mandag den 6. august 2012

I'm not affraid...

I går var en rigtig dejlig dag. Jeg startede dagen med at ligge i sofaen i nattøj, med en smoothi i hånden. Senere på dagen havde jeg aftalt med min søde veninde Emma at vi skulle tage billeder. Det endte med at Amalie også tog med. Men her var de billeder vi tog. Det var meningen at disse billeder skulle havde været et emne, men så dumme som vi er har vi fuldstændige glemt det oprindelige emne. Vi kan simpelthen ikke huske det, eller finde endnu et! Har i nogle ideer til emner til disse billeder, og hvad synes i om dem? 

39 kommentarer:

  1. Hvis i ikke kan huske det nu var det vel heller ikke et så godt emne O.o
    Intet hate. Det er fede billeder, og en smuk model. Glæder mig til at se ugens emne (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kan du nu måske godt have ret i!:)
      Men mange tak! Vi vil give rosen videre til Emma!:)

      Slet
  2. Vild fantastiske billeder! Har dog ikke rigtig nogen idé til et emne, men elsker virkelig den idé med at i har emner på bloggen, der kommer virkelig nogle fede billeder ud af det :-)
    Hvis i har lyst må i altså virkelig gerne kigge forbi min blog http://lovemylife-annika.blogspot.dk/
    Mange knus Annika :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Vi er super glade for du synes om det med ugens emner på bloggen!:)
      Vi kigger da forbi med det samme!<3

      Slet
  3. Intet hate! Det er nogle virkelig gode billeder, ingen tvivl om det! Og en super flot model! Men, jeg dynes bare, at modellens udtryk er lidt det samme på alle billederne?
    Men igen, intet hate, elsker jeres blog!:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja måske nu hvor du siger det. Mange tak, det er jeg glad for. Vi ses det skam heller ikke som hate :-) <3

      Slet
  4. Wuhu! Filmbyen/avedøre lejeren. :-)
    Det er nogle rigtig flotte billeder, i får virkelig bare alt til at se godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. oohh, tak altså. Yes, det er filmbyen/station next/Avedøre lejeren. Nu er jeg en smule nysgerrig. Men hvordan ved du det?

      Slet
    2. Jeg har en veninde der bor med udsigt lige ud til station next, bor selv lige i nærheden. :-)

      Slet
  5. Jeg har også tænkt på det med hendes udtryk.. Synes hun er rigtig smuk, og elsker det udtryk, for hun ser rigtig naturlig og flot ud, når hun laver det.
    Men.. det jeg egentlig ville spørger om var, hvor i fandt jeres modeller?! <3

    Knus smillakrogshede.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil vi sige til Emma. Mange tak <3
      Billederne i fotostudiet er dem der kommer og får taget billeder, nogle jeg ikke kender. Men nogle som har fundet os gennem andre af vores veninder. Oftest plejer jeg at bliver okay veninder med disse piger. Så vi spørg dem bare om vi kan tage billeder af dem, og være sammen der efter. Men Emma her hun er en af mine barndomsveninder. <3(-: Håber det var en smule forståeligt, hæhæ <3

      Slet
  6. .. i kunne eventuelt bruge nogen af billederne, hvor det ligner hun er i en kasse ( efter min mening, ligner det ) og så kalde det indelukkelse.... <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ville være en fin ide. Men tror bare at der kommer helt andre billeder til ugens emne. Faktisk et ret fedt emne, tak <3

      Slet
  7. Som en af de tidligere har skrevet, så syntes jeg også at modellens ansigtsudtryk er lidt det samme på hver enkelt billede :-) btw, elsker billede nr. 2

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, øv for dælen. Mange tak, det er også skønt <3

      Slet
  8. Jeg ville have skrevet det samme som en anonym skrev, at den første models udtryk er utrolig ens og uden stemnning eller udtryk på billederne. Synes desværre ikke de er så gode denne gang (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt med noget konstruktivt kritik. Ja, det er rigtig hendes ansigtsudtryk er ens. Men jeg mener ikke det er uden udtryk og stemning. Men ja, tak for den konstruktive kritik. (-:

      Slet
  9. hmm.. jeg kan godt lide, at modelen ser ens ud på billederne.. Jeg vil tværtimod synes det var underligt, hvis hun så sådan ud på et billede, og så det næste hvor hun smiler over hele ansigtet.. Men ja, super fede billeder! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan kan man jo også se på det. Hæhæ, kan godt se det for mig. Men måske skulle der havde været små varianter ved ansigtsudtrykket. Men vi er så glade for du kan lide det! <3 (-:

