søndag den 28. oktober 2012

Keder vi jer?

Er vi kedelige at høre på? Lever vi ikke op til jeres forventninger? Skriver vi dumt? Er vi ikke inspirerende nok? Er vores billeder grimme? Skuffer vi jer? Det er tanker der flyver rundt i vores hoveder, der banker ind i vores hovedskal, giver os hovedpine og gør os kede af det. Vi ønsker ikke at skuffe jer, vi ønsker at inspirer jer. Men vi ved det ikke længere. Vi går i 9'ende klasse og stresser med prøver og tonsvis af lektier - samtidig føler vi at vi skuffer jer. Hvad ønsker i at se, hvad ønsker i at høre? Kom med ideer, ros, ris, råd, konstruktiv kritik, tanker, smil - hjælp os? 

44 kommentarer:

  1. Kender godt følelsen.
    Men I skuffer ikke mig. Jeres billeder er for mig meget inspirerende og jeres redigeringer har virkelig hjulpet mig - altså, virkelig. Før jeg stødte på jeres blog har jeg aldrig redigeret mine billeder og nu gør jeg ikke andet, haha! Nej, I keder i den grad ikke mig :-) Hvorfor har I fået den tanke? Manglende kommentarer eller hvad? For jeg må da ærligt indrømme at jeg ikke kommenterer så tit som jeg kunne. Men jeres billeder er super dejlige, det er ikke det. Mange af jeres billeder er seriøst vilde og må da indrømme, at jeg har vist jeres blog til venner, der også synes I er super seje ;-) Så for min skyld, just keep up the good work :)

    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er den ikke forfærdelig?
      Det er vi glade for at høre. Nøj, en dejlig kommentar. Hvor er du bare sød, dejligt med en så fantastisk læser! Du giver os helt lysten til at gøre det endnu bedre! (-:

      Slet
  2. I er overhovedet ikke kedelige, efter min mening! Jeg glæder mig altid med et nyt indlæg for at se hvad I har lavet, og I overrasker mig hver gang! I gør et virkelig godt stykke arbejde og jeg nyder at læse med! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Pernille! Mange mange tak, seriøst (-:

      Slet
  3. I skuffer på ingen måde! Jeres blog er simpelthen så inspirerende, og her mener jeg både med jeres fantastiske billeder (taget på så mange kreative måder), jeres redigeringstips, jeres måde at skrive på og ja simpelthen det hele. Jeg læser med på jeres blog hver dag, og bliver aldrig skuffet! Desuden har alle jo lov til at have gode og mindre gode dage, i dag føler I måske at I skuffer, men I skal vide, at sådan tror jeg ikke, at nogen af jeres læsere har det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan går det. I perioder elsker vi at blogger, brænder for det og elsker det hele - og ja så er der de mindre dejlige perioder, som denne. Men det høre vel med til at leve og blogge! (-:

      Slet
  4. I skal ikke tro at i skuffer os, og i skal ikke føle jer tvunget til at lave et indlæg. For skolen er vigtigere end bloggen. I skal ikke stresse, for til sidst ville i ikke synes at det er fedt at blogge eller gå i skole! Og så vil vi jo hellere have at i laver færre indlæg, end at i slet ikke laver nogen! Og i inspirer os stadig, og jeres billeder er vildt gode, så bare tag jer tid, det er bedre at i lægger bloggen lidt på hylden og fokusere på skolen og uddannelsen!:-)

    Håber det kunne hjælpe❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde søde anonym - det så dejligt du ser det sådan. Det får os virkelig til at puste ud, tak! ❤

      Slet
  5. Husk at bloggen skal være noget i har lyst til. Jeres blog er så inspirerende og bliver kun ved med det, hvis i blogger af tid og lyst. <3

    Mig skuffer i nu ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lige det ❤

      Det er vi glade for at høre!

      Slet
  6. Hej piger syntes i tager nogle super billeder men forstod ikke et billed shoot/serie i tog af Emma hvor i skrev neden under "at det var ærgeligt med at i skulle smide 400 kr dyre laner ud???

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare glem det shooot. Det var fail af mig at skrive. Jeg var bare ked af det og irriteret. OG det klart i ikke forstod det. Det var så dumt skrevet af mig, sorry til jer alle - og i sær dig emma! (-:

      Slet
  7. Jeg er helt vild med når I giver smukke motiver en mørk - lidt dyster baggrund!(fx. andet sidste billed) xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak - det er vi glade for. Dejlig med ros for redigering! <3

      Slet
  8. Jeg elsker jeres blog, og synes I tager nogle rigtig flotte billeder!
    Men jeg savner lidt nogle billeder hvor I/jeres modeller ikke er på.. :-)
    Forsæt endelig med at blogge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes nu der har været en del med det på det sidste. Det kan jo også gå hen og blive for meget. Jeg specielt elsker by billeder, natur billeder osv - men også helt forelsket i portrætter og model billeder! (-:

      I mister os ikke - vi hænger ved!

      Slet
  9. Jeg synes jeres blog, er så god og inspirerende - ligesom den skal være! Hvis folk ikke kan lide den eller fortæller jer dårlige ting, og ting i skal lave om på, kan de bare lade være med, at læse den! Jeres blog er fantastisk! Tænk på hvor mange der elsker den! Hvor mange der lader sig inspirere sig af den! Den er bestemt ikke kedelig! Tværtimod. Jeg elsker den virkelig, og det er jeg sikker på, at jeg ikke er den eneste der gør. Bliv ved med at blogge, som i gør. I skal ikke lave noget om, synes jeg. Folk skal ikke komme med hate, når de ikke ved hvad de vil have! Lad være med at tage jer af dem, der kommer med hate osv. Der er flere der elsker jeres blog, end ikke kan lide den ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Smila - ved du hvor fantastisk du er? ❤
      Mange tak for den alt for vidunderlig kommentar, mange tak. WOW, er glad nu! ❤

      Slet
    2. Ved i hvor fantastiske i er? Ved i hvor meget folk elsker jeres blogging? Bliv ved som i gør ❤❤❤

      Slet
    3. Smile helt - du skal også lige vide hvor glade vi er for dine kommentarer, du er en fantastisk pige! ❤❤❤

      Slet
  10. Jeres blog er min yndlings blog!!!

