mandag den 23. juli 2012

Sommerfavoritter

Nu er sommerferien snart slut, meget sørgeligt. Men i disse dage nyder jeg dagene i sommerhus. Jeg har ikke fået taget så mange billeder, da jeg så dum som jeg er har glemt min kameraoplader. Det er stadig lidt batteri tilbage, heldigvis. Men ikke meget. Dog nyder jeg stadig livet i sommerhuset. I starten af ferien regnede det en del - nærmest hele dagen lang. Der fik jeg set en masse dvd'er ,løbet en masse små ture, malet, tegnet, læst og bare slappet af. Amalie er på vej mod Tyskland, med hendes farmor og farfar (Tror jeg nok det var).
Nu til billederne. Vi har i lang tid sagt, at vi snart ville blogge en smule om vores stil. Men vi har aldrig helt vidst hvad i ville sige til det, og om i kunne lide det. Mange af jer har været åbne for ideen. Men hvad synes i om det? 
I denen sommer har vi næsten ikke klædt os i andet end et par Levis shorts, en tubetop, skjorter eller en tank top med et par slidte Converse. Som i kan se på billederne har vi en ret stor samling af Levis shorts. De er bare så behaglige, flotte og klæder et hver look.  Man kan både have en skjorte på til dem eller en tank top puttet ned i bukserne. Man kan bruge dem til alt - et fantastisk køb. Vi har begge tonsvis af skjorter i alle farver, længder osv. Jeg ved ikke om det bare er os, men skjorter er bare for lækre, alt for fede og så behagelige. Lige for tiden er vi blevet ret vilde med skjorter uden ærmer. De er gode til sommeren, og klæder et look enormt fedt. Store trøjer er meget populære for tiden, og det forstås fuldstændigt. Den store grå på billedet ovenstående er så behagelige. I starten var jeg ikke så glad for den, da den var købt over nettet og var alt for stor. Men er blevet glad for den efterhånden. Den er så behagelige, og bare så fed. Tanktops er nok et must i vores gaderobe. De er så fede, og man kan bare få dem med alle mulige forskellige prints. Converse, vans og new balance er også bare noget af det bedste. De ser så fede ud, og er prikken over ens outfit. 


Hvad synes i om indlægget? Er det noget i vi se mere af på bloggen? 

23 kommentarer:

  1. det sidste billede er jo sindssygt fedt lavet! nice smag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, tak! Jeg er glad for du syntes godt om det!

      Slet
  2. Årh, 5 par Levis shorts, my biggest wish!
    såååå fed smag!

    SvarSlet
    Svar
    1. De bliver også behandlet som guder her hjemme hos os!
      Men tak, hvor er du sød!

      Slet
  3. lytter i faktisk til joy division og the ramones?

    SvarSlet
    Svar
    1. En dag faldt jeg over "Joy division" t-shirten. Jeg måtte eje den. Der kendte jeg intet til dem. Men da jeg senere havde den på i skole var vi min lærer åbenbart vild med dem - største fan. Han begyndte og vise os numre af dem i klassen, og siden har jeg hørt en smule mere til dem.
      Men jeg ejer kun t-shirten da jeg synes den er vild fed!

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Hvor har i købt alle jeres 5 levis shorts? Hvor køber i skjorter? Hvad er jeres næste køb? Hvor køber i jeres tank tops? Har i nogle fede butikker i vil anabefale? Undskyld de mange spørgsmål, er bare vild med jeres stil og mangler selv inspiration. (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil ført og fremmest sige tak, og du skal det ikke sige undskyld. Det gør os bare glad, at du er vild med vores stil.
      Vi har købt alle 5 levis shorts i Episode - en butik i købemhavn. Den er en genbrugsbutik. Den er simpelthen så fed.
      Det er meget forskelligt. Vi har både skjorter fra Envi, Weekday, Topshop, UO, Gina Tricot, episode osv! Alle sammen virkelig lækre butikker!
      Det er meget forskelligt. Jeg har købt nogle på nettet. Men man kan jo få dem over al!
      En god netbuik er asos! Men ellers er vi begge vild med Epsiode, Weekday, Topshop, Urban Outfitters osv.

      Slet
  6. De shorts er for fede! Vil I fortælle, hvad de har kostet? Og det sidste billede er virkelig professionelt, det ser ret sejt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, tak Søde Anna. Selvfølgelig. De er købt i Københabn, i en butik der hedder Episode. Det er genbrugsbutik, så de har ikke været særlig dyre. Alle shortsene har hver i sær kostet 180 kr. Men i Episode har de sat nogle af shortsene op til 250 kr <3

      Mange gange tak. Vi er glade for at du kan lide billedet!

      Slet
  7. Hvordan redigerer du dog dine billeder? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi redigere altid i photoshop. Vi plejer bare at justere på eksponeringe, kontrasten, farven og skarpheden. De nederste billede er lavet på sammen måde som når vi sætter flere personer ind i et billede! Du kan se guide - hvis du roller videre i bloggen! <3

      Slet
  8. Jeres stil er vildt fed, men på den her blog, ville jeg gerne nøjes med at høre om foto. I kan måske oprette en separat blog til mode? : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Tak for svaret. Hvis i blogget om vores stil ville det også være ret lidt, new in indlæg, et par dagens outfit og måske bare favoritter osv!

      Slet
  9. Holy Cow, I har mange Levi's shorts! Hvor finder I dem? :)

    fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Sikke noget fedt, fedt tøj!
    Elsker jeres blog - i tager de mest smukke billeder! :)
    Håber i vil kigge forbi min blog.
    Knus Anna
    www.stayingus.blogspot.com

    SvarSlet