      Slet
  10. Som altid er jeres shoots fuldstændig flawless.
    Jeg kan egentlig godt lide hendes udtryk på en måde. Der er et eller andet over det..
    Et eller andet jeg ikke lige kan gennemskue, men det er der helt sikkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tak! (-:
      Det er vi virkelig glade for, og vi vil selvfølgelig sende rosen videre til Emma (-:

      Slet
  11. Amalie og Emma, ligner godt nok hinanden!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det sagde jeg også til dem. Men Emma er bare meget højere (-:

      Slet
  12. AMALIE OG VICTORIA I MÅ HJÆLPE MIG JEG ER I KRISE!
    Jeg har en fotoblog og jeg har overført billeder via "picasa web album" og nu har jeg ikke mere plads. Så jeg kan ikke overføre billeder til mine indlæg mere. Jeg syens jeg har set jer skrive på et tidspunkt noget med at i ikke kunne overføre så mange billeder fordi i ikke havde så meget plads tilbage. Hvad gjorde i for at få mere plads, og hvad synes i jeg skal gøre ? : /

    Knus Sille fra fotobloggen : silleagerskov.blogspot.com

    Håber at i måske kunne kontakte mig på min blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er i den krise hver evig eneste gang vi ligger billeder ind, så vi er ikke den gode hjælp.. Men (hæh det er altid et men) vi begyndte at 'resize' vores billeder.. Før fyldte de jo enormt meget. Nu fylder de ikke så meget. Men vi har slettet mange af vores første indlæg, og vi skal til at slette nogle af vores forrige grimme indlæg. Det er så nedern. Men ellers kan du købe plads. Håber det var hjælp nok, sorry <3

      Slet
    2. Jeg ved ikke om det her virker. Men jeg har tænkt en smule over det. Man kun oprette en medblogger til sin blog. F.eks. Amalie og jeg er jo to, så kunne vi have to logins (som der f.eks. også er på kalejdoskopiske). Men så kunne man begynde at ligge billeder ind fra den anden blogger. (Man kalder slevfølgelig de to blogger det samme). Men så er det jo endnu et picasa album at fylde. (Altså den anden 'medbloggers' picasa album). Forstår du mig? <3

      Slet
    3. Ja tak for hjælpen ! Jeg tror også at det er det jeg vil prøve det med at oprette en form for ny bruger :) tak fordi i tog jer tid til at hjælpe ! :)

      Slet
    4. Det var så lidt. Håber vi kunne hjælpe dig <3

      Slet
    5. Jo altså, besluttede mig for at lave en ny google acount som jeg kunne koble til min blog så jeg kunne oploade billeder på/fra. Jeg ved ikkehelt hvordan i gør det, men har jo set andre blogge hvor der er 3 forskellige personer med forskellige acounts men jeg kan ikke finde ud af at tilføje min nye acount til min blog. Hved i hvordan jeg skal gøre ? :s

      Slet
    6. Lige meget, jeg har besluttet at droppe det! Jeg tror bare at jeg betaler når jeg løber helt tør det er alligevel ikke så meget. Jeg tror nemlig ikke at jeg kan lave to brugere på min e-mail. Men hvordan er det at man 'resizeer' sine billeder ??

      Er dybt taknemmelig for at i vil hjælpe ! :)

      Slet
    7. Vi ved heller ikke helt hvordan man gør, desværre. F.eks. på picmonkey eller i photoshop.. I picmonkey trykker du på resize - vælger det tal billedets længde skal have, og skriver det i førstefelt (vi har 860). - gemmer billedetet - ligger dte på din blog - trykker oprindelig størrelse. Var det fint nok? (-:

      Slet
    8. Ja okay tusind tak for hjælpen! :)

      Slet
  13. Udtrykket i ansigtet er kedeligt, og hun ligner allermest en, der væmmes. Location er også kedelig. Kom nu piger, i er ellers skide dygtige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Som vi kan forstå på jeres kommentare var dette indlæg ikke det bedste. Vi vil selvfølgelig prøve at gøre det bedre! <3

      Slet
  14. Jeg synes faktisk, at det er meget federe at ansigtsudtrykket går igen, frem for at hun skulle lave forskellige. Hun er godt nok flot - gode billeder. :-)

    flyvskelaura.blogspot.com

    SvarSlet