mandag den 16. juli 2012

Sårbarhed

Denne uges emne er Sårbarhed. Hvad synes i om dem?

43 kommentarer:

  1. Hvor er det altså smuk! Billederne viser godt emnet! Der er næsten ikke noget som skrøbelighed og sårbarhed som nøgenhed, for alle kender de følelser når de er nøgne. Desuden er modellen også køn ;-)

    Knus Karen
    http://the-flying-rabbit.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange gange tak! Hvor er du dog bare sød!

      Slet
  2. rigtigt godt !!!! virkeligt !!!

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Gode billeder :) ♥♥ Og hun er jo fandme også skide smuk :D

    SvarSlet
  4. Virkelig flotte billeder!
    Elsker dem. :-)

    Vil I måske tage nogen billeder af mig? Skriv lige sarabukhave@mail.dk

    Knus
    www.sarabukhave.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er vi glade for!;)
      Du kan købe et photoshoot i fotostudiet, men det Vicii der har mest styr på det så får lige hende til at skrive til dig!;)

      Slet
  5. Wow, de billeder er sindsyge! De er virkelig gode, er vild med "skyggerne" og at der så mørkt ;)

    fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  6. opstillingen, lyset og det hele er virkelig godt. det, der irriterer mig, er udtrykket i ansigtet. efter min meninge er det lidt for hårdt. Men det er jo bare min mening. ellers smukke billeder og smuk model :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ohh tak. Det er jeg glad for. Det har du også ret i. <3

      Slet
  7. Super smukke billeder, dog er jeg lidt enig med Camilla at hendes ansigtsudtryk er lidt for hårdt!

    Ellers super godt arbejde, og rigtig smuk model :)

    SvarSlet
  8. Super fine, det sidste er min favorit ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød. Mange mange gange tak! <3

      Slet
  9. Virkelig, virkelig fede billeder! Det er gjort godt - Elsker virkelig det sidste billede. Masser af ros herfra!

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød altså. Mange mange tak!

      Slet
  10. Hejsa jeg fandt din blog via Teen Bloggen som jeg er fast læser af og hun skrev at din blog var et besøg værd og det havde hun ret i :D Kan godt lide at dit hovedemne er billeder da jeg selv elsker og tage billeder og du skal have masser af ros herfra det er meget gode billeder :)
    Jeg har selv en blog og vil blive så glad hvis du havde tid til at kigge forbi, den og muligvis reklamere for den hvis du har lyst, vil self. også reklamere for din :D

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    Knus Mette :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød. Vil kigge på dem når jeg kommer hjem fra ferie. Internettet er nemlig helt lort!

      Slet
  11. Hvor er hun smuk! Super gode billeder - jeg elsker det mørke hår blandet med den sorte baggrund og det mørke lys ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du altså bare sød - mange gange tak! <3

      Slet
  12. Jeg synes også det er et rigtig godt emne, men jeg kan ikke helt se hvad billederne har med sårbarhed, at gøre?! :-) <3

    // smillakrogshede.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det skal "ligne" at personen er nøgen. Når jeg er nøgen føler jeg mig bar og skrøbelig. Kig eventuel på første kommentar <3

      Slet
  13. Hold da op nogle gode billeder du tager!
    Tusind tak for din kommentar på min blog :-)
    Din blog er også virkelig fed! :)

    http://metteviderup.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. HVORDAN HAR I TAGET DEM?

    SvarSlet
    Svar
    1. Med kamera i fotostudie. Undskyld et enorm flabet svar. Men kan du ikke uddybe dit spørgsmål?

      Slet
  15. Super flotte billeder, har du dit eget fotostudie eller hvordan har du taget dem? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har mit eget fotostudie. Hvis du vil vide mere om det kan du tjekke vores tidligere indlæg! :-)

      Slet
  16. noget af det smukkeste jeg længe har set!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, altså! Mange mange gange tak <3

      Slet
  17. Waaauw Emma ser virkelig, virkelig flot ud her!
    Hvor det vildt!

    Good job :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, tak altså. Det bliver hun glad for at få afvide. Men tak! <3

      Slet
  18. Endnu en gang! virkelig smukke billeder, i er sååå gode!!! :)))

    www.kattenihatten.blogspot.com
    - Love Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er så glae for dine kommentarer. Mange mange gange tak (-:

      Slet
    2. Så lidt! skriver dem skam kun hvis jeg mener det, så thumbs up! :))))

      Slet
    3. ååhh, tak altså! Du er bare så sød!

      Slet
  19. Waow! Det er de bedste billeder I har taget ind til videre, efter min mening! Virkelig godt arbejde! :-))

    xxxx,
    Julie.
    www.juliehansens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange, mange, mange tak! Det betyder meget at få en kommentar for dig. Du er så talentfuld! <3

      Slet
  20. Det er virkelig flot med den bare hud her, at man er sårbar over for det! :) Ros ros og atter ros
    Jeg kom lige til at tænke på en anden måde at tolke emnet på som også kunne være skægt, vi piger er jo enormt sårbare over for vores hår, så at have taget nogle billeder af hvor pigernes hår er trukket helt væk fra andsigtet så vi er helt blåttet ( eller noget i den stil ) kunne også være en interasant at ekspermentere med.

    Knus

    SvarSlet