torsdag den 1. november 2012

„The eyes are the mirror of the soul“

Ikke de bedste billeder nogensinde, hæhæ. Amalie og jeg havde mange ideer til de her shoot, først noget med læbestift. Men jo ja, tror bare ikke Sofies læber passede til læbestiften osv. Det var alt for kedeligt og normalt. Så tror vi vil gentage vores oprindelige ide til et shoot med Emma. Men det har var nogle billeder vi tog i stedet, der er ingen tvivl om Sofie er en smuk pige. 
Forresten er der stemning for en give away. Amalie og jeg er i hvertfald i gang med at finde en præmie, til alle jer dejlig læsere, hihi <3 Nå, men giv lyd fra jer hvis en give away virkelig er en dum ide eller hvis det noget i gerne vil have! 

13 kommentarer:

  1. Jeg synes billederne er utroligt smukke! Jeg kan virkelig godt lide dem :-)

    SvarSlet
  2. Billederne er utrolig flotte, elsker dem :D Og jeg vil da gerne deltage i den der give away :)

    Knus <3

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. billede to er enormt smukt!

    SvarSlet
  4. Hvor er hun smuk! Jeg kunne godt tænke mig en give-away! :-)<3<3

    SvarSlet
  5. Flotte, flotte billeder! Og en giveaway lyder læææækkert!

    SvarSlet
  6. Er totalt vild med de to første billeder! Super smukke. En giveaway lyder bestemt ikke dumt! :)

    SvarSlet
  7. Hvordan har i gjort baggrunden så mørk og hvordan har i lavet det med lyset? Super fine billeder! <3

    SvarSlet