tirsdag den 20. november 2012

Min uge i billeder

I denne uge har jeg passet hund
Taget billeder af min smukke søster, Sille (disse 2 billeder er ikke redigerede, da mit redigeringsprogram ikke virker her for tiden)

.. Været til ishockey kamp med familien

Ude og sejle med min familie, i Københavns kanaler

Da vi spurgte hvad i godt kunne tænke jer at se mere af på bloggen, var der mange der gav udtryk for de gerne ville have lidt mere personlige indlæg, om hvad vi lavede i hverdagen. Så er her nogle billeder fra hvad vi har gået og lavet den seneste tid. Vi havde egentligt oprindeligt tænkt os at der skulle have været et indlæg kun med billeder af Sille, men da redigerings programmet desværre ikke virker, blev det ikke til noget i den her omgang. 
Hvad synes i om denne type indlæg? Kunne i tænke jer at se flere indlæg som dette?

10 kommentarer:

  1. Det er virkelig fedt at i laver sådan nogle her indlæg, det kunne bare være rart hvis i ville skrive hvem af jer der har lavet indlægget, men ellers er det super fedt! :)

    Knus - mettemarienanna.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Elsker det første billede, med hundens øjne! :-)
    http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. I SKAL IKKE SKRIVE HVEM DER HAR LAVET HVILKET INDLÆG:: MEN VÆRE SAMMEN OM DET!
    hvor er det fantastisk at sille kan være så smuk, og så har i ikke engang redigeret billederne... hun er simpelthen en kommende model.. flot siger jeg bare..
    ellers flotte og stemningsfulde billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. okay okay..
      Men Sille er en lækker laban. Hun er Amalies lille søster! (-:

      Slet
  4. Vildt flotte billeder, er det din lille søster, eller store søster, Hihi<3 men hun er vildt smuk!

    SvarSlet
  5. Hej med jer to!

    Jeg har efter hånden fulgt jeres blog et stykke tid, og nu har jeg en voldsom trang til at give lidt kritik.
    Jeres billeder er utrolig smukke, men jeg forstår bare ikke, hvorfor I skriver den billedetekst I gør. Man mærker ikke jeres glæde ved jeres arbejde, når i gang på gang skriver, at I ikke har tid til at blogge. Hvis der er en ting, jeg har forstand på, så er det, at man har tid til det man vil, for det hele handler om at pivotere. Jeg har ikke forstand på så meget andet, men jeg tænkte nu alligevel på, om I ikke enten bare kunne være ærlig og sige hvad I egentlig føler eller I kunne undlade at skrive nogen billedetekst overhoved, og så lade billederne tale for sig selv, de er nemlig så dejlige at se på.
    Konceptet her med Ugen der gik, skal i have ros for.

    Lea :)

    SvarSlet
  6. Hvilket redigerings program bruger du? Og koster det penge?



    Vildt flotte billeder! Håber jeg selv kan blive ligeså god som dig

    SvarSlet