tirsdag den 9. oktober 2012

Ååååååååååååh, så går turen til New york

Om 6 dage, hold da op, kun 6 dage, så går turen til New York. I læsere der har fulgt os i et stykke tid, ved måske, at vi i min familie hvert år tager til New York i efterårsferien. Vi har nemlig familie der over. Jeg ved det, fucking heldig jo. Nå, men jeg glæder mig som et lille barn. Jeg hopper og danser hver gang emnet falder på USA. Jeg smiler og synger når jeg tænker på den tur. Jeg tænker på, mit nye dejlig kamera, jeg skal købe der over. Åååååhhh, jeg har aldrig glædet mig så meget til en ferie. I New York skal vi bo i min onkels lejlighed. Lejligheden har den udsigt, som ses på overstående billede!!!!!! Det jo vildt. Nu kan jeg bare ikke vente med, at tage afsted. Jeg har en masse ønsker og   der er masse tøj jeg skal købe der over. Jeg har allerede en hel masse i hovedet. Men for at være sikker på jeg ikke glemmer noget, må i gerne linke til jeres blog, hvis i har lavet et indlæg med jeres ønsker eller polyvores osv. Et link til indlægget eller hvis i har set nogle på andre blogs, som virkelig er et besøg værd. Tak på forhånd. Kys og kram til jer alle.

Link jeres indlæg med ønskelister eller hvis i har set andres indlæg, der skal ses.

22 kommentarer:

  1. FUCKING SNYD, fucking snyd

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig! Hvad så med dit gamle kamera?
    - I må da meget gerne kigge forbi! :-)
    //smillakrogshede.blogspot.com <3

    SvarSlet
  3. Har faktisk lavet to af sådan nogen polyvores, en med lækkert tøj, og en bare med ønsker :)
    Hvis i har lyst til at kigge forbi:
    http://katinka-bjoerk.blogspot.dk/2012/10/untitled-5.html
    http://katinka-bjoerk.blogspot.dk/2012/09/wishlist-for-chrismas.html
    God tur!

    SvarSlet
  4. Gid det var mig der kunne tage til New York i efterårsferien... :/
    Men jeg håber jeg kan få at se nogen gode billeder med dit nye kamera! :)

    SvarSlet
  5. Åååååh, misundeliiiiig.

    SvarSlet
  6. Åhh, misundelse.. Men jeg håber at turen bliver fantastisk fed (hvilket den helt sikkert gør)
    Og hvor må det bare være fedt at have familie derover! :D

    ps: for vi så et indlæg om billeder fra turen? :D :D :D

    SvarSlet
  7. LÆKKERT!!
    Var selv i new york i sidste efterårsferie, der er bare fantastisk! :)

    Håber i vil kigge forbi :)
    www.belive-johannebaadsgaard.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Har aldrig mødt nogle der er så forkælede som jer! Stop det dog, lær og leve som normale børn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvorfor? Hvorfor er vi nu forkælede? Hvis der nogle der ikke er forkælede her, så er det edder badylma os. Vi har knoklet med arbejde, aviser og rengørring for at få råd til vores kameraudstyr. Vi får sgu ikke alt hvad vi peger på. Mener du fordi jeg har familie i USA at vi lige pludselig er forkælede???

      Slet
    2. Forhelvede hvor er du latterlig anonym. Bare fordi man kan tage til USA fordi man har familie derovre betyder det ikke at man er forkælet.

      Slet
  9. Ville ønske jeg kunne komme til USA, lyder til du får en god tur hvert år! :-)

    http://annafriemann.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Er det Brooklyn du har familie i? Udsigten er i hvert fald fenomenal - elsker selv New York :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Både Brooklyn og New Jersey! Den er så fantastisk! <3

      Slet