søndag den 6. maj 2012

NAAAAAAAAT' SKAT!


Heeej dejlige meennnesker! <3 <3 Undskyld de manglende indlæg.. Men jeg går bare rundt og stressee. 1. jeg er lige blevet konfirmeret, og det er Malle ogsåå… Der kommer billeder af det i den løbende uge!
2. Termins fucking prøøøøve lige om lidt.
Udover alt stresseriget har det været en god uge, har jo holdt konfirmation. Fik 20.000.. FUCK! <3 Men har også været til min venindes konfirmation, Natasjas. Faktisk hende på de overstående billeder.

I må ha' det dejligt <3

14 kommentarer:

  1. har set hende på 'Danmarks smukkeste pige'. Kan jeg få hendes nummer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har os set hende doo, så lææker da. Men du skal spørge hende hvis du vil have hendes nummer..

      Slet
    2. Hvor kan jeg finde hende/ komme i kontakt med hende?

      Slet
  2. Hvor er hun smuk!
    Jeg elsker din blog, ville være glad hvis du kiggede forbi min.

    // Anna - annapedersenblog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ej hvor er hun smuk<3 Du er virkelig god til at tage billeder:-)
    /Rose

    SvarSlet
  4. Så smukke billeder som altid!

    SvarSlet
  5. Super flotte billeder!! Elsker din venindes top/t-shirt :-)
    Og tak for kommentaren på min blog!

    // Mia
    www.mxixax.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ihh det var så lidt!! Elsker den også! <3

      Slet