søndag den 8. juli 2012

Feeeerie!! - INSTAGRAMPHOTOS


    


Tænkte lige det kunne være hygge med lidt billeder. Som sagt i tidligere indlæg er jeg på Fyn! Har ikke fået taget super mange billeder endnu. I stedet har jeg brugt tid på at cykle rundt i Nyborg, drikke smoothie, læst bøger, se tv, hørt musik, skrevet små breve til Viciimåsen - i det hele taget på bare at få slappet ordenligt af! Jeg har ogs lige oprettet en instagrambrugertingting, så det ville være fedt hvis i gad følge mig?<3 AmalieFrimann
Håber i alle nyder ferien fuldt ud, det gør jeg i hvert fald!<3
Knus

Billederne er taget med en IPhone så kvaliteten er ikke helt super, så vil råde jer til at trykke på billedet, det hjælper en smule på det;)

12 kommentarer:

  1. Det er jo helt utydeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Som der står i indlægget er billederne taget med en IPhone.
      Indlægget er ikke lavet for at vise flotte billeder, men mere bare stemningsbilleder.

      Slet
    2. Det kan ikke ses. Når billederne er så dårlig kvalitet.

      Slet
    3. Altså hvis jeg trykker på billederne kan jeg sagtens se hvad de forstiller.

      Slet
  2. Hej smukke Malle. Det er mig Vicii.
    Jeg vil bare sige, at jeg savner dig så meget. Er du glad for mine breve? Det er så dejligt at høre fra dig. Jeg elsker dig prutfis.
    Jeg har en overraskelse. Når du kommer hjem skal vi være sammen. Altså Lørdag til Søndag. Jeg tager jo første afsted mandag.
    Hvis du kan vil jeg planlægge dagen helt speciel, hæhæ! Så skriv lige om du kan!

    MØØØS MIG!
    P.s. 5 brev bliver du glad for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten hvordan har du fået instagram? HAr du fået iphone? <3

      Slet
  3. 1000 tak for kommentaren på min blog(:
    Sikke en masse skønne billeder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et par valgfrie solbriller.

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7.html

    SvarSlet
  4. Fine billeder :) Glæder mig til at se flere fra jeres ferie. Hyg jer!

    SvarSlet
  5. Hvor må du da have en god ferie så :)



    blogthilda.blogspot.com

    SvarSlet