i der skal flere fotoshoots, hvilke? Vil i gerne have flere fotoråd, og tutorials,? Smid en kommentar, og skriv hvilke i indlæg i gerne vil se. 

46 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHAHA, den rødehårede pige er grim. Føler den for meget, dør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Stop det! Det er simpelthen ikke i orden du sviner mine veninder til. Du ved godt det der ikke bare er ord, men noget der virkelig skader. Så hold dig væk hvis du ikke har noget federe at sige. Til sut så hedder hun Sarah, og er pisse smuk. Slut.

      Slet
    2. Wow hvor er du nedern! Hun er jo virkelig utrolig smuk, og du er sikkert bare helt vild jaloux...

      Slet
    3. Det er da noget lort at skrive Anonym... Jeg synes begge modeller er virkelig smukke!
      Jeres billeder er jo fantastiske som altid :-)
      Jeg synes, det kunne være fedt med flere fotoråd:-)

      Slet
    4. Det er noget lort, som hun/han skriver. Ja, begge modeller er smukke!
      Mange tak (-:
      Det vil vi da gøre! Helt klart (-:

      Slet
    5. alle sammen, og Victoria og amalie: Jeg kender Sarah i virkeligheden, og hun er skide grim og fed. I kan ikke sige noget. Der føler hun den alt for meget, synes det er klamt. Slut.

      Slet
    6. Hey Anonym: Man skal selv være perfekt, for at svine andre til! Og du lyder ikke til at være perfekt!
      Og piger.. Jeg synes i skal blive ved med at blogge som i gør - i er virkelig for seje! :)

      Slet
    7. Anonym for ! Gud er hun ej! Hun er utroligt smuk, og langt fra tyk! Jeg synes at du er klam, fordi du ikke tør skrive hvem du er og svinder andre til!

      Slet
    8. Mathilde Dahl; Du kan ikke se hendes krop. Jeg har været i svømmehallen med hende. For guds skyld hun er fed.

      Slet
    9. Rusamunde: Jeg er gelt enig. Du er virkelig også sej. Din kommentare er bare fantastiske, og virkelig dejlige at læse!

      Mathilde: Sarah er ikke tyk, men hun er heller ikke ultra tynd. Hun er ganske normal, en smuk høj slank pige <3 (-: Også er hun pisse dejlig!

      Slet
    10. Anonym: Det kan godt være Mathilde ikke kan se hendes krop. Men Mathilde går på skolen, så ser Sarah næsten hver dag. Hvornår var du i svømmehallen med hende? For hvis det var fornyelig er du da en falsk ven!

      Anonym 1: Hvor er det klamt, i sær når i kender hinanden godt. Hvis du kender Sarah ved du hvor en lav selvtillid hun har, så synes bare du skal tage og holde din mund. Det er dig der er klam.

      Slet
    11. Kære Anonyme! Det kan godt være at du ikke kan lide mig, men du behøver ikke at svine med til med noget som jeg ikke selv er stolt af! Jeg ved godt selv at jeg er tyk, men du behøver ikke at 'drille' mig med det! - Sarah

      Slet
    12. Søde Sarah mus. Du er overhoved ikke tyk, langt fra. Du skal slet ikke tage der af de dumme kommentarer, for de er sikkert bare misundelig over at de ikke har en krop som din, glade jeg som dit, søde smil, smukke ansigt og fantastisk personlighed. Du er fantastisk smukke <3

      Slet
    13. Anonym - du er for dum at du gider at bruge din tid på det der fis. Du må have problemer med dig selv, siden du gider at bruge tid på at svine andre til. Vi andre er jo af en helt anden opfattelse, - nemlig den at hun er gude smuk! Man kan håbe for dig, at du lærer det når du bliver ældre!

      Slet
    14. Jeg er fuldstændig enig med dig Maria. Det er simpelthen for langt ude!

      Slet
  2. Virkelig skøn blog! -Nyder virkelig at læse jeres indlæg!
    Jeg synes, det er fedt med fotoshoots, fotoråd og tutorials, så det er det jeg godt kunne tænke mig at se mere af :-)

    Knus Karen
    http://the-flying-rabbit.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Det er vi virkelig glade for at høre.
      Vi har faktisk et indlæg klar som handler en smule om tutorials. Fotoshots har vi også en masse planer om (-: Så det lyder dejligt!

      Slet
  3. Hej Amalie & Victoria!
    I er virkelig nogle søde, inspirerende, smukke & dygtige bloggere og fotografer begge to. Nyder altid at læse jeres blog og bliver altid så glad når jeg ser, at I har udgivet et indlæg!
    Nu til det hvor I vil have os læsere til at give jer og bloggen noget respons: Som sagt synes jeg jo bare at I gør et mega godt stykke arbejde, men I kan selvfølgelig aldrig lave for mange af jeres flotte photoshoots, hahha! Jeg synes at det kunne være virkelig lækkert, hvis I ville lave nogle flere fotoråd og tutorials, så det kan I bestemt bare lave en masse af. (-:
    Forresten skal I ikke tage jer af alle de anonyme tabere der sviner jer, jeres veninder, jeres blog og jeres billeder til! Det er simpelthen bare for langt ude og alt, alt for latterligt og barnligt.
    Jeg vil også gerne lige spørge jer, hvordan I har fået jeres billede header ind i midten? (-:

    Hilsner fra Julie (http://juliemogelmose.blogspot.dk/)

    SvarSlet
    Svar
    1. Julie, hvor er du bare sød. Det er virkelig en dejlig kommentar. Vi vil starte med at sige mange gang tak. Du er simpelthen for sød! <3
      haha, ja som jeg skrev til personen oven over har vi et indlæg klar omkring tutorials. Vi vil også vise jer alle vores photoshoots. Men nu er dte jo skoletid, så der er ikke så meget tid som i sommerferien! Men der vil helt klart komme mange mange flere (-:
      Det vil vi helelr ikke. Vi synes bare ikkd et i orden, når haten kommer helt over på vores veninder. De har jo gjort dem noget. Ja, det er for langt ud, og meget latterligt! (-:
      Det var egentlig bare et tilfælde. Jeg ved ikke helt på stående fod hvordan. Men vil da lige spørge Amalie! (-:

      Slet
  4. Er sidste billede for uskarpt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er lidt for overksarpt, da blevet er blev resized meget!

