mandag den 11. juni 2012

Jeg savner…

 …usa, min onkels fantastiske udsigt fra hans lejlighed… 
 …at gøre noget vildt, såsom at lade en masse balloner flyve til vejrs… 
 …at være sammen med nogle veninder. Bare være sammen uden at tænke på de tonsvis af lektier og pligter man mangler at lave...
 …min smukke Natasja. Hun er en fantastisk pige...
 … at tage billede i solnedgangstid… 
 … min smukke lille sur mulle... 
 …min skat - min lille vuf… 
 …at tage billleder. Kender i de perioder hvor man bare går rundt, og ikke har nogle ideer. Jeg magler inspiration... 
 … at lave vilde photoshoots.. 

 …at gå ture…
 … at se det snedækkede landskab igen, igen. Eller jeg vil ikke have kulden tilbage. Men savner bare at gå med et kamera  under armen, og tage billeder af det snedækkede landskab...
… at se solnedgangen...

22 kommentarer:

  1. Fantastisk smukke billeder!

    Knus Anne - byanneh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Smukke billeder :)
    Må være skønt at have en onkel med sådan en udsigt

    itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det sgu fedt. MEn han er desvære lige flyttet hen på den anden side af manhatten <3

      Slet
  3. Sikke dog nogle dejlige stemningsfulde billeder, især det første og andet er ekstra skønne!

    SvarSlet
  4. Du savner vidst meget. Efter min mening skal bloggen ikke have indlæg som dette!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja? Det skal du da ikke bestemme?

      Slet
    2. Synes bare i skal vide det.

      Slet
    3. Det fint nok du siger det! Men hvorfor synes du ikke det?

      Slet
    4. det passer bare ikke ind.

      Slet
    5. Det synes jeg. Jeg har en fornemmelse af, at i godt kan lide det. Jeg synes egentlig det er ret fedt - en afveksling. Noget anderledes, som i ikke ser så ofte på bloggen! Men tak for din mening. Men jeg kan ikke bruge den til noget, hvis du ikke uddyber og fortæller nærmere.

      Slet
  5. Synes de er fede sådan indlæg! Så får vi også set en masse af jeres smukke billeder!<3

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Dejligt med en lille "opsumering".. Er helt vild med dine billeder og din blog :) Hvilke objektiver bruger du?

    SvarSlet
  7. Nu hvor i har mange læsere så lad være med at spilde det. I stedet for at vise os disse billeder der er fuldstændig lige meget - alt for personlige. De er flotte og alt det der! Men de interesserer mig bare ikke, så derfor synes jeg i mister læsere af det der! DROP DET DOG! Jeg synes faktisk i er dumme. I har et fototalent. Hvorfor bruger i det ikke mere! Det jo for dumt. Jeg elsker at kigge jeres blog igennem. Alle billederne er fantastiske. Men jeg vil have flere! MANGE FLERE.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være at vi har et fototalent - men når tiden ikke er det hele jo lidt sværere. Men vi har ferie nu, sååå glæd jer!

      Slet
  8. I ligger godt nok meget tid og kreativitet i jeres billeder, det er dejligt at se :-).

    xoxo
    TWO//MINDS
    www.onetwominds.blogspot.com

    kig forbi

    SvarSlet