lørdag den 28. juli 2012

Hjælp tak

Som mange af jer nok ved tager vi billeder af piger i vores fotostudie. Alle disse piger er så smukke, så fine og så søde. Her et lille udpluk af mine ynglingsbilleder af nogle af disse piger. Hvad synes i om dem? 
Nu er det tid til evaluering. Vi har jo i en måneds tid haft ugentlige emner, hvor vi har lagt et shoot ud. Vi har fået en masse ros og ris, som vi har været meget glade for. Vi har også selv været meget glade for ideen, da det sommetider var udfordrende og tidskrævende. I starten bad vi om jeres mening, hvad i synes om ideen. Nogle synes det var fedt, andre var måske lidt mere negative.  Hvad synes i så nu? 


Nogle af disse shots kan i se her - Sårbarhed - Forskellighed - Ynde - Individualitet - Naturlig 

31 kommentarer:

  1. Wow, jeg kan rigtig godt lide billed nr. 8 :O
    idabymikkelsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! En rigtig dejlig kommentar! <3

      Slet
  2. Alle billederne er pisse flotte. Kvaliteten, skarpheden, modellen - det er jo helt professionelt. Men nu vil jeg lige give alle billederne en kommentar, noget kritik.
    Billede 1 - Det er et flot sot hvidt billede. Synes måske at posen er lidt underlig. Men stadig et smukt billede.
    Billede 2- Hun har en smule uren hud, hvilket ødelægger billedet. Hendes hår flyver dog flot.
    Billede 3-Modellen er rigtig flot-Elsker "lydspletten", og mønsteret i hendes ansigt. En dårlig ting ved det. Hun ser ret sur ud, hvilket jeg også har lagt mærke til på dine andre billeder af hende.
    Billede 4- Flot, flot. Hendes hudfarve går måske lidt for meget i et med baggrunden. Hendes pose bryder jeg mig ikke om.
    Billede 5-Et rigtig flot billede. Hendes øjne er magiske. Men det ligner at hun reklamere for dette armbånd. Ved ikke om det positivt eller negativt.
    Billede 6-Personen er smuk, men hende bøjle ødelægger det lidt meget.
    Billede 7- Jeg kan godt lide at det er sort hvid. Det går det specielt, og fint. Men modellen passer ikke ind i det.
    Billlede 8- FANTASTISKT BILLEDE
    Billede 9-Det irritere mig det ikke er ligeså stort som de andre billeder. Men her er modellen smuk. Er vild med det.
    Billede 10- Elsker beskæringen, skarpheden, farven. Men modellen er en smule grim!
    Billede 11-Modellen er smuk. Men billedet er overhoved ikke lige så gode som de overstående :(
    Billede 12- Hun ligner en model! FANTASTISK BILLEDE!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil starte med at sige tak for din første bemærkning. Det er jeg virkelig glad for du synes. Jeg synes også det er enorm fint du vil skrive en kommentar til hver enkelte billede. Men din kritik er nogle gange en smule latterlig, som f.eks. ved billede 10, hvor du skriver modellen er grim, hvilket hun overhoved ikke er eller ved Billede 6, hvor du skrive bøjlen ødelægger det. Men tak for dine søde ord. Vil prøve at tage din "kritik" til mig. :-)

      Slet
    2. Synes ikke det er latterligt, at sige bøjlen ødelægger billedet, da det er det jeg mener. Vi ved jo alle at bøjler er noget af det grimmeste, og ser virkelig dumt ud. Jeg siger jo også at dine billeder er professionelle, så tag dig dog sammen. Et lille kritisk råd må du da tage til dig?

      Slet
    3. Hvad har du tænkt dig, skal jeg flå bøjlen ud af hendes mund eller nægte at tage billeder af hende, fordi hun har bøjle? Jeg mener ikke, at det er konstruktiv kritik, at du siger bøjlen ødelægger billedet. Pigen har jo heller ikke selv bedt om at få bøjle. Jeg tager i mod alt konstruktivt kritik, men det der er ikke konstruktivt.
      Jeg har også sagt mange gange tak for dine søde ord, hvilket også gør os enorm glade.

