onsdag den 16. maj 2012

Termins fucking prøver

Temins prøver………. De sidste tre dage har jeg været til terminsprøve. I mandags matematik, problemregning og færdighedsregning. Færdighedsregning var okaay nem. Problemregning var ret svær.. Men det værste var, at min computer gik ned, da der var gået en time. Såååå havde kun 2 timer. Det var fucking nedern. Jeg tror virkelig  jeg får en dårlig karakter i den.. I går (tirsdag) var der læserprøve og retskrivningstest.. Ihh læseprøven var så svær! Jeg plejer ellers at få 10 eller 12 i læseprøve. Men det gik så DÅRLIGT! I dag havde vi dansk skriftlig fremstilling. Den gik fin nok <3 Om en måned skal jeg til mundtlige prøver. Dansk og samfundsfag, såå det jo fedt <3

Har i været til terminsprøver?
Tryk på billederne, så de bedre <3 


18 kommentarer:

  1. Seriøst jeg elsker de billeder, hvor i er på mange gange! De er vildt flotte :) Hvilket program har i redigeret dem i? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. iiihhh tak altså <3 De er redigeret i photoshop

      Slet
  2. LOVE IT!! - og tillykke med konfirmationen :) <3

    SvarSlet
  3. Jeg elsker jeres vilde, redigerede billeder!

    SvarSlet
  4. Virkelig dejlige billeder!
    Det ville være vildt fedt med en PHOTOSHOP TOTURIAL! <3

    xx
    mountainofstone.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du synes <3
      God ide. Det vil vi da lave <3

      Slet
  5. Har i formspring?

    SvarSlet
  6. Fede fede billeder!!
    Hvor er de røde bukser fra? De er super cool :-)

    SvarSlet
  7. Bruger i photoshop til at redigere billederne, så de kommer flere gange?:-D + super fede billeder i tager, og skøn blog!
    xoxo
    evadh-myfashionlife.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Så fede billeder! Elsker virkelig jeres blog! Hviket Photoshop er det det er redigeret med, Og hvordan?
    Virkelig super fede billeder :-)
    Knus Annika

    http://lovemylife-annika.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Maaaange tak! Photoshop elements, ehhm jeg laver en tutorial senere den her uge, så bare hold dig opdateret <3

      Slet
  9. Wow! I am amazed! Your an amazing photographer! You are going to go very far in the photography world! <3

    SvarSlet