fredag den 22. juni 2012

Fucking FUCK ja!


 I går var en dejlig dag. I morges skulle jeg op i danske mudtligt. Jeg var simpelthen så nervøs. Jeg stod ude på gangen og ventede på det blev min tur. Jeg trippede, rystede og kunne ikke får vejret ordentligt. Da det så blev min tur kiggede jeg på læreren. Først havde jeg bare til at skrige. Men de var så venlige. Det var en behaglige stemning der var der inde. Jeg synes faktisk det var ret hyggeligt. Prøven begyndte så, og jeg begyndte at snakke. Det gik faktisk ret fint. Jeg kunne svare på deres spørgsmål, jeg stammede ikke eller noget. Karakteren var nu det bedste. 12, ja tak! Efter det skulle jeg med Amalie og Julie ud og tage billeder. Det var også mega hyggeligt og billederne blev da heller ikke helt dårlige. 

24 kommentarer:

  1. Søde billeder og et kæmpe tillykke med det flotte 12-tal! :)

    http://fadedwhitetoblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Den lyshåret pige er grim.

    Kommentar til jeres tidligere indlæg, få jer dog noget fedt. Piger er lækreste når der er noget, at tag af. Hvilket der ikke er på jer. I er altså for tynde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hun er. Jeg synes hun sygt smuk!

      Eehhhmmm. Ved ikke om jeg skal tag det som et kompliment eller ej?

      Slet
    2. ikke et kompliment. Pigger skal have fedt. I har jo ingen gang et håndtag

      Slet
    3. Piger skal være som de er! Bare fordi du måske er tyk! betyder det ikke de er grimme fordi de er tynde, de er bare dem selv og smukke som de er. Udover det burde du måske lære at stave...

      Slet
    4. Efter min mening er det pæneste når piger er slanke, og ikke tykke.

      Slet
    5. Tynde piger smukke - nej
      Tykke piger smukke- bedre

      Et jeg er ikke tyk. Men jeg er heller ikke overdrevet fed. Jeg har håndtag. Min krop er som den skal være.
      To jeg kan godt stave. Vi har lige lavet et retskrivningstest. Jeg fik 12

      Slet
  3. Ihhh hvor er det bare en flot blog du har dig!! :) Fantastiske billeder du tager, hvilket kamera bruger du? Er lige blevet fast læser og glæder mig rigtig meget til at se/læse dine indlæg! :) Håber du også vil tage et kig forbi min blog en dag, selvom den er forholdsvis ny :)
    Knus Anne-Sofie
    http://whatabeautifuldaydream.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. WIII, en dejlig kommentar. Vi bruger Canon eos 600d (for det meste). Nogle gange Nikon d7000

      Objektiv: Sigma 1,4 50mm

      Slet
  4. Det er virkelig nogle smukke billeder I har fået taget! Wauw !
    Og tillykke med den flotte karakter !

    :)

    Isa

    SvarSlet
  5. Molle, du er så flooooooot! <3 Flotte billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak ding!!<3 i lige måde!:)

      Slet
    2. Så det var julie! hæhæ.. Julie er altid flot! <3

      Slet
  6. molle er det julie eller Amalie. Men de er sgu begge smukke! Tak <3

    SvarSlet
  7. Sikke gode billeder :) hvordan er de taget?

    SvarSlet
  8. Mange tak! Jeg ved ikke rigtig hvad du mener med, hvordan.

    Men din er taget ved fisketorvet, med Canon eos 600d. Objektivet er Sigma 1,4 50mm. Vi har taget billeder i et program der hedder manuel. Dvs. du selv kan justere mellem lukkertid, blænde og iso.

    Vores iso var på 100
    Lukketid: 500
    Blænde - 4,5

    Vi brugte også en reflektor

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er en reflektor? :)

      Jeg er bare interesseret, for i er virkelig dygtige!

      Slet
  9. Årh, fed blog! Jeg følger dig helt klart nu. I er virkelig smukke allesammen!

    Du er velkommen til at kigge forbi, hvis du har lyst.
    www.the-flying-rabbit.blogspot.com

    Knus
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg er så glad for at du kan lide den! <3

      Slet
  10. Nooorh det er sådan I gør! :-) Vildt fedt.
    Btw koster det program ikke penge? Man kan da ikke downloade programmet gratis vel?
    Men super fedt :-D

    SvarSlet
  11. Programmet koster 800 kr. Taak! <3

    SvarSlet