onsdag den 21. november 2012

inspiration

Tid, tid, tid, tid - bare man havde tid. Kan ikke vente til at der er bare er lidt mere tid, bare lidt tid til at få taget billeder. Jeg kan ikke vente til sneen falder ned, og dækker landskabet. Jeg kan heller ikke vente til at varmen kommer til Danmark igen igen. Jeg kan ikke vente med at få taget billeder - ahhhh! Men når tiden kommer, så har jeg så mange ideer! Bare se disse smadre lækre billeder! Jeg kan ikke vente! Jeg kan bedste lide billede nummer 8, eller 11, eller 12. Hahah, ej jeg vild med dem alle. Hvilket billede kan i aller bedst lide og hvor får i jeres inspiration fra?  

14 kommentarer:

  1. De billeder kunne i sgu da sagten tage - i er min inspirationskilde!

    SvarSlet
  2. Er helt enig virkelig. I er så talentfulde!

    SvarSlet
  3. Sonjas Lana Del Rey-inspirerede billede er uden tvivl min yndlings.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen så flot - hele den serie, wow!

      Slet
  4. HOLD DOG HELT KÆFT, I ER FANDME NOGEN GODE FOTOGRAFER!! det var dog HELT vildt :o og så smukke modeller!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! ihhh, hvor er du bare sød!

      Slet
    2. Det er ikke dem, der har taget billederne ;)

      Slet
    3. Søde, det er vi udemærket klar over! Det mener jeg heller ikke vi har skrevet! (-:

      Slet
  5. Sonjas forrest billede er helt klart yndlingsbilledet!

    http://sofiil-sts.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Øjøjøj, det er mit billede! Tænk at I bliver inspireret af den serie, det er jeg mægtig glad for!

    SvarSlet