tirsdag den 17. juli 2012

"Legetøjskufferten"


Hej søde piger. Jeg er lige taget på ferie - i sommerhus. Vi har sommerhus nede ved Lolland, på en ø der hedder Fejø. Her er smadder hyggeligt. Vi har været her nede i en dag nu. Men det har kun regnet, så jeg har ikke endnu været ude og tage billeder. Men jeg har dog spillet en del stangtennis med min bror, i regnvejr. Jeg har faktisk også været ude og bade i en slags havn der ligger tæt ved vores sommerhus. Der brugte jeg mit gopro kamera. Det var meningen jeg skulle have filmet hele svømmeturen. Men der var desværre ikke mere strøm tilbage på kameraet. Ud over det har jeg fået set en film, pakket min taske ud, spist jordbær og drukket æblemost, tegnet en smule, gået rundt i nattøj hele dagen og redigeret billeder.
I dag er vi på vej mod Tyskland, for at købe sodavand, slik og andre madvare. Da vi ikke har noget internet på øen bliver det her nok det eneste indlæg fra min ferie i en to ugers tid. Men Amalie og jeg, har tidsindstillet en del indlæg. Om bl.a. Amalies ferie, vores udstyr og et photoshoot.

På det overstående billede ses min ”legetøjskuffert”, som mine forældre kalder det. Her har jeg en masse ting med, som jeg skal få min tid til at gå med. Jeg har mit gopro kamera med, noget udstyr til det, mit almindelige Canon med, to objektiver, nogle tegnehæfter og malehæfter, vandmalling, oliefarver, wreck this journal, min macbook, min ipad og en hel masse dvd'er. Jeg tror i hvert ikke jeg kommer til at kede mig.  

11 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dit go pro kamera?

    SvarSlet
  2. Kan godt lide billedet, skarpheden, opstillingen, farverne osv.

    Men kan i ikke blogge mere om fotografi?

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter min mening blogger vi nærmest kun om fotografti. Men hvad mener du? Råd, anbefalinger eller guides?

      Slet
  3. Jeres blog er for meget. Jeg hader den. Find lige ud af, hvad i vil blogge om. Det eneste i er gode til er at forvirre folk. Dræb denne blog nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tag dig sammen? Lad være med at læse deres blog hvis du synes det er så slemt!?

      Jeg elsker jeres blog, og jeg kan godt lide at i varierer jeres indlæg!
      Vi (mig og min "medblogger" + veninde) bliver virkelig inspireret af jeres blog!!
      Bare bliv ved med at blogge som i altid har gjordt!

      Knus – www.mettemarienanna.blogspot.com

      Slet
    2. Anonym - jeg er enig med Mettemarie. Det er ikke os der siger du skal læse med!

      Men tak til jer Mettemarie og Nanna. Hvor er i dog søde! <3

      Slet
    3. Ytringsfrihed.

      Slet
    4. Jeg har ret til at sige hvad jeg vil.

      Slet
  4. Fed Malebog/tegnebog! Har du selv lavet den? hvis ikke, hvor har du så købt den?
    elsker jeres blog!
    Knus Anna
    www.stayingus.blogspot.com

    SvarSlet