onsdag den 24. oktober 2012

DAY 5 // This is what dream are made of

De sidste dage i New York City er gået. Det er så sørgelig de allerede er overstået, men kan ikke vente til at se mine savnede venner, sove i min egen seng med min egen dyne og komme hjem til min lille vuf. Billederne forestiller de sidste dage i New York City, og jeg har flere billeder/indlæg klar til jer når jeg er hjemme. Men vi skal til lufthavnen om et par timer, og har ikke pakket endnu. Min mor og far er ved at være pænt sure på mig. Hvad synes i om billederne?

Jeg har faktisk også et 'vigtigt' spørgsmål, hihi. Jeg har lige fået familiens ipad, da både min far og bror har købt ipad 3'eren.  Desuden skal jeg også her i november ha' iphone. Så jeg ville spørge jeg om i kendte nogle gode apps. Skriv alle de gode aps i kender, og så vil jeg elsker jer endnu højere! Aps'ene må indeholde alt, lige for musik, spil, stil, fotografering til sport, sundhed og kalorieforbrug. 

22 kommentarer:

  1. Det er da helt sindsyge flotte billeder, og jeg håber du har haft en god tur :D

    Knus

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. stemningsfuld, fantastisk billeder

    SvarSlet
  3. Er du taget afsted?

    SvarSlet
  4. camwow, instagram og fox

    SvarSlet
  5. Flotte stemningsfyldte billeder!
    Org! Det egern!
    Kig forbi
    http://clarastenfeldt.blogspot.dk/
    Det ville glæde mig!

    SvarSlet
  6. The sunset is beautiful, and the squirrel is soooo cute.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    SvarSlet
  7. det er virkelig nogle fine billeder hver gang, og hvor får man bare lyst til at tage til New York endnu mere nu, men jeg må godt nok også lige indrømme, at jeg lige døde en lille smule, da jeg så det billede af egernet! Det er da det sødeste, har set længe!!!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hæhæ, hvor er du sød. Dejlig dejlig kommentar! (-:

      Slet
  8. Hvilket kamera har du brugt til, at tage billederne?
    - Det er iøvrigt nogle smukke billeder, men det er alle jeres billeder jo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Laura! Canon eos 7 d <3

      Slet
    2. Tusind tak, jeg vil nemlig til, at tage billeder - så jeg leder efter et godt kamera, der ikke er alt for dyrt.

      Kan du anbefale et? :)

      Slet
    3. Altså mit kamera koster omrking de 10.000.. Ehm du kan måske købe mit gamle, hæhæ. Jeg har det til salg på den blå avis! <3

      Slet
    4. Har du et link til der hvor den er på den blå avis?

      Hvis en af jer har lyst til at hjælpe mig med at vælge hvilket kamera der er bedst - kun hvis i vil!
      Så ville det være dejligt, da jeg ikke aner vildt meget om det.

      Men hvilken en tror i der er bedst http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejlrefleks-systemkamera/EOS1100DKITIS/canon-spejlreflekskamera-eos-1100d-18-55-is-objektiv eller http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejlrefleks-systemkamera/D31001855KIT/nikon-digitalt-spejlreflekskamera-d3100

      Slet