fredag den 1. juni 2012

Lææækkert med nyt objektiv










I går var det jo 9 klassernes sidste skoledag, som i alle nok ved. 9 klasserne på vores klasse var ok spænende klædt ud. Nogle var lidt kedeligt og andre rimelig seje. Den bedste udklædning var nok et "byggesæt kostume". Kan ikke forklare det. Men det var rigtig sejt. Men der var også rigtige mange dårlige kostumer. F.eks. Miss Orange. Så havde hun orange bukser på og bluse. Hvis det var mig havde jeg malet mig orange i hoved, farvet mit hår, orange smykker og alt muligt mere. Underholdning i dag var simpelthen så dårlig, eller klasserne havde fået nogle væsentlige gode ideer.  Men lyden virkede ikke optimalt, så det var ikke særlig godt. Men de var gode til at kaste med karameller. 9.a blev hentet i en ganske normal gul bus. Det var faktisk ret cool. 9.B forlod os med cykler. De havde pyntet cyklerne og så stjernekaster med. Haha, det var også okay fedt. Jeg var faktisk "fotograf" unden denne dag. Det var ret sjovt. Hahah.. Jeg var jo "backstage" og alt det der.
I dag var jeg også på fotomesse, hvor jeg købte et nyt macroobjektiv og et stativ. Vicii kiggede også på dette objektiv og et nyt kamera. Men hende far siger hun skal købe det i USA. Der er det billigere.

16 kommentarer:

  1. VIrkelig gode billeder. Det er SÅ detaljeret. :-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. maaange tak. Det er jeg glad for du synes <3

      Slet
  2. Super flotte billeder, hvilket kamera bruger du?:)

    Knus
    line-line-line.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er lidt forskelligt hvilket kamera vi bruger. Vi bruger både Canon eos 600d og Nikon d7000. Men 85% giver dit objektiv! <3

      Slet
  3. Lyder dejligt :-) Og gode billeder ;)

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hvad hedder objektivet og hvad var prisen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Objektivet er Sigma 105mm. Det koster vist 6000 kr <3

      Slet
  5. Flotte billeder!
    Der er altid de der knap så gode kostumer, og så er der dem, som man faktisk bliver inspirerede af. Nice nok med stjernekastere osv.! :-)

    //mylifeasme-amalie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 'Hahah.. Ja det var ret fedt. & Mange tak <3

      Slet
  6. Skøn blog du har dig. Jeg er vild med de tekster du skriver til dine billeder. Jeg håber jeg kan se meget mere til det værk du laver.


    håber du kigger forbi - bymettegravesen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh mange tak! Det er jeg glad for at du synes! <3

      Slet
  7. Fedt, hvor er det en god kvalitet! o:
    svar på min blog:
    Tak skal du have! Det er jeg glad for <3
    Tager et kig med det samme (: !

    Knus!

    SvarSlet
  8. sv: tusind tak - du er sød!

    Og hvor er du god til at tage billeder selv ;)

    SvarSlet