søndag den 5. august 2012

Backstage, do do do dooom!



OBS. Blogger fucker mega meget.. Derfor er dette indlæg rigtig rodet :( 


Hej piger. Her er et slags backstage indlæg. Mange af jer har spurgt, omkring vores fotostudie og hvordan vi får et sådan flot lys på mange af vores billeder. Vi har derfor valgt at lave et lille backstage indlæg.  Det første billede forestiller det fotoshot vi lavede ved det ugenlige emne, Individualitet. Når Amalie og jeg tager billeder kommer der altid en del grimme, sjove, skøre billeder af os. Så man kan vel sige, at det altid høre med når vi tager billeder.  I dette lille udpluk af grimme, skøre billeder af Amalie og jeg er det vel nemt nok at se at jeg, Vicii, har valgt billederne. (Hæhæ, undskyld Amalie…) Når vi er udenfor bruger vi nærmest altid en reflektor til at tage billeder. Det giver et enormt flot lys, og kan fjerne grimme skygger i f.eks. ansigtet. Når vi tager billeder i fotostudiet er lys opstilingen  meget forskellig i forhold til motivet osv. Har i nogle spørgsmål omkring fotostudiet?

11 kommentarer:

  1. Elsker det her, indlæg! Forresten hvor kan man købe, de der sølv ting, som hende den smukke lyshårede pige, har i hovedet? <3

    //smillakrogshede.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er vi glade for du gør!
      Vi har købt sådan nogle palliet dimser uden hul i, i en 10'er forretning :)

      Slet
  2. Hvor har i købt studiet? Savner med shots :/

    SvarSlet
    Svar
    1. På nettet, hvis du vil vide mere skriv evt. en mail, for har ikke tid til at forklare det hele lige nu<3

      Slet
    2. Hvordan står det på jeres værelse?

      Slet
    3. I det ene hjørne. Det kan hives ned (-:

      Slet
  3. Hvad kostede reflektoren? Og hvor er den købt? (hjemmeside?)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har to. Den ene er købt i city 2 fotohandler, tåstrup. Den kostede 300 kr. :-)

      Slet
  4. Hvor ligger studeiet henne? Er det hjemme hos jer selv(hvis ja, hvor) eller et helt andet sted?
    Hvad har det kostet jer? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Studiet ligger hjemme hos mig Vicii, på mit værelse. Da jeg købte studiet fik jeg to lamper, to baggrunde, to softboxs og en tricker. Det kostede mig ca. 7000 kr. Men jeg fik også et tilbud. Siden da har jeg købt endu en lampe og paraply til omkring 1000 kr <3

      Slet
  5. Hejsa vicii og amalie! Jeg har nu læst jeres vidunderlige blog i lidt over en uge nu. Og må konstatere en vis "paf" hed fra min side. Det er simpelthen utroligt at to piger på hvad? 14-15 år kan indeholde så stor et talent for så svær en gren at vælge! Jeg kan ikke andet end vise dyb respekt for jeres vilje og kærlighed til fotografering! Nå men jeg er til dels blevet inspireret, dels gået og manglet et godt kamera, og ville høre hvad for et i bruger?

    Knus og kram frederikke

    SvarSlet