søndag den 25. november 2012

Særpræg

Billedet før vist på kalejdoskopiske.

19 kommentarer:

  1. hvordan, hvordan, hvordan?

    SvarSlet
  2. Særpræg ja, men også et tvist af komplet kunst :)

    SvarSlet
  3. (Fedt billede) :-)
    Ville høre om I tøser gad at hjælpe mig? Jeg har dette problem, at jeg ikke kan up loade billederne på bloggen? Da I har været blogger i lang tid, og up loadet mange billeder vil jeg høre, om det er noget I har været ude for før? Ville virkelig sætte pris på, hvis I gad at hjælpe! :-)
    Ps. I må meget gerne svare PÅ min blog, da jeg ikke ser, når I svarer her. Der står mit problem også uddybet. Tusinde, tusinde tak hvis I gider at hjælpe.
    Knus
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal slette nogle af dine billeder i dit picaso album. Og måske bare formidske størrelsen på de billeder du ligger ind på bloggen - håber det kunne hjælp! (-:

      Knus, håber det går godt på gymnasiet!

      Slet
  4. Super fedt billede! Det er super godt redigeret, men undre mig lidt over hvorfor i ikke fjernede det hår som stadig er på billedet, kan huske at det også kom i kommentarende på kalejdoskopiske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg desværre ikke længere har den originale fil! Men virkelig cool du husker det! hææh (-:

      Slet
  5. Heej! virkelig gode billeder i tager!;-)
    - Jeg kunne godt tænke mig noget kamera udstyr her til jul, men jeg ved ikke helt hvad for noget udsyr jeg skal ønske mig. Jeg har et spejlrefleks og vil helst få så gode billeder som muligt.Jeg kan forstå på jer at i har udstyr for 'mange penge', men hvad er det i er mest glade for? Har i et godt tip til hvad jeg kan starte med?
    Håber i vil svare :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak!
      Fedt gave ønske. Men ja kamera udstyr er dyrt! Vi laver faktisk snart et indlæg om vores nye kamera udstyr. Men det billigeste jeg kan finde på lige nu er en reflektor, uv filter eller kamerataske. Altså jeg ved jo ikke hvor meget dine familie bruger på julegaver. Men et 'billigt' objektiv måske?
      Men ja stay tunned - der kommer snart et indlæg. I denne uge (-:

      Håber hjælpen var fin!

      Slet
    2. Mange tak skal i have! Det var nogle gode ideer! jeg skriver det lige på min ønskeseddel ;-)
      Fortsæt det gode arbejde! I gør det godt :-)
      knus.

      Slet
    3. Det er vi glade for! godt vi kunne hjælpe! (-:

      Slet
  6. Tutorial?????? <3
    omg fedt billede!

    - Smilla/smillakrogshede.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker alle jeres indlæg! I gør det hele til noget helt særligt. <3

      Slet
    2. det var virkelig lige den kommentar man havde brug for - så blev selvtilliden lige boostet! <3

      Slet
  7. Tutorial, så meget!

    SvarSlet