lørdag den 7. juli 2012

Young, wild and free.

Skjorte-Envi  Bælte-H&M  Shorts-Gina Tricot
Shorts-Levis  Skjorte-Weekday
Bluse-Urban Outfitters  Shorts-H&M

Hej tøser.Kan i huske jeg ville vise jer disse billeder? Her er de så. Hvad synes i? Sommerferien flyver afsted, og veninder tager en efter en på ferie. Amalie er faktisk lige taget afsted. Hun skal til Fyn. Hvor er hun dog heldig. I dag har jeg egentlig ikke brugt min dag på noget særligt fornuftigt. Jeg har boet i mit nattøj hele dagen, redigeret billeder, bagt kanelsnegle, boller og kage (Jeg har jo fødselsdag i morgen), grint af nogle sjove videoer, hørt så højt musik, at naboen kom ind og spurgte om jeg kunne skrue lidt ned, smilt af alt for latterlige tv serier, ryddet op på mit værelse og bare været sammen med min lille pjævs.  Det har faktisk været en rigtig dejlig dag. Næste uge er helt fuld af planer. Jeg har en masse aftaler, både små fotojobs og veninde aftaler. Så jeg har noget at se frem til.  

20 kommentarer:

  1. Flotte billeder! Som altid! ;)

    fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Elsker billede nummer 8. Mere af det.

    SvarSlet
  3. Hej!
    Jwg synes at der er nogle flotte billeder i mellem dem, men jeg synes at det er meget få af billederne, som passer til titlen. Jeg kunne godt bruge noget mere "vildt"... Haha! :)
    Men ellers fint! :)

    /Alma

    SvarSlet
    Svar
    1. hahahah, ja. Det var egentlig bare den titel, da vi ikke kunne finde på andet! <3

      Slet
  4. Skønne sommer billeder! ELsker simpelthen baggrunden og at i ser så glade ud :)

    SvarSlet
  5. Elsker det! Desvære mener jeg ikke titlen passer til billederne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du nok ret i. Men hvis jeg skal være fuldstændig ærlig, var det bare en fucked titel jeg fandt på!

      Slet
    2. Heller ingen titel så

      Slet
  6. Hvad redigerer i billederne i, og hvordan downloader i det? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi redigere i photoshop, og downloader for det meste i iphoto. Hvis det er det du mener!

      Slet
  7. hold da helt op, har aldrig set en blog så god, så inspirerende som jeres! Det var da helt vildt!!!
    Super fede biller, såå flotte!!! Skide godt taget, og kan vildt godt lide at i er så naturlige, så naturlig smukke!!! Jeg kan ikke lige finde ud af om det er en pige som blogger, eller om det er flere.. :-) Men ja... Helt fantastisk blog, ser virkelig meget op til den! Gad virkelig godt have min blog som din eller jeres!!!! I SKAL VÆRE STOLTE AF JER SELV!
    Tak for kommentaren på min blog!!
    Jeg har lige siddet og nørdet jeres indlæg, og er selvfølgelig blevet fastlæser med det samme!
    Personligt gad jeg godt vide om mere om dig eller jer, som blogger, om hvor gamle i er, og hvorfor i startede med at blogge. :)
    - Hvis i har nogle råd til min blog, må i ENDELIG fyre dem af!!!
    Knus Sofie.
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op en fantastisk kommentar. Wow er nærmest rørt. 1000 tak for kommentaren. Er helt overvællet! Vi er to bloggere, Amalie og Vicii. Vi kan lave et indlæg om os. Men vi er 14 år gamle. Vi startede at blogge i slutningen af sidste sommer.. <3

      Slet
  8. I kan bare det der! Smukke billeder - som altid! :-D

    //mylifeasme-amalie.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tusind tak for den søde kommentar på vores blog! :) Er blevet fast læser her nu, og hvor er det bare nogle fine billeder! Wauw ;)

    Knus Emma
    http://cousinsinthecloset.blogspot.dk/

    SvarSlet