mandag den 9. juli 2012

DIY DOLLAR RING



Hej søde læsere. I går tog jer mig sammen og lavede denne dollar ring. Jeg har faktisk førhen haft sådan en ring. Men så dum som jeg er, så har jeg selvfølgelig smidt den væk. Men det er vildt dejligt med en ny en. Den er virkelig behagelig, og så er den bare i sig selv mega stillet. Som i kan se på de øverstebilleder har jeg prøvet, at lave en guide til jer. Men guiden er meget meget uforståelig, så tror jeg vil skrive et par ord til. 


1.Find dig en dolarring. Du kan faktisk også lave den med almindeligt papir. Men det er lidt mere kompliceret. 
2.'Det øverste gule stykke på dollar'eren bukker du. Det skal bukkes ned af. 
3. Derefter folder du ringen midt over.
4. Fjerde billede er bare for ar vise, at du ikke skal klippe. Men folde.
5. Efter dallar'eren er i halv størrelse, skal du ligge det foldede stykke ned i det første foldede stykke.
6. Du folder hele rigen endnu en gang, så den ligner dollar'erne på billede 6
7. Her kan du se den dollar'erne tætter på. Sådan skal den se ud
8. Der hvor der står "1 ONE" kan du se den der gule flap. Den skal du folde bag om papiret, så den ikke kan ses længere.
9. Du skal finde det stykke, som er "forsiden" på din ring. Det steder du vælger laver du et kryds - folder den. Forsiden er det sted, hvor der står "1 ONE"
10. Den lange papir flap som du så på sidste billede folder du hen mod "forsiden", som vidst på billedet.
11. Begynd, at sno papirflappen rundt om din finger
12. Her har du snoet hele papirflappen rundt om din finger. Du skal derefter presse den en mod fingeren, så er den i bedre kvalitet
13. Hvis du ligger ringen på bordet, kn du se at den nu ser sådan ud som vist på billede 13
14. Du laver et kryds på papirflappen mellem O og F. Hvis du kigger godt efter kan du se jeg har gjort det. Hvis du vil have en mindre ring, så lav krydset længere inde på ringen.
15. Du sætter enderne af ringe hen mod hinanden. Så de former en ring, dog stikker en papirflap op.
16. Du bukker papirflappen ned, og derefter er der stadig et lille stykke. Dette stykker bukker du igen. Men det stykke skal dog ligge inde i ringen


Indlæg som dette er nye for os. Hvad synes i? Er der noget i gerne vil se på bloggen?

27 kommentarer:

  1. fin guide. Flere indlæg sådan.

    SvarSlet
  2. Hej Victoria
    Jeg elsker din blog!
    Maske ville du kigge lidt på min, og måske blive fast læser, for det er jeg helt klart på din!!
    http://freja-love.blogspot.dk/
    knus Freja

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak altså. Jo, selvfølgelig da! <3

      Slet
  3. Ej hvor fedt, må jeg lige starte af med og sige!
    Feeeeeed, fed blog :-D
    Skal vi følges? Følger dig nu, men du må meget gerne tag et smut forbi min ;-)
    Vicweaver.blogspot.com
    //Victoria Weaver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Wii, hvor er du sød. Selvfølgelig vil jeg det! <3

      Slet
  4. tak for kommentaren på min blog. J
    jeg tænkte så om vi skal følges på instagram :)

    SvarSlet
  5. Hej skønne tøser! Elsker jeres blog - i tager simpelthen de mest inspirerende og fantastiske billeder jeg længe har set, stor ros herfra!
    Jeg elsker denne nye måde som indlægget er bygget op på - i/du vejleder hvordan i har gjort, i dette indlæg med dollarringen. Jeg synes dette er super fedt, og eftersom at i hvert fald du, Vicii, godt kan lide at bage og tit skriver om det, hvad så med også at ligge nogle gode opskrifter ud engang i mellem? Selvfølgelig inkluderet med nogle af jeres fantastiske billeder? Jeg mener ikke at jeres blog skal blive en ny mad-blog. Jeg mener bare så jeres blog måske også kunne komme ind under et nyt emne (mad), som så også kunne inspirere os med fantastiske opskrifter, lige så meget som jeres billeder formoder :D

    Bliv ENDELIG ved med det i laver - det er fantastisk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. WOW, TAK! Den kommentar betyder alverdens! <3

      Slet
  6. Sådan en har jeg også lavet før, den kan jo også laves at almindeligt papir, også kan man jo tegne på den! Desuden vil jeg sige mange tak for jeres rigtig skønne kommentar på min blog, jeg er meget glad for den. I har virkelig en skøn blog, som jeg nu følger nu!
    //Kram
    www.camillakruse.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan man. Men synes det var federe med en dollar! Det var så lidt, og tak!

      Slet
  7. Tak for den søde kommentar på min blog. I har også en vildt fed blog, og jeg elsker ringen! Følger jer nu :-)

    Knus og kram herfra :-)
    www.ceciliabonding.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tusind tak for din søde kommentar på min blog! :)
    Du har også selv en masse dejlige billeder på blog! :)

    http://believeinbutterflies.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Tusinde tak, for dine meget søde ord på min blog!♥
    Kan kun sige i lige måde og super fed ring:-)

    Knus
    Clara
    clarastenfeldt.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Rigtig fin blog, følger jer nu! :-)

    Signe
    http://nicewithwise.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Hej! Det er så mig igen :) Jeg vil bare lige sige, at der er en person der har "stjålet" dette indlæg! Personen har også stjålet et af mine! Tjek det selv ud her: http://overhaletindenom.blogspot.dk/
    Jeg tænkte, at i måske egrne lige ville vide det. Jeg har bedt vedkommende om, at fjerne det indlæg der er bevet "stjålet" fra mig, men det er endnu ikke blevet fjernet... Jeg opdagede bloggen, fordi vedkommende havde skrevet på min blog i kommentarfeltet. Men vedkommende havde slettet kommentaren igen. Dog kunne jeg se hvem der havde skrevet... Synes bare lige i skulle vide det :)
    Xoxo Katrine

    teenbloggen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dog har de skrevet det meste selv osv... Det er værre med det de har stjålet fra mig - det er næsten PRÆCIS det samme! Tjek det selv ud - det er indlægget om foundationen!
      Xoxo Katrine

      teebloggen.bogspot.com

      Slet
    2. *teenbloggen.blogspot.com

      Slet
    3. Det er jeg virkelig glad for at du siger. Vil straks tjekke det ud! Mange mange tak!

      Slet
    4. Det var så lidt :) jeg kan se, at vedkommende har slettet mit indlæg nu :)
      Xoxo Katrine

      Teenbloggen.blogspot.com

      Slet