fredag den 19. oktober 2012

DAG 2 // A SHORT VISIT IN CENTRAL PARK




Nu tænker i sikkert, dag 2?? Hvor er dag 1? Men ja, i får lige nogle billeder fra dag 2. Det er ikke de mest fantastiske billeder overhoved. Dog synes  jeg nu alligevel i skulle se dette flotte sted vi gik forbi. Er det ikke smukt? Midt i parken, oppe på stor klippe står dette lille træhus kamufleret med orange og grønne blade. I forgårs aftes landede vi på USA. Det føltes så underligt at tidsforskellen er så stor. Nu er klokken kun  21:30, og i Danmark 02:56. Jeg vender mig nok aldrig til det. Men ja, i skal nok se mange flere billeder fra USA, mange, hihi! Knus og kram.

24 kommentarer:

  1. ER OGSÅ I USA NU!!!!! Måske vi kunne mødes?

    SvarSlet
    Svar
    1. New york også*

      Slet
    2. Hvor fedt. Min famlie har alt hvad vi skal rimelig planlagt, så ja.. Tror ikke jeg kan rykke noget. Kan hvis du møder op hvor vi er!

      Slet
    3. I dag skal vi til Empira state building . Hvad skal i?

      Slet
    4. Vi skal på museum, da det regner hele dagen :-(.

      Jeg har været i Empira State Building tonsvis af gange, så tror vi tager i Rockefeller i år!

      Slet
    5. Ehhmm. Vil så gerne møde dig. Havd skal du i morgen?

      Slet
    6. Tror desværre ikke det passer. Da alt er planlagt! Men det kan jo være vi møder hinanden på vejen jo!

      Slet
  2. Så flotte billeder, som altid! :-)

    http://nikolineanine.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor lang tid skal du være der over? <3

    SvarSlet
  4. Jeg kunne blive ved og ved med at kommentere, da jeg synes jeres billeder er helt fantastiske <3

    SvarSlet
  5. Virkelig smukke billeder!
    -Hvilket kamera bruger du?

    Knus
    minuvidenhed.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)
      Canon 600d, canon 7d og Nikon D7000

      Slet
  6. Rigtig fin blog! :-D
    Kig forbi hvis du har lyst! :-D

    SvarSlet
  7. Nej hvor awesome - de er jo med i Sex and the City det der!!!! :) gode billeder!!

    SvarSlet