fredag den 16. november 2012

Ghost girls

Ugens emne - Ghost girls. Fortolk, fortolk, fortolk?

31 kommentarer:

  1. Hold da op nogle gode billeder !!!!
    Jeg kan især godt lide nr. 1 og 4
    Knuss Anne
    http://disillusion-anne.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. længsel. sorg. død.
    smukke billeder.

    Er vild med 4 og 6. Utrolig stemning!

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. den anonyme romanskriver16. november 2012 kl. 09.49

    yderst smukke billeder!
    - kan specielt godt lide billede nummer 2 da jeg synes at lyset er lagt smukt, og hendes øjne bliver ved med at følge dine, selvom du ruller ned af siden! -det er meget svært og meget flot!
    - kan også rigtig godt lige billede nummer 5 da hendes øjne er mørke og lidt dystre, men fuld af styrke og håb! man kan se en skikkelse i hendes øjne, hvilket for personen der ser til at føle sig inde i billedet. ubeskriveligt!
    - det sidste billede, altså nummer 6, er også en af mine favoritter, da de blinde øjne (altså man kan ikke se hendes øjne) gør at man ikke ved hvor hun ser hen og/eller om hun er død, hvilket skaber en uro for den der kigger på billedet! helt fantastisk, i er skide dygtige!

    måske er det detaljer i ikke selv har set, men flot er det i hvert fald!


    de andre billeder jeg ikke har nævnt, siger mig ikke det mindste, må jeg ærligt indrømme! synes en billedeserie bestående af de tre jeg har nævnt ville være super flot og fortællende. synes de andre er lidt overflødige og ikke talene, men det afhænger vel af øjet der ser :-)

    no hate, only love <3
    undskyld for sådan en irriterende lang tekst, håber i kan bruge den til noget! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. WOW, søde anonyme! Det var mange detaljer, mange dejlige ord må vi sige!
      Men synes nu også de andre fortæller <3

      Slet
  5. Sikke nogle ubeskrivelig flotte billeder i kan tage! Det er helt utroligt! Og jeres modeller er så skide (undskyld) smukke! Wow... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Mange mange tak! Vi vil sende rosen videre til modellerne! (-:

      Slet
  6. HOLD DA OP!! de er fantastiske! elsker specielt nummer 4!! :)

    SvarSlet
  7. Jeg synes ikke særlig godt om billede nr 1.. det er sådan lidt en mærkelig stilling stilling de står på.. det er sådan lidt akavet! Jeres modeller er endnu engang smukke men jeg kunne godt tænke mig at se nogle glade billeder af dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nnånå, smag og behag. Er faktisk enig med dig, om de nok ikke står så uhyggeligt osv. Men ja de er så smukke!

      Slet
  8. Sikke nogle fine billeder, er især vild med nr. 4!
    Ros her fra, forsæt det fine arbejde!

    - www.setmedfantasiensoejne.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. hvilket photoshp bruger I?

    Jeg bruger 7.0 :)

    -pæn pige

    SvarSlet
  10. hende i kjolen er da tyk og ulækker,,

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tak søde. Du er sikkert ligeså tyk og ulækker, skal vi være bedste venner? <3

      Slet