søndag den 21. oktober 2012

DAY 3 // This is what dream are made of

New York er en fantastisk by, helt vidunderlig og lige som jeg husker den. Jeg er så forelsket i New yorks gader, stemningen og selvfølgelig butikkerne. Billederne overstående forestiller hvad vi lavede i går. Vi besøgte Times Square, og Rockefeller torn. Vi var også et lille smut forbi central Park. Men må skynde mig, da min competer løber tør for strøm. Det er ikke de vildeste og mest prængende billeder, men spørg nu alligevel, Hvad synes i om dem?   

24 kommentarer:

  1. Elsker billede 1, og ja en fantastisk by.
    Vicii du har noget fantastisk hår, hvis det er dig der med det brune hår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også byen, jo tak!
      Ja, det er mig! Mange tak!

      Slet
  2. Årh, det er da nogle helt fantastiske billeder! Stemningen er lige til at mærke på dem. Love iiit <3

    SvarSlet
  3. Nederst til højre, det med manden på hesten - pisse flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det ikke en dame? Hæhæ. :)

      Slet
    2. Anna: Mange tusind tak! Du så sød jo! <3

      Slet
    3. Smile: Havde ikke lige set din kommentar, ups. Men jov tror det er en dame.. Men man kan jo aldrig være sikker, hihi <3

      Slet
  4. Fantastiske billeder! og dem af empire state building er specielt lige i skabet, godt taget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak! De er også min favoritter! (-:

      Slet
  5. Gode billeder! Åh, jeg kunne godt tænke mig at være der lige nu ):

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Kunne også godt bruge meget længere tid her ned! (-:

      Slet
  6. Super fantastiske billeder! :-)

    SvarSlet
  7. Årh, det ser helt vidunderligt ud!

    Knus
    minuvidenhed.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Mie. Det er også helt vidunderligt!

      Slet
  8. Wow det er super gode billeder og en virkelig smuk by, jeg har ikke selv været der, men det er et af mine største ønsker :-)
    Knus Mette

    http://mettelerche.blogspot.dk/
    http://mettelerchephotos.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en fantastisk by, kan ikke vente til næste år og vil også lige nyde de sidste dage her nede! (-:

      Slet
  9. Lov mig at du ikke holder på et kamera, som personen på billede 6 gør!

    SvarSlet
    Svar
    1. ikke for at lyde du, men hvad er der galt med det?

      Slet
  10. Skide flotte billeder!
    flere som dem her, altså uden modeller men stemning i stedet, det kan jeg rigtig godt lide!!!!
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  11. sikke nogle flotte NY billeder!

    //Mathilde Mac Donald

    www.mathildemacdonald.bloggersdelight.dk

    SvarSlet