lørdag den 12. maj 2012

Der er så meget stress på. Der er første terminsprøve på mandag, såå vi læser, læser og læser <3 Derfor er der også MEGET stille på bloggen! 

Kender i det, hvor man går rundt uden øjne. Altså de perioder, hvor man er så klodset, hvor man kan falde over sine egne føder. Eller kender i de perioder, hvor man ingen mund har, og bare ikke har løst til at sige noget? 
Her i sidste weekend var Amalie og jeg ude og filme til vores og Roden 1's film. Filmen skal i Emperial! VIIILDT!! Mig og Amalie var stilfotografer, så vi har derfor taget billeder og lavet plakaten <3
Vi har holdt konfirmation. Den bedste dag i hele mit liv. Bare det at se alle sine klassekammarater i det fine tøj. Hvor var de dog smukke, alle sammen. 
Amalie var så smuk <3
Til min konfirmation havde jeg lavet cupcakes. De var så lækre. Tænk jeg har lavet cupcakes til 50 mennesker. Det tog godt nok lang tid. 
 Jeg har drukker kakao.. Hahha <3

Jeg har også brugt min uge på at redigere. De andre billeder jeg har redigeret kommer senere i næste uge <3
 Jeg har taget billeder af flere piger.. Ihh det var nu også fedt <3

29 kommentarer:

  1. Fede billeder. Synes også det sidste er fedt. Men hendes øjnebryn er for store!

    SvarSlet
  2. Virkeligt fede billeder!
    Spændende med filmen :)

    SvarSlet
  3. Virkelig gode billeder!:-)
    Hvor redigere du dem?

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtige gode billeder i tager, og jeg syntes de bliver bedre og bedre !
    - hvad er det for noget med en film, hvordan har i været så heldige og været med til det? ( sikkert noget i har skrevet, men jeg kan ikke huske det :D )

    knus
    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. oooorrrrh, hvor er du altså bare sød. Taaaak! <3
      Eehhmm. Vi har faktisk ikke skrevet det.. Efter sidste sommeferie meldte vi os til et filmkursus/uddannelse. Der var mange der var til optagelse. Men kun 40 blev valgt ud. Hvor bl.a. mig og Amalie var to af de 40. Denne film er så den første film vi laver i uddannelsen <3

      Slet
  5. Virkelig gode billeder!:-)

    SvarSlet
  6. Først vil jeg lige sige at du er en af mine yndlings bloggere!
    Hvilket program redigere du i? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. oorrhh, TAK! du er altså sød! <3

      I photoshop elements

      Slet
  7. Rigtig skønne billeder - elsker virkelig det første, det er meget inspirerende!

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Virkelig gode billeder :-)
    Hvad blev der af den der video i, hvor i ville svare på spg?

    //confessions-vivian.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. jjaaa undskyld. .Den vil komme hurigts muligst <3 Sooorrrryyy <3

      Slet
  9. Jeg er meget vild med det første billede! Tillykke piger <3

    SvarSlet
    Svar
    1. ihh tak. Det er jeg glad for du sentes. Og tak <3

      Slet
  10. Hej Victoria. Jeg faldt lige tilfældigt over din blog! :-) Det er nogle superfine billeder du har taget, og rigtig flot redigering. Thumbs up! Og åh hvor er det spændende med filmen! Det er virkelig stort, så stort tillykke! :-)

    Jeg er blevet fast læser og tæntke du om havde lyst til at kigge forbi? Jeg glæder mig til at se mere! :-) og til at høre mere omkring filmen!

    Kæmpe knus!
    www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. HVOR ER DU SØD ALTSÅ! <3 Mange mange tak! Jeg glæder mig til at vise dig mere :-)

      Selvfølgelig. Følger dig med det samme <3

      Slet
  11. Tusind tak for din søde kommentar på min blog, vil blive glad hvis du bliver fast læser! :-)
    Du er en skøn blog & Tillykke med konfirmationen! :-)

    Knus.

    SvarSlet
  12. Ej en fiiiin blog! Er blevet fast læser :-)

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. 700 people on this CRAPOLA BLOG for PEDOPHILES and GUN- RUNNING with MOB?
    Oh.
    Was thatt secret with GATTO 999 and TAKKO 88 in DATESSA?
    My bad.
    But let's name these PEDOPHILES in OSIRIS- HYDRA- PETWOOD because they are the ones who have " R" plastered over every single commentary so let's give them some more fame before " KANSAS KINGS".
    R for ROVE- ROCEKT - ROCKY- REMY- RAPHAEL- RICK- RICE- ROOT- RUSH- RYAN- and all with ROCUNROL UNITED NATIONS!
    And then there's the PEDOPHILE ZETAS in 99 with PATEDERE- TABLEPA- REMPATE- PAAFTEN - PAGICATE- PARAMPEO!
    And there all into SACFAK - BABAC- ACE!
    It's the MOBECO - US MOB!
    USA MAD!
    Just ask UGAUTO - CONNICAR- TRANDSAM !
    And BEPATEN can't get AUFFE that FLYPU with ROBERTA RAMM and SSTAN!
    Know why?
    WTOSAY!
    I said KILLA WATT- HEINTZ- CHUMATO- PHYTO- MP3- COLHENDO FLORES!
    And they're with TEDAYEDE- DISATEDA- PPLOMP PROMPHOES!
    And MYAKEDU with ADUCCA got loads of problems with SSONNO and ONOLAND!
    MUSSEC to SESSECT on ECTSST !
    It's about HERMATE.
    And that NUSEDAR.
    And NERSEQUE with FOREFFE !.
    It seems SOGODU is no longer so " OPPOLUS " in HYPOLE and on SYPENN!
    Which means, there goes the QUEEN.
    And " BOLLYWOOD".
    Just ask SLYMAC - SLYSTMEN .

    SvarSlet
  14. suuuuper lækker blog :)
    - er nu fast læser ;)

    har pt. en giveaway på bloggen hvis det skulle lyste ;)
    http://www.nkl-fashion.blogspot.com/2012/05/giveaway.html

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. joo. Det lyder fedt. Vil kigge forbi med det samme <3

      Slet