torsdag den 29. november 2012

Starter på en frisk!

Hej piger! Amalie og jeg har i lang tid gået og været triste over vores halvdårlige blogging. Vi har haft så travlt. Der er sket en masse ting her hjemme, både hos Amalie og jeg. Vi har også haft enorm mange lektier. Nu ligger vi begge syge - Ja, det er jo en lang række dårlige undskyldinger. Men vi har tænkt og tænkt, hvad gør vi med den blog. Vi ved begge to at vi ikke kan undvære den, da man kan sige den er vores pusterum. Vi elsker, at blogge - få ros for det vi gør. Vi elsker at fotografer og vise vores fotografier. Ja, vi elsker også jer. I er fantatisk. Men alligevel svigter vi jer gang på gang. Vi undskylder mere og mere - men det er jo ikke meningen. Men hvad er så meningen? Amalie og jeg har konkluderet, at vi vil starte på en frisk. Vi beholder bloggen på denne side, bare rolig. 

Vi har overvejet at slette alle vores indlæg - eller måske alle de grimme indlæg. Måske lave en nye header - skifte navn? Amalie og jeg har en masse ideer. Men nu vil vi høre jer Hvad synes i - skal vi starte på en frisk? HVis ja, hvordan? 

50 kommentarer:

  1. Jeg synes i skal beholde ALLE indlægene! de er så gode!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Hvor er du sød - men ikke alle er ligeså gennemarbejdet desvære!

      Slet
  2. Jeg synes at I skal gemme alle de indlæg der har været til hjælp for os læsere, og de indlæg I ikke kan få jer selv til at slette. :-)
    - Hvad med et nyt design og ja måske en header? Lige meget hvad I gør, vil jeg i hvert fald stadig følge med. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var også den ide vi tænkte! Super vi er enige!

      Det er vi glad efor at høre - mange tak! (-:

      Slet
  3. jeres header må i aldrig slette - den represæntere jer simpelthen fuldt og fast <3

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med jeres blog, som den er! Men kender godt følelsen af at have brug for at starte på en frisk! Bare tænk jer om, inden I sletter alle indlæggene!
    Håber I finder ud af det<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Anna - tak for din kommentar. Det gør os glade. Vi vil helt klart tænke os om! <3

      Slet
  5. I skal ikke slette NOGET! bare start på en frisk når i er klar!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er klar - det er nu vi har blod på tanden!

      Slet
  6. Lad for guds skyld vær med at slette de gamle indlæg! De er så inspirerende at kigge igennem, virkelig!
    - I kunne måske ændre på layoutet, men lad headeren blive, den er så unik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Det var et lille selvtillids boost! <3

      Slet
  7. I må IKKE ændre/slette noget!!! Det ville være så ærgerligt, det mener jeg!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det godt i er enige! Tak for kommentaren Fie!

      Slet
  8. Bare IKKE slet headeren!
    - Måske i kunne rydde ud i jeres indlæg? Bare nogen af dem..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det vil være dejligt! IkKE alle - men nogle!

      Slet
  9. TABER AGTIGT! - i tror bare i er meget mere end os andre -.-

    stop det

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis I føler for, at starte på en frisk.. så why not? Men det ville være en KÆMPE hjælp, hvis i ville beholde tutorialsne ;) xx

      Slet
    2. Rabbit! Ja var det ikke!

      Julie - Det vil vi da lige tage til overvejelse!

      Slet
  10. Jeg synes ikke i skal slette jeres indlæg! Det ville være virkelig synd! De er så gode, og jeg er sikker på at nogle stadig kigger tilbage og bruger jeres tutorials og finder inspiration. Jeg synes det er en god ide, hvis i vil lave noget nyt, men gem noget. Noget så bloggen ikke bliver en anden. Jeg synes ikke i skal blive ved med at undskylde. Jeg synes i blogger meget, og det i kommer med er fantastisk! Jeg ved jeg har sagt det før, men jeg siger det nu igen! Men jeg synes i hvert fald i skal gemme indlæggene.

