lørdag den 25. august 2012

Blogger HQ?


Hej piger, den seneste bloggen har ikke været noget af prale af. Dog har vi så mange ideer til shots og indlæg, som i snart skal se. Men 9'ende klasse er et hårdt år. Allerde første weekend sidder jeg med en problemregning, Engelsk stil, Dansk stil, synopsis og en masse små fylde lektier. Udover det skal jeg bruge hele weekende på at spille kval i håndbold. 
Men det her indlæg var egentlig fordi Amalie og jeg ville skrive omkring bloggens fremtid, og spørge jer til råds. Her i forgårs modtog Amalie og jeg en besked fra blogger HQ. Vi blev tilbudt et samarbejde med dem, hvor vi fik et eget domæne og sponsorede indlæg. Men Amalie og jeg er så i tvivle for man høre om folk der har sagt ja, men i sidste ende flyttet deres blog over på blogspot igen. Vi synes vores blog er på rette vej nu, og måske ærgerligt at ændre helt spor. Vi er bange for det ikke bliver som før. Men alligevel synes vi det er spændende at prøve noget nyt. Hvad synes i vi skal gøre? Har i effaring med Blogger HQ? 
Billederne oven over viser de sidste par shots hen over sommeren. Har i et favorit billede? 

33 kommentarer:

  1. Jeg synes i skal gøre hvad i allermest har lyst til, og hvad der føles mest rigtigt. Men det lyder da rigtig spændende :-)

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil vi også gøre. Ja, det gør så! (-:

      Slet
  2. Jeg synes i skal beholde jeres egen blog! Den er super fed og virkelig gennemarbejdet.
    Det kan godt være i ikke har ligeså meget tid, men så lav et indlæg om det.
    Hvor i fortælle hvorfor i ikke blogger så meget, det ville de jo kunne forstå, alle skal jo have en uddannelse!
    - Men jeg elsker jeres blog, som synes at den er super fed og i har fantastiske billeder!
    -Så jeg synes i skal bevare jeres egen blog.

    - MIt farvorit billede, må nok være: de 2 sidste billeder !! :D
    i er så fucking seje, haha yay <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også at vi hælder til. <3
      Hvor er sød, og mange gange tak. Igen tusind tak!

      Mange knus til dig <3 (-:

      Slet
  3. sejl jeres egen sø

    SvarSlet
  4. Jeg syntes i skal neholde jeres blog som den er :) men er samtidig også enig med Sofie. Jeres blog er ihvertfal min yndlings blog og jeg syntes layoutet er flot og i er super seje! <3

    http://undermyumbrell.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tusind tak. Det er også det vi hælder til!
      Nøøj, hvor er du sød. Mange gange tak <3

      Slet
  5. Jeg tror blogspot ville være bedst, men hvis I vil blogge på HQ, så gør det!
    Mange af billederne er mine yndlings, haha. Selvfølgelig mener jeg at nogle er bedre end andre, men de er alle fantastiske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og tillykke med tilbuddet! Det er jo en kæmpe anerkendelse!

      - Camilla
      milleme.blogspot.com

      Slet
    2. Jeg det tror jeg også, men det altid dejligt at se på dilemmaet med flere øjne!

      HVor er du sød mange mange tak! <3

      Slet
    3. Jo tak, vi var også super glade da vi så beskeden (-:

      Slet
  6. hende med det firkantede hoved, ser træls ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke se nogen med et firkantet hoved?

      Slet
    2. Hvem har dog et firkantet hoved der?

      Slet
  7. Jeg synes helt klart i skal blive ved blogspot! :-)

    SvarSlet
  8. Hvis i flyttede ville i miste nærmest alle jeres læsere. Jeg og mine veninder vil ihvertfald ikke følge jer hvis i nu flytte, fordi det er så besværligt.... Men held og lykke med valget jeg synes i skulle blive hvor i er. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber vi ikke vi gør. Det er også det der går igennem mit hoved hele tiden. så vil vi da lade være…. (-:

      Slet
  9. Jeg har ikke forstand på sådan noget... Men jeg har også hørt at dem der blogger hos Blogger Hq, fortryder det.. O:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også, så det ville være virkelig ærgeligt hvis det også var sådan i vores tilfælde (-:

      Slet
  10. Jeg synes I skal blive på blogspot, så I ikke mister jeres læsere. Desuden er bloggen rigtig god som den er nu, og vi vil vente tålmodigt på indlæg, indtil I får tid igen. (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det!
      Hvor er du sød, mange gange tak (-:

      Slet
  11. Hej piger,

    Jeg blogger selv for Blog HQ, og jeg må sige at jeg kun har gode erfarringer.
    De er rigtig søde, pligtopfyldende, forstående, og ikke mindst professionelle. Jeg kan helt klart anbefale det!
    Og med hensyn til faste læsere, så vil du hurtigt opleve at de springer på Bloglovin istedet på ingen tid ;-)

    /Victoria
    www.victoriakraft.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej victoria, foresten flot navn! (-:

      Dejligt at få en kommentar der er mere glad for Blog HQ, og mere erfaren!

      Slet
  12. Sikke nogle dejlige billeder !!

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Hej piger.

    Jeg synes BlogHq er en skide godt og professionelt team, jeg er personligt super glad for at blogge for dem. Mange siger, at man ikke har frihed hos dem, dette taler jeg meget imod. Hvis man sætter sig ind i systemet og tør at spørge sig frem hos dem, så kan man bestemme rigtig meget over sit layout og ændre i det, som man vil. Jeg synes helt klart, i skal tage det i store overvejelser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar! <3
      Det er rart at høre fra en der ved noget om HQ, og fortæller noget positivt!
      Vi er begge meget i tvivl, da vi synes bloggen fungere fint som den er nu, og da der er flest "negative" kommentarer.
      Men vi vil stadig overveje det :)

      Slet
  14. Hej igen!

    Ved ikke om I kan huske at jeg skrev på jeres tutorial, men altså. Jeg skrev jeg elskede redigeringen, og nu har jeg prøvet noget ala det samme :D Tusind tak for hjælpen, I har virkelig givet mig lysten til at udforske mit photoshop og til at redigere! Håber meget I vil kigge forbi på mit 'wannabe'-billede.. haha.♥

    - Camilla
    milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre, mange tak! ♥

      Slet
  15. Synes ikke at blogHQ er sat nok frem i lyset, jeg tror i vil have flere læsere og et mere overskueligt layout her på blogspot, dog ville jeg tage imod tilbudet hvis det kom fra Bloggers Delight da jeg synes der bliver sat meget fokus på dem. Vil i hvertfald ikke anbefale det :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi har bestemt os for at blive på blogspot, da du har fuldstændig ret i dine argumenter hvilket de andre piger også har! (-:

      Slet