tirsdag den 8. maj 2012

SØØØØØØØØØS, ej bare Sille <3
ihhh.. Altså så konfirmatione og blå mandag slut.. SÅ FEDE DAG! Jeg vil fortælle om konfirmationen senere. Men nu får i lov at høre lit om min blå mandag. Vi startede med at spise morgenmad hos mig. Det var ret lækkert. Efter det tog vi til Sengeløse, på et Action Center. Vi prøvede nogle forskellige aktiviteter. Skal bare sige at jeg var så dårlig til det hele.. HAAHAHAH. I et racerløb vi kørte tog det mig 10 min, og for alle andre tog det 4 min. Det var så pinligt. Hahahha. Sener på dagen tog vi hjem hos mig, og festede.
Vicii var på bakken. Det var også ret fedt. Men alt i alt var den en fed dag for os begge.

Ha' det godt <3


10 kommentarer:

  1. Lyder som nogle dejlige dage! Tillykke med konfirmationerne :)

    SvarSlet
  2. Det nederste billede er så flot, virkelig flotte øjne :)

    bytorp.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej!
    Tak for kommentaren på min blog:-) Din blog er virkelig også sød! VI kunne følges?

    //Clara
    soedoclara.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak for kommentaren på min blog :)
    Er helt vild med din.

    //behindannaseyes.blogspot.com

    SvarSlet