lørdag den 6. oktober 2012

Born to die

Nu er indlægget her, som i nok alle ved. Det var virkelig det koldeste photoshoot vi noglesinde har lavet. Efter skolen cyklede vi ned ved dette naturområde, og allerede da vi ankom frøs vi alle og var drivvåde. Det gjorde det nu ikke bedre, at vi skulle stå i bare tær og ben, og tynde kjoler. Det var også derfor det ikke blev til en masse billeder forfra, da vores ansigter var stive, våde og med grimt gåsehud. Kronen fik lov at være med på alle billeder. Ja, hvad synes i om det?

34 kommentarer:

  1. Smukke billeder!
    Hvis i ikke havde sagt, at der var koldt, ville jeg slet ikke have tænkt på det, så man må sige, at det er godt skjult :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! (-: hæhæh, det var dog meget svært!

      Slet
  2. Rigtig flotte billeder. Jeg tror at det vil give en helt anden stemning, hvis i havde taget billederne lidt længere væk. Måske skulle i prøve det næste gang. :-)
    Ris og ros i ved :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, måske. Altså så baggrunden var blevet mere sløret?

      Slet
    2. Nej, ikke sløret, men bare så man kan se noget mere af omgivelserne, for at vise hvad i står i og så man får en bedre fornemmelse af hvad meningen måske er med billedet.
      F. eks billed nummer 4 fra toppen og ned, ville jeg selv have taget lidt længere væk, så man kan se, hvad Vicii (er det ikke sådan?) laver/er på vej hen/på vej væk fra og så synes jeg, at man får et mere stemnings fyldt billed, fordi man nemlig kan se, at hun er i en skov osv :-).

      Det er ikke andet en konstruktiv kritik. Jeg er vildt inspireret af jeres billeder og blog. Nu tager jeg selv en del billeder og i har virkelig inspireret mig og givet mig gode idéer osv! :-)

      Slet
  3. Hold nu k*ft hvor er det nogen flotte billeder - nok de flotteste af dem jeg har set fra Jer indtil videre..! Er vild med lyset på de første 3 billeder..!

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeres billeder ligner altid, at det et sommer? Hvordan går i det?

    SvarSlet
    Svar
    1. eehhhmm. Indstillign på kamera + redigering + tøjet

      Slet
  5. Piger for fanden.. I er så SINDSYG gode! Kan slet ikke have det altså! ELSKER JERES BLOG + jer selvfølgelig. I overrasker altså bare gang på gang, med jeres fantastiske og mega skønne billeder. I er nogle af mine "idoler" eller hvad man siger! Er inde på jeres blog for at tjekke, om der er nye indlæg, mindst 10 gange om dagen. I skal nok blive til noget virkeligt stort en dag, ( det er i allerede, men altså) om det så er inde for fotografiens verden, eller hvad i bestemmer jer til. Ville ønske jeg var noget mere som jer. Det er så mega sejt, at i går så meget op i det i laver, og at i er så målbevidste! Ville ønske jeg kunne møde jer! Ej, men jeg har simpelthen så mega meget respekt og jeg ser så meget op til jer! I virker bare helt fantastiske, søde og så er i begge virkelig, VIRKELIG smukke! Så kom mere frem på bloggen, for vi vil også se jer! Men elsker selvfølgelig også jeres billeder, kæft i er gode altså.. er helt mundlam, gid jeg kunne tage ligeså gode billeder!

    Det blev noget af en roman, men det er vel altid dejligt at få nogle søde ord. :-) <3

    I er fantastiske, lige meget hvad folk skriver herinde, eller fortælle jer!
    - Alt kærlighed og knus herfra <3

    SvarSlet
    Svar
    1. ASFGHGFDVBREWB%A/Y&TNB€Q# /&%€#!BN&%"€, søde søde anonym altså! Kan ikke lade være med at smile jo!

      SÅ MANGE GANGE TAK! TAK TAK TAK!! Nej, den kommentar har da reddet min dag! <3 <3
      Ja, men på hvilken måde skal vi vise os? Billeder, tekster? <3

      Slet
    2. Hehe, det er jeg glad for <3 Begge dele ville være godt, i er så fantastiske altså! <3

      Slet
    3. Hæhæ, hvor er du bare sød! Vi vil da helt klart prøve det, hæhæ. Vi vil da helt klart også mødes med dig! <3

      Slet
  6. Fine, flotte, smukke, pæne, kønne billeder! Har i selv lavet kronen eller har i købt den? <3
    Og hvem er modellen med det mørke hår? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde smila, mange tak!
      Vi har køb den, i den lokale blomsterbutik for 100 kr <3
      Der er to. Den ene er Amalie og den anden er mig, Vicii <3

      Slet
    2. Nårhh! Ej, hvem er det på det første billede? Er det dig, Vicii? <3
      ( Kan i ikke på et tidspunkt lave en spørgerunde? ) <33

      Slet
    3. Jov, det er mig på første og andet billede! <3
      Jo, det kan vi godt. Først skal vi lige svare på vores foto spørgerunde! <3

      Slet
  7. Åh, de billeder er bare så skønne!
    I ser så fine ud i de yndige kjoler og med blomster på hovedet!
    Ih altså!

    Varme efterårshilser her fra!

    SvarSlet
  8. Super fine billeder, lidt ærgerligt at der ikke var så mange hvor man kunne se ansigtet.. Men ellers virkelig gode billeder<3

    Det ville være dejligt hvis i kiggede forbi www.emilieoutzen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er fuldstændig enig. Det er meget ærgerligt! Men du skal have set vores ansigter, ikke et kønt syn, hæhæ <3

      Slet
  9. Jeg synes at billederne hvor man ikke ser ansigtet er meget fine, men dem hvor man kan synes jeg ikke er blevet så vellykkede, hvilket er ærgeligt :)

    Det ville være super dejligt, hvis I tog et kig forbi min blog.
    flightlesslittlebirds.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var jo det vi skrev.. hæh, men er enig med dig! (-:

      Slet
    2. jeg ligner en forkølet kylling....

      Slet
  10. Virkelig gode billeder, godt gjord trods vejret!(-;
    Kig gerne forbi; ceciliebroustbo.blogspot.com
    -Cecilie

    SvarSlet
  11. Virkelig flotte billeder. Synes slet ikke det gør noget at man ikke kan se deres ansigter - det gør derimod bare at de virker mere uskyldig. Virkelig fedt! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak, er fuldstændig enig! (-:

      Slet
  12. Søde billeder! Men var det ikke meeega koldt? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jov, det vsr hunde koldt. Vores fingre var ispinde, og ligeså vorrd tær. Vores almindelig tøj vi skulle cykle hjem i var driv vådt og vores hår var også bare mega vådt.. - så jo det var MEGA koldt <3 (-:

      Slet
  13. Først og fremmest, utrolig flotte billeder! Dernæst tusind tak for kommentaren på min blog, den smukke skov ligger i Jylland i nærheden af Varde ;)

    Best wishes
    Anne - capturemoments.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak. Øv, jeg bor desværre på Sjælland! (-:

      Slet
  14. Virkelig flotte og elegante billeder piger. Godt arbejde!
    -Hvor er kjolerne fra?

    SvarSlet