søndag den 24. juni 2012

Guide - flere personer på et billede

Åben to billeder - billederne du gerne vil have sat sammen 
Derefter tager du og trykker på "Quick Selection tool". Den man kan se er trykket ned på billedet. Du kopiere hele kroppen af den valgte person. Du kopiere denne person.  
På det lille billlede i venstre hjørne kan man se at den kopierede krop er større end den anden krop. Ved at bruge, den lille dims i hjørnet af billedet, kaldet "Move Tool", kan du justere størrelsen af den kopierede person. Det gør du. 
Derefter skal du viske de små felter rundet om personen, der ikke skal være der, ud. Det gør du med viskelæderet. 
WOOLAAA!
I det her indlæg vil jeg også lige anbefale en blog - en blog af min veninde Anna. Nu har jeg lovet det, så mange gange og i så lang tid., så dagen i dag blev altså dagen. Anna er sød og smuk pige, hvilket hendes blog også viser. Hun er enorm kreativ, og laver nogle fede fotoshoots.Hun tager altid nogle flotte billeder. Ved at rulle igennem hendes blog kan man altid få et smil på læben. Bare disse fem billeder viser, hvor inspirerende hendes billeder er. Hendes blog er også meget original, i forhold til alle disse hvide blogs der findes. Det jeg prøver på, at sige er at i virkelig bliver nødt til at besøge Anna's blog <3

Her er nogle billeder jeg to i går



26 kommentarer:

  1. Rigtig lækker blog, og fedt indlæg!
    Har bare lige et spørgsmål.
    Hvilket program redigere du det i?
    Følger din blog nu, kan det være at du vil gengælde det?
    Knus

    http://frederikke-baunkjaer.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Danke, danke- det er jeg glad for du synes. Ups, ret vigtig detalje. Jeg redigere i photoshop.

      Jo det kan jeg godt. Men kan desværre ikke se, at du følger min blog

      Slet
    2. Haha, okay. Photoshop er det gratis eller hvad? Og hvordan har du downloadet det?

      Hmm, altså jeg kan fortælle dig at jeg er nummer 42 som følger din blog (Altså fra starten af, ik')
      Men det er da mærkeligt at du ikke kan se det!

      Slet
    3. mmmm, har du så været følger i lang tid. For nu er der jo 692 følgere? Skørt - men pyt da med det.

      Photoshop koster 800 kr - og jeg har downloadet over apples hjemmeside (jeg har en apple/ mac compuer)

      Slet
    4. Ja, det har jeg faktisk!

      Okay, tak!

      Slet
    5. Ihhh, hvor lyder det godt! Det er jeg glad for at høre

      Følger dig nu! <3

      Slet
    6. Endelig der også har en mac computer, som kan hjælpe med de programmer der :)
      Men puha, 800 kr er meget lige nu :( det må vente lidt..
      Men virelig fedt program :)

      Slet
  2. Hold op en fin blog!!! :-) nogle virkelig flotte billeder!!! Og tak for kommentaren på min :-)
    Jeg er nu fast læser og håber også du har lyst til at blive det på min :-D
    Mange knus

    www.emiliefredskilde.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ihhh tak! Det er jeg glad for at høre! Tak for de søde ord!

      Slet
  3. Ej en fed blog du har! Tak for den søde kommentar på min blog! Du har virkelig en inspirerende blog, med de fedeste billeder! Jeg er helt målløs! Måske du vil følges? Jeg følger i hvert fald din :-)

    http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. uhhh, bliver helt glad. Super, at du kan lide det du ser <3

      Slet
  4. Søde, søde dig! Flotte billeder, virkelig flotte!

    SvarSlet
  5. Hvorfor anbefaler du kun en blog, og kun dine veninders blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lavet et indlæg, hvor jeg anbefaler mange blogs. Men nu har jeg lovet Anna det i lang tid, så derfor.

      Slet
  6. Hejsa! Virkelig fed blog! Jeg har aldrig set noget lignende! Jeg har allerede anbefalet bloggen på min egen (under blog roll)... Det ville være dejligt med gengældelse - men selvfølgelig kun hvis i kan lide min blog! Jeg glæder mig til at se mere fra jer! Derfor blev jeg også fast læser! Held og lykke fremover!
    Xoxo Katrine

    teenbloggen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooo tak, den kommentar kan man jo ikke andet end blive glad! <3 Ville gengælde straks! <3

      Slet
  7. hvor har du en fin blog! - Og hvor er det dejligt med en lille guide. Sådanne må der godt komme fremover, så man måske kan blive lidt bedre til det med Photoshop, og lignende. Det ser ud som om at du har godt styr på det! :)
    http://minmode8d.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det jo tænkte. Men jeg har lovet det i så lang tid. Så jeg havde så dårlig samvittighed over ikke at have gjort det endnu! <3
      Det ville vi gøre, har du en ide for hvilke guids? <3

      Slet
    2. Måske noget med lyset, Eller det at sammensætte billeder?
      - Bruger du også Paintnet? Det er nemlig det jeg har, da det jo ikke koster noget. Jeg er virkelig bare lort til det, og kunn virkelig godt bruge noget hjælp. Heh!

      Slet
  8. Lækkert! Elsker guides til billed-redigering :)

    http://idalinnebjerg.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Skøønt indlæg! Hvilket program er det I bruger?
    Det skal lige siges, jeg nyder virkelig at læse jeres blog!

    http://the-flying-rabbit.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. wii, det er jeg glad for at høre. Vi bruger photoshop elements 10

      Slet
  10. Victoria, tak for din soede kommentar paa min blog..! Har lige luret Jeres igennem og hold nu op, hvor er det nogen fede billeder og en super guide I har bikset sammen..! Jeg skal da helt sikkert vaere fast laeser..!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, en dejlig kommentar! Det er jeg glad for, at du synes! <3

      Slet