    - Smillakrogshede.blogspot.com - smillakrogshede.tk

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuh tak Smila - så blev vi lige det klogere! <3 <3

      Slet
  11. Jeg syntes jeres navn er så fedt, det må i ikke slette og heller ikke jeres tutorials, og guides om hvordan i bruger photoshop osv. :-)

    SvarSlet
  12. Super ide at starte på frisk! Jeg synes ikke i skal lave en ny header, da den er så fin! Jeg synes heller ikke i skal slette ALLE indlæg. God bedring
    Lea :)

    SvarSlet
  13. Kan godt forstå jer, men endelig ikke slet alle indlæggende. Der er så gode og ikke mindst inspirerende!

    http://nikolineanine.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! MANGE MANGE TAK! Vi bliver helt glade!

      Slet
  14. Ikke skal ikke være så hårde ved jer selv, det er okay I ikke blogger så tit. MEN så når I gør det, så gør noget ud af det. Ikke at I ikke gør det hæhæ :-)
    Håber I forstår min kludresnak.

    SvarSlet
    Svar
    1. hhæhæ! Hvor er du sød! VI forstår dig! (-:

      Slet
  15. Ikke slette indlægende, det bliver vi men er sikker på at i også vil savne dem. Det er ikke det samme som at kigge tilbage i ens gamle billeder på computerend end at se det som et blogindlæg :)

    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det jo lige det - men nogle af dem er simpelthen for grimme! :-(

      Men du har helt ret Silel (-:

      Slet
  16. Forstår jer 100 %, men i må virkelig ikke slette alle indlæggende. De er utrolige gode og meeeeget inspirerende! :-)
    Jeg synes egentlig det er fint, at i ikke blogger mega meget, for så sidder man og glæder sig til de vilde billeder i har næste gang i blogger og så sidder man (eller det gør jeg i hvert fald) og tænker, at det er fordi det sikkert er et fedt indlæg der lige skal skrives færdigt eller noget i den retning :-)


    http://mariehnielsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Mange tak her fra. Det var lige en dejlig kommentar, så blev man lige det gladere (-:

      Slet
  17. Jeg elsker jeres blog for meget til, at i skal slette noget af det.. Specielt ikke headeren! Det er den mest awesome header i hele verdenen! Og jeg har heller ikke noget i mod, at i ikke blogger viiildt ofte, for som Marie også siger, så glæder vi man sig til det næste indlæg der kommer! Men ligemeget hvad i så end beslutter jer for, så vil jeg ALTID have fuldt respekt for jeres arbejde! Lååve you :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste slet ikke, at i var så vilde med headeren. Synes den var ved at blive en smule kedelig. Men jeg bliver da positiver og positiver.

      Hvor er du sød Rasamunde. Dine kommentare får altid et smil frem på læben. Love you too! <3

      Slet
  18. one word.... opmærksomhedskrævende!

    SvarSlet
  19. Må vi se billederne fra dem der lånte dit fotosstudie i dag??????

    SvarSlet
  20. Hejsa.

    Hvis jeg skulle sige hvad jeg synes,så synes jeg først og fremmest at i skal blive her, på dette link. Ja i kan måske godt lave en ny header og nyt navn, sådan at det ligesom er "jeres nye start". Slet de sjuske indlæg, i ikke kan lide og måske bare lavede for at bryde stilheden, og behold jeres yndlings. For min skyld gør det ikke noget som mange andre skriver at i ikke blogger så tit, så hellere at hvert eneste indlæg er gennemtænkt selvfølgelig også lidt hygge indlæg en gang i mellem. Altså i skal ikke have dårlig samvittighed over at i ikke blogger så tit, så hellere bare blog når i har lyst og tid. Bare hvad jeg synes, hihih :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde anonyme. Mange tak for din kommentar. Det var lige præcis det vi havde tænkt over. Vi tror bare vi beholder navnet og headeren, da folk åbenbart godt kan lide den1' 'og navnet vel kedetegner os!

      Slet
  21. Hej!
    Jeg forstår godt at man kan have brug for at starte på en frisk men jeg synes ikke at i skal slette alle de gamle indlæg, for det er de allerbedste.
    Jeg synes at jeres blog nogle gange mangler originalitet og kreativitet, som var grunden til at jeg startede med at følgen den. En ting som jeg synes der har været ret meget af her på det sidste er undskyldninger for hvorfor i ikke blogger, jeg er faktisk lidt ligeglad, for det er som om i skal undskylde til os, men det burde bare ikke være motvationen til jeres blog at have mange læsere.
    Jeg synes i skal tænke jeg koncept igennem en til gang og ændre layotet det er snart til forældet :)
    Sorry for mine hårde måde at gå til det, men det er altså bare min ærlige mening.

    SvarSlet