    SvarSlet
  11. Ja.. I skuffer en smule. Synes altid det er det samme..
    Billeder billeder billeder billeder! Altså jo, i tager nogen fantastiske billeder, men det bliver lidt kedeligt i længden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det en fotoblog er - fortæl hvordan du så vil have det? Kun tekst eller?

      Slet
  12. absolut ikke! i er ejere af verdens bedste og mest interresante blog... ris og hate, er noget der altid kommer når man opnår succes! ligesom med justin bieber, se det på den måde at i bare har enorm meget succes!

    SvarSlet
    Svar
    1. IIHIHIHIHIHIHIHIIHIHI, du sgu dejlig. Mange mange tak! <3

      Slet
  13. På ingen måde! Det er nogle virkelig smukke billeder i tager, uden tvivl! Men i kører meget den sikre stil! Det ville være fedt med noget mere ekserimenterende. Synes desværre tit ikke at jeres billeder siger så meget (de er stadig utrolig smukke) Så ud og eksperimenter med nogle forskellige måder at redigere og tage billeder på! Jeg har lært meget af jer (i forhold til fotos) men er snart ved at kører død! Fortsæt, bare med (måske?) lidt mere selvtillid og mod til at tage nye og inspirerende billeder! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det er jo en god ide. Mener du vild redigering som f.eks. billede 13? Men vi vil helt klart tænke over det! <3

      Slet
  14. synes ikke der er noget at klage over. I kan jeres shit :)

    SvarSlet
  15. Men søde søde piger dog! I skuffer ikke og i er langt fra kedelige, faktisk har jeg det helt omvendt! Synes faktisk at det ville være fedt hvis i kunne begrænse jer lidt mere, altså i stedet for 7 billeder pr. indlæg, så vælg 3 ud som i virkelig synes har et eller andet magisk over sig. Når det kommer de der indlæg med mange billeder, så er der så mange at det hele ligesom mister magien.

    Det var det en forfærdelig lang tekst, men det jeg mener er: 1. vær mere kritisk, vælg kun de billeder i virkelig føler fortæller noget! 2. udfordre jer selv, vi ved i kan finde ud af at bruge et kamera på det professionelle plan, i skal lege mere med det!

    Håber i kunne bruge min roman til noget :) Knus Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har vi også selv tænkt meget over - men det er også virkelig svært. hahaha!
      Vi kunne helt klart bruge det til noget, mange mange tak! <3

      Slet
  16. Vil lige starte med at sige at jeg elsker jeres blog! Og ikke mindst fantatiske billeder! I er jo mega professionelle! Men nogen gange er billederne lidt ensartede og sådan, så prøv et nyt sted ind i mellem, og få nogen andre udtryk frem, det ville være godt :)
    - ved self. sleeeet ikke så meget, som i ved om fotografi, men det var bare hvad jeg tænkte :)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange mange tak - tror de eneste steder hvor vi har fotograferet på samme location er nok i fotostudiet? Men forstår havd du mener! <3

      Slet
  17. I burde vælge nogen smukke modeller - som Emma!
    "Alle er smukke på hver deres måde" ja, men de ligner IKKE modeller..
    Når i tager billeder tæt på kan man se deres urene hud
    "Ingen er perfekte" nej, men i kunne redigere det væk nu når i i forvejen redigerer jeres andre billeder SÅ meget..

    SvarSlet
    Svar
    1. orh hold dog kæft og skrid væk! de redigere ikk deres billleder SÅ meget!!!!! de skal tage billeder af dem de vil!

      Slet
    2. Det var også min mening, så smut og lad vær med at spille smart....

      Slet
    3. Anonym 1 - modeler? Helt ærligt lad os vælge vores modeller selv? Tror du også lige to amatør fotografer som os kan få fat i en masse fantastiske modeller?
      Vi redigere da ikke vores billede roverdrevet?

      i søde jer to andre anonyme <3 <3

      Slet
  18. Jeg synes, jeres blog er fantastisk! Men man bliver desværre en smule træt af, at I poster de samme billeder igen og igen.. Jeres billeder er rigtig gode -ingen tvivl! Jeg synes bare, at det ville være dejligt, hvis I kunne poste billederne lidt færre gange.

    Knus Karen
    http://the-flying-rabbit.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad mener du? Vi har højst postet billeder 1 gang - også lige ved dette ervaluerende indlæg, tager vi og poster gamle billeder for at se hvordan det har været!

      Slet
  19. I keder os over hovedet ikke!! Var også vildt glad for macro-indlægget for ligesom at prøve noget andet end portrætfotografering :)

    SvarSlet
  20. Hold nu op nogle billeder i kan fyre af. Mind-blowing, uden tvivl! Det er virkelig lækkert. Stor respekt herfra.

    Jeg vil også lige sige at i har været inde og kommentere på min gamle blog,julieandmylife.blogspot.dk, og tak for de søde ord. Men det er desværre for længst lukke ned. Jeg henviser derfor til min nye blog, falmetgraa.blogspot.dk

    Hilsen Julie, falmetgraa.blogspot.dk

    SvarSlet