      Slet
  5. gerne new in's! i har en virkelig fed tilbegge to :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil vi huske, så. Mange gange tak! (-:

      Slet
  6. Synes ikke jeres blog ''mangler'' noget. Jeg elsker den, som den er. I skal ikke lave noget om. Bliv ved med at blogge som i gør. Der er én ting, jeg synes ville være lidt sjovt, men det er jo ikke sikkert i gider. Jeg vil synes det vil være fedt, hvis i ville lave en video hvor i snakker. F.eks. et haul, på noget tøj i køber? Eller bare fortæller noget. Et eller andet, med en video! :-) <3

    //smillakrogshede.blogspot.com - smillakrogshede.tk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Smila. Det kunne vi da godt finde på. Vi har faktisk en gang lavede en. Bare hvor vi snakkede i en spørgerunde. Men vi kunne ikke ligge den ind, og det resulterede at bloggen var slettet i en dag! :-( <3 Men det er en fed ide (-:

      Slet
  7. Hej : )
    Jeres blog er super god, og jeg fatter ikke at i får hate, for jeg selv, bliver vildt glad når jeg ser et nyt indlæg her på bloggen! Jeg tjekker jeres blog flere gange dagligt for nye indlæg ; ))
    Men nu til noget jeres blog mangler/ikke mangler! Jeg læser jeres netop jeres blog fordi, at den handler om foto - og kun foto! Jeg synes virkelig det er den bedste fotoblog, så jeg synes ikke i skal bygynde og blogge om mode, fordi det er der så mangeblogge der gør. Jeg vil hellere se fotoråd, som f.eks. "Kom væk fra auto", eller en guide til hvilket opjektiv man skal købe næste gang ; )

    Undskyld hvis der er mange tastefejl, mendet er et nyt tastatur for mig, og så skulle det gå hurtigt ; ))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma. Det er virkelig en dejlig kommentar. Mange gange tak! (-:
      Det er faktisk nogle vildt gode ideer. Jeg har faktisk været i gang med en kæmpe guide om manuel indstilling (-: Den vil i også snart få set! <3

      Slet
  8. I må gerne lave lidt flere tutorials, men på en måde kan man desværre ikke bruge dem, hvis ikke man har photoshop elements.. :-) Har i den oprindelige photoshop? For så må i gerne lave noget der passer til den ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det rigtige photoshop koster 8000 kr, så det har vi desværre ikke. Men tror vel begge programmer har de samme funktioner, men dog ligger de forskellige steder. Men vi vil helt klart lave flere tutorials (-:

      Slet
    2. 8000?! Hold da op! Men er der nogle andre programmer som vi kan bruge, hvis ikke vi vil investere i Photoshop Elements? :-)

      Slet
    3. Ja, det er helt voldsomst. Ja, det er der vel. Amalie har ikke lige pt photoshop, så hun bruger gimp! Hvad bruger du til at redigere? (-:

      Slet
  9. Hejsa. Kunne I ikke prøve at have en til at filme jer imens i lave photo-shoots? Sådan man kan se hvordan det foregår osv. Vil også gerne vide hvad I stiller jeres kamera på:-)

    -Elsker jeres blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk en rigtig fed ide, som vi helt klart vil prøve.. Vi er i gang med at lave et kæmpe manuelt indlæg. Men det er jo forskelligt for hvilket sted og lys vi sætter vores kamera. Men skal vi så skrive ved hver indlæg, hvordan kameraet var indstillet? (-:

      Slet
  10. ROOOOOOM-TOUR! Eller "skabs-tour". Synes alt jeres tøj osv. er mega fedt!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, hvor er du sød! Det vil vi se på! (-:

      Slet
  11. Vil helt sikkert gerne have flere tutorials, dem elsker jeg virkelig, da jeg også selv har photoshop, og tit synes det er sværet lige at finde den rigtige farve osv., når der er så meget der skal instilles! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har ret i. Du kan jo tjekke vores nyeste indlæg ud, og vælge hvilke toturial du vil have! (-:

      Slet
  12. Elsker jeres blog!!!!<3 bare fortsat som i gør!! Men da jeg selv bruger photoshop vil jeg gerne have tutorials og fotoråd<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange 1000 tak. Hvor fedt, du kan jo tjekke vores nyeste indlæg! <3

      Slet
  13. Elsker jeres blog, men kunne rigtig godt tænke mig nogle fotoråd :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, mange gange tak. Det ville vi da se på! (-:

      Slet
  14. Jeres blog er selvfølgelig super dejlig som den er! men måske flere billder fra rundt om kring. Hvor i befinder jer, værdagsbilleder osv... det ville jeg synes var fedt!:)

    SvarSlet
  15. Jeg synes i skal tage mange flere billeder af Sarah. Hun er en skide smuk og dejlig pige :)

    SvarSlet