onsdag den 8. august 2012

10 (u)brugelige facts

I dag bliver en lang, stressende, hård, men fantastisk dag. Jeg har sammen med min veninde Julie Amalie planlagt en "fotodag". Der kommer omrking ti piger inddelt i 3 hold, som jeg skal tage billeder af. Amalie kommer også, så hun kan jo hjælpe mig. De her billeder tog jeg i forgårs, også i mit fotostudie. Pigen hedder Zasja. Jeg har også førhen taget billeder af hende. Hun er bare så smuk, og modelagtig. Hvad synes i om dem?
Men årsagen til dette indlæg var egentlig fordi Amalie og jeg ville prøve at lave det meget popolære 10 (u)brugelige fakta om os indlæg. Vi elsker selv at læse dem, så nu må vi jo håbe at i kan lide vores.

1. Jeg, Vicii, har en kæmpe forbi for tøjmærker. Når jeg ser dem får jeg kvalme, og kan flippe helt ud. Jeg ved ikke hvorfor. Men jeg forestiller mig, at mærket er i munden på mig :( Mange bruger bare denne forbi i mod mig, og det starter ofte mange grineflip.   
2.Vicii har verdens mest underligeste hund. Nogle gange man går en tur ud i haven kan man finde Tember i fær med at spurte rundt om træet om og om igen. Desuden er han vild med tennisbolde, og kan have helt op til 3 tennisbolde i hans lille mund. Han er så vild med dem, at han finder flugt veje fra haven, for at snuse efter tennisbolde i naboernes haver. HAHAHAHAHAH! 
3. Vi er begge årsagen til at der ikke er noget mad i hinandens hus. Jeg æder alt Amalies mad, og hun æder alt mit. Vi går ofte bare ind  hos den anden åbner køleskabet, og tager noget mad. Underligt forhold, vi ved det… 
4. Når vi låner noget af hinanden låner vi det i så lang tid, at vi til sidst glemmer det er den andens, og ikke ens eget. 
5. Vi har begge en kæmpe interesse for fotografi, hvilket har gjort vores venskab stærkere. Vi drømmer faktisk om som ældre at starte et foto team. Der aldrig nogle der har sagt man ikke må drømme… 
6. Vi er naboer, hvilket er OVERDREVET MEGA COOL! Mange siger "tænkt at bo ved siden af sin bedste veninde". Vi ved ikke, men det er så meget nemmere at bo ved siden af sin bedste veninde <3
7. Når vi tager billeder af os selv, kommer der bl.a. altid de mest forfærdelige, grinagtige, skøre, dumme, klamme, grimme, underligeste billeder af os som vi kan grine af i åre vis.
8. Når vi bliver sure på hinanden er det kun i få sekunder/minutter. Men vi opføre os virkelig barnligt når det en sjælden gang sker. F.eks. en gang blev  vi uvenner på vej hjem fra en veninde. Vi cyklede med 10 meters afstand hinanden. I toget sad vi 5 pladser fra hinanden. Vi sagde ikke et ord til hinanden. Da vi endelig kom hjem begynde vi begge to at tude, ahhahahaha! Selvom vi aldrig græder ellers. 
9. Vi har været bedste veninder siden vi var helt små. Men vi har haft vores "problemer". I børnhaven kæmpede vi altid om  at få suppeskeen i vores matchende lyserøde pippi træsko. Eller snarere vi har haft et "problem".
10. Vi har allerede nu planlagt at vi skal gå i gymnasie sammen uanset hvad, skal være bedste veninder ind til døden os skiller, vi skal tage en fotograf uddannelse sammen og starte et fotogram team. Jeg, Vicii, har bl.a. allerede planlagt at jeg skal have et barn der hedder Veronice.. Lidt underligt…. 

9 kommentarer:

  1. Er forelsket i billederne. HAHHAHAH, hvor lyder i også bare søde og skøre. Ved godt det er et smule underligt spørgsmål. Men i virker som nogle enormt populære piger med mange venner. På jeres facebook billeder har i også bare enormt mange likes. Er i populære?

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt, kan ikke lade vær med at side og smile efter jeg har læst jeres fakta! :) Hahaha <3

    SvarSlet
  3. Jeg tror sagtens I kan få et foto team eller noget sammen! Helt klart, I er fantastisk gode til at tage billeder! Godt nok har vi lidt mange fotografer i den lille by jeg bor i, men hvis I åbnede en butik derhenne, så er jeg sikker på at kunderne vil tikke ind og I vil tjene godt på det! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vi meget glade for du tror, for det vil vi rigtig gerne! <3 (-:

      Slet
  4. haha, jeg vil så gerne se et billede af den hund med tennisboldene i munden !!

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah, det må vi tage et billede af en dag så!<3

      Slet
  5. NYT INDLÆG,TAK!

    SvarSlet