tirsdag den 30. oktober 2012

!"#€%&/()=?=)(/&%€#"=?)(/&%E€(

Om natten i min drømme er jeg stadig i New York, i min dejlige lille by. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor meget jeg savner det. I New York var det shorts vejr, altså nogle dage 25 grader!! Da jeg gik ud af Danmark lufthavns døre tænkte jeg, det her klare jeg aldrig. Det var så koldt. Og jeg stod der i busker og kun trøje. Min jakke var selvfølgelig pakket ned. Jeg drømmer mig tilbage til gaderne, butikkerne, min allerede savnede familie og ja det hele. 
Ej det var dejlig at møde alle de dejlige mennesker da jeg kom hjem. Men ja havde nu ikke savnet alle de der lektier. Hvordan har i det søde mennesker, og hvad synes i egentlig om det billede jeg lige har fikset sammen? 


Tusind tak for jeres dejlige ord i sidste indlæg, i er nogle fantastisk læsere. Og nøj et selvtillids booth vi fik os - vi klar igen. Vi har en masse ideer i baghovedet. Vent og se! 

12 kommentarer: