torsdag den 7. juni 2012

VI HAR BRUG FOR JERES HJÆLP


Som vi har skrevet om før, har vi fået en ide. Ideen er at vi hver uge  vil have et slags emne/tema, hvor vi en dag hver uge vil ligge nogle billeder ind eller et photoshoot der omhandler emnet. Emnerne kan være alt fra vand til frustationer. Et dårlig eksempel. Men det jeg prøver at fortæller er at emnerne vil være meget forskellige. Her er det i kommer ind i billedet. Vil vil høre jer om i synes det var en god ide eller ej, så pleeaaas skriv jeres mening om ideen i en kommentar til dette indlæg. Hvis i synes det ville være en fed ide, ville vi begynde her om to ugers tid.
Ideen skyldes, at vi ikke har blogget så meget for tiden. Men den største grund til dette er at vi har haft alt for travlt. Men om lidt over en uge har vi læseferie, sååååå det jo bare fedt. I ferien kommer der mange indlæg. Jeg vil egentlig også bare vise jer nogle billeder der er taget i fotostudiet her for tiden. Billederne er af de piger der har betalt for et shoot <3


33 kommentarer:

  1. HAR DU IKKE TAGET BILLEADE AF FLERE? flere billede, de er så profesionelle

    JA JA til ideen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Joo, mange flere. Ville gerne vise flere. Men tror ikke vi har mere lageplads tilbage!

      Dejligt, at du er begejstret!

      Slet
  2. Fed ide! Overvejer også selv at gøre det, men synes det er lidt af en mundfuld fordi jeg kun er én person.

    ps. Hvordan har du fået 2 bagrundsfarver i dit fotostudie?

    SvarSlet
    Svar
    1. hah, tak. Ja det er et stort arbejde. Men man kan jo altid give det et forsøg! <3

      Ehmmmm. Altså jar har to ruller baggrund. Så hvis jeg vil have sort ruller jeg den sorte ned og omvendt! <3

      Slet
  3. Har i fået ideen fra kalejdoskopiske? :)
    og hey, flotte billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. En smule. Men på en anden måde ikke. Vi ligger jo kun billeder ud en dag, udover de andre indlæg. Man kan sige ved hevr emne er det en masse billeder vi ligger ud. Grunden til at der er et emne er at det er mere udfordrende og det sjovere for os og jer. <3 Så ville ikke sige at det er det samme som kalejdoskopiske <3

      Slet
  4. Vildt flotte billeder!!! Er pigerne nogle i kender som betaler for det?
    Syntes det er en fin idé, men minder måske lidt meget om kalejdopiske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Nej, de fleste piger kender jeg ikke. Men hende på det øverste billede kender jeg. Men jeg tog en dag billeder af en der kontaktede mig - og derefter kom mange af hendes venner. Man kan sige rygtet blev spredt. Så hvis man har løst kontakter man mig bare, så aftaler vi noget sammen. Det koster 50 kr <3

      Ihh tak. Ja det lyder sådan. Men vi vil prøve at gør det til vores eget!

      Slet
  5. Men syntes stadig godt i kan gøre det. P.s Elsker jere blog!!!
    Ville virkelig ønske jeg havde sådan et fotostudie :D

    http://undermyumbrell.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. ihhhh tak! Det er jeg glad for at høre! <3

      Slet
  6. God idé! :-)

    // http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Hende den rødhåret er grim.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hun er! Men man kan jo ikke bare sige til en grim person, at man ikke vil tage billeder af hende. Det jo ondt, og de synes sikkert også selv at de er pæne joo <3

      Slet
    2. Nej. Grimme mennesker skal da ikke være stemplet fordi der er grimme!

      Slet
  8. Hvilket kamera bruger du? Synes virkelig kvaliteten på dine billeder er virkelig gode! Har også selv lige fået et fotostudie her for 2 dage siden. Jeres blog inspirerede mig <3

    Knus Sara.
    www.sarabukhave.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhhh spænende. Det vil jeg høre mere om! Hvad har du til dit? <3

      Jeg bruger Canon eos 600d. Det objektiv jeg har brugt hedder Sigam 1,4 50 mm. Men jeg køber snart Canon eos 7d. DET ER SYGT GODT!

      Slet
  9. Jeg elsker virkelig bloggen! Billederne og teksten, det er alt sammen godt :-)

    Kig meget gerne forbi min!
    www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ihhhh, tak altså! En rigtig dejlig kommentar at komme hjem til! <3

      Slet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Hej!

    Tusind tak for kommentaren på min blog, hvor er i bare søde.
    Jeg siger helt klart også JA til idéen.
    Jeg er også selv ved at planlægge at gøre det, dog ikke hvert uge, men når jeg syntes at jeg ved nok til et emne.
    Jeg er forresten blevet fast læser, i kunne jo overveje at gøre det samme, selvfølgelig kun hvis min blog er noget for jer :-)

    Knus

    www.how-fashionating.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Mange tak til dig også! <3

      Slet
  12. These are so lovely. You did a wonderful job.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    SvarSlet
  13. Har i en email, hvor man kan kontakte jer? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nede i enden af bloggen står den! Men kan lige skrive den:

      smileandeatcake@hotmail.dk

      Slet
  14. Rigtig fin blog og rigtig god idé I har fået jer der :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Glad for at du kan lide det <3

      Slet
  15. Det er en fantastisk idé, det synes jeg helt sikkert i skal gøre!
    Nyder virkelig at læse jeres blog :-)
    Knus Annika :-)

    http://lovemylife-annika.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Maaaange tak! Det er jeg glad for at høre. Både at du kan lide vores blog, men også at du synes ideen er god! <3

      Slet