fredag den 6. juli 2012

Smil, det er sommeeeeeeer

 Her i starten af ugen havde Amalie, Julie og jeg planlagt at vi skulle sove sammen. Om dagen fik vi taget nogle forskellige shoots. Et af dem var f.eks. dette.Vi tog også billeder et sted i Ny ellebjerg. Vi havde før set et sted med en masse grafitti, så der tog vi hen. Det var nu også ret fedt. De billeder for i selvfølgelig også at se. Men dagens højdepunkt var nu picnickurven. Den var ret tung at slæbe på. Men maden smagt så godt. Det var vandmelon, æggesandwich, æble, banan, pølsehorn, pizzaboller, nektariner og agurk i. Faktisk en meget sund frokost. Bortset for pizzabollerne. Hvor er det dejligt at have ferie. Hvad siger i- nyder i ferien?

22 kommentarer:

  1. Troede i ville lave mange indlæg i sommerferien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, for os er det her mere end det plejer!

      Slet
  2. Det ser sørme hyggeligt ud!♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også mega hyggeligt. I hvertf fald en dag med en masse minder ♥

      Slet
  3. Hvor er i dog fantastisk smukke - alle tre<3 Elsker jeres blog og jeres billeder fanger mig næsten altid på sådan en lidt magisk måde, der ikke er til at beskrive:-) keep up the good work!
    /Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kommentar, wow. Kan ikke lade være med at smile. Mange, mange tak for de fantastiske ord <3

      Slet
  4. Ser hyggeligt ud :) Jeg har en ide´ til en "forbedring" på jeres blog. Der er jo mange der godt kan lide at kommenterer (inkl. mig ) men det ville bare være lækkert hvis i kunne slå det der kode halløj fra som man hver gang skal skrive for at kommenterer. Det ville gøre det meget letterer at kommentere <3
    Min fætter fandt ud af at man kunne slå det fra så jeg har også fået slået det fra nu :) Skriv til mig hvis jeg skal give en forklaring. Helt fint hvis i ikke er intererserret :-))

    Knus Sille
    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. jo, vi er faktisk interesseret. Hvordan er det man gør?

      Slet
  5. Det sidste billede er ret utydeligt. Hvor får i jeres inspiration fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. En smule, måske. Vi har faktisk lige svaret på det spørgsmål i spørgerunden. Men det er meget forskelligt. Folk på gaden, fotobøger, blogs, weheartit, flickr osv.

      Slet
  6. Hej!

    Årh, det ser ud til, at I har haft rigtig tøse-hygge! Den der picnikkurv ser bare for lækker ud! DU tager nogle rigtig gode billeder! :-D

    Jeg synes jeres blog er så inspirerende, hvordan har I lavet jeres header?
    Har I en idé til et godt blog-navn?
    Vil I godt komme med tips til mig, om min blog, om hvordan jeg kan gøre den mere enkel ligesom jeres, mere stilet og sej?


    Knus Mie
    http://mielouise.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød altså. Mange tak for din kommentar. <3

      Vores header er lavet i photoshop! Du vælger et billeder i photoshop. Så laver du det bogstav du skal bruge i "T" knappen, der er i venstre panellet. Så skal du kopire, den --> slette det. Wola, du har dit bogstav i den baagrund som det billede du valgte i starten. Meget uforståelig. Vi kan på et tidspunkt lave en tutorial
      Nej, egentlig ikke. Vi havde også rigtig svært ved at finde vores blognavn. Det er bare at sætte sig ned, og skrive en masse navne ned. Til sidst kan man sortere fra. Det er en god måde, at finde navnet på. Sådan fandt vi vores.
      Jeg har lige set din blog. Jeg kan faktisk godt lide dit layout. Det er meget rent, og originalt. Men hvis du gerne vil have et mindre rodet layout, så brug "Simple". Drop et højrepanel eller venstre panel. I stedet putter du det ned i bunden af bloggen. Personligt kan jeg bedst lide det sådan.

      Slet
    2. fattede ingen ting. Altså med det omrking headeren.

      Slet
    3. Forstår jeg godt. Hahah. Bare rolig der kommer en guide en dag

      Slet
  7. Hvor lyder det hyggeligt :)

    SvarSlet
  8. Det lyder hyggeligt! Og tusind tak for din kommentar, og jeg elsker også din header!:-)
    Jeg tænkte på om vi skulle følges? Men kig endeligt forbi.

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/
    -Kys

    SvarSlet
  9. Jamen hold op hvor har i en fed blog er virkelig inspireret af den!
    Er selvfølgelig blevet fast læser!

    Kh Malou.
    http://liifebyme.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre. Mange mange gange tak <3

      Slet
  10. Ihh hvor ser det hyggeligt ud med en lille spontan picnick i sommersolen! I tager super gode billeder. Er det en fotoskole igår på? Så lige jeres indlæg om, at I har lavet en filmplakat. Sejt! :)

    SV: Tak for de søde ord. Dem er jeg rigtig glad for. Jeg er også ret vild med jeres header, især å'et. Jeg er virkelig en forkærlighed få blå og turkise farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var skam også virkelig hyggeligt. Mange tak. Vi går på en film skole/uddannelse (udover normal skole). HAha, ja det var ret cool. <3

      Det var så lidt <3

      Slet