      Slet
    4. -Undskyld jeg blander mig, men det er jo forskelligt ,hvad man vil med billeder. Jeg synes, de er gode, og modellerne ser naturlige ud, hvilket jeg synes er en positiv ting. Et billed kan sagtens være flot og professionelt og modellen har måske sine 'skønhedsfejl'. Men da det oftes er fejlene da gør modellen smuk, er det ikke nogen negativ ting. ;)

      http://the-flying-rabbit.blogspot.dk/

      Slet
    5. Jeg er fuldstændig enig med Karen. Jeg mener derfor det er unødvendigt, at sige at en bøjle ødelægger i hele billedet! (-:

      Slet
  3. Mig og min veninde har overvejet at starte en blog sammen. Men vi er bange for at det kan ødelægge vores venskab hvis vi bliver uenige. I to blogger jo, fantastisk blog, men hvordan er det. Har det ændret jeres venskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en virkelig god ide. Amalie og jeg er nærmest aldrig blevet uvenner over noget med bloggen at gøre. Jeg synes faktisk vi er blevet tættere og tættere veninder "via" bloggen/ igennem bloggens tid. (-:

      Slet
  4. Jeg ved godt, at jeg tit kommentere her på jeres blog, men jeg er bare helt forelsket i den! Nå, men først og fremmest vil jeg sige, at pigerne på billederne er virkelig smukke, billederne er i super kvalitet, altså, det ligner jo noget der er klippet ud fra et blad eller sådan noget. Og jeres ugentlige emner er også en virkelig god ide, og jeg glæder mig altid til at se hvad det næste bliver, og hvordan i fortolker emnet. Jeg bliver altid positivt overrasket! Ja, men jeg kan ikke rigtig andet end at give jer ros, da der overhovedet ikke er noget grimt eller negativt over jeres blog. I svare altid pænt til alle, og skriver pænt på bloggen.

    Maaange sommerhilsner Rusamunde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi synes dine kommentare er helt igennem fantastiske, og gør os altid så glade. Denne kommentar er også bare så dejlig, og det er så dejligt med så meget ros. Vi er glade for du synes godt om vores ide. Mange mange tak! <3 (-:

      Slet
  5. Jeres billeder er simpelthen fantastiske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, mange mange gange tak! <3

      Slet
  6. I er seriøst, bare så mega talentfulde!!
    // Rie

    smileingfish.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, en virkelig dejlig kommentar <3

      Slet
  7. Wow nogle fantastiske billeder, i er virkelig talentfulde. :)

    SvarSlet
  8. Fedt med nogle lækre, blandede billeder!

    SvarSlet
  9. Vild flotte billeder, i er virkelig mega gode!
    Knus Annika:-)

    SvarSlet
  10. Billede 8 er for vildt flot! WOW, ordløs!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhh, mange tak! Er virkelig glad for din kommentar!

      Slet
  11. Hvor kan man få taget billederne?

    Ellers er billederne SUPER flotte!!:O

    SvarSlet
    Svar
    1. Hos os, har et fotostudie på mit værelse. Du skal bare kontakte mig på facebook, så skriver vi om det:
      Vicii Victoria Dahl Unerstrup

      Btw. Mange tak (-:

      Slet
  12. Billederne er SUPER flotte!

    Men, hvor kan man få taget billederne?
    Ville vildt gerne ha et billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man får flere billeder, der er forskellige prisgrupper. Kontakt mig på facebook - Vicii Victoria dahl Understrup, så snakker vi om det (-:

      Btw. Mange tak <3

      Slet
  13. Hvilket redigeringsprogram bruger du? og hvilket kamera har du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Til de her billeder er mit canon eos 600d bruget. Objektivet er Sigma 1,4 50mm. Vi redigerere altid i photoshop (-:

      Slet
  14. Oh my god…

    -Bodil

    SvarSlet