søndag den 27. maj 2012








Haaalllløøj! Der har været lidt stille på bloggen, både for vores side og jeres. Men i sommerferien der skal nok komme indlæg. Problemet er bare, at Amalie og jeg har så travlt. Det simpelthen så nedern. Vi har mundtlige eksamner og mange afleveringer.  De overstående billeder er af mine kusiner og af Julie Amalie. Det er nu en uge siden jeg fik taget dem. Men har først kunnet overføre dem nu, da min harddisk er fuld. Jeg håber i kan lide dem. Jeg har tænkt lidt over om man kunne lave en dag hver uge på denne blog, hvor man lagde et billede ind. Et billede med et bestemt emne, hvor emnet skifter hver uge. Så er Amalie og jeg jo "tvunget" til at vise jer noget og vi får også taget flere billeder. Hvad synes i om ideen? 

22 kommentarer:

  1. Det sidste billede! wow

    Hende der med det røde hår hedder hun ikke Pernille? Hun går på min skole!

    SvarSlet
    Svar
    1. ihhhh tak! <3
      Ja, altså hun har jo rigtig lyst hår. Men joo det er Pernille <3

      Slet
    2. Det ved jeg godt! Lillesøsteren hedder Maria/Marie ikke?

      Slet
    3. Tak for din søde kommentar ;) også virkelig flot blog du har, jeg vil da 100% følge dig :-D

      Slet
  2. Vildt fede billeder! Er helt forelsket i det med hunden. ;-)
    Men jeg synes idéen lyder god, så er vi i hvert fald sikre på der kommer indlæg!:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. ihhh tak altså!
      Det er jeg glad for at høre! <3 hahh, ja det var nemlig ideen

      Slet
  3. Super lækker blog du har dig! Og super fede billeder!
    -Jeg sys' det vil være en god idé :3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du synes! Mange taaak! <3

      Slet
  4. haha, jeg elsker det med hunden !!

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Rigtig fede billeder - som der også er blevet nævnt før, er det med hunden virkelig fedt! Love it.

    Abrowneyedmonster.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej!
    Tusind tak for den søde kommentar på min blog. Din er også rigtig god, og du er også god til at tage billeder! :-)
    Har du lyst til at følges? Jeg er i hvert fald blevet læser her hos dig :-)

    www.laurahipsen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvornår svarer i på spørgsmålene fra spørgerunden?
    Flotte billeder!
    www.kajkageswag.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. sooorry.. Vi ahr faktisk svaret på dem. Det er bare det: skal det være en film eller på tekst? <3

      Slet
    2. Jeg synes I skal svare i en video! :-D

      http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

      Slet
    3. okaay. Skal lige havde klippet den sammen så <3

      Slet