fredag den 27. april 2012

Jaaaa, i dag tog jeg billeder af tre smukke piger. Kan i huske jeg har fortalt jer om phootoshoots ideen. De her tre var de første jeg tog billeder af for penge. Men der er nu flere på listen. Jeg synes selv de blev fine, hvad synes i? 
Jeg har kun nået at redigere billederne af Kristine. Hun er iiihh så fin og pææn! En rigtig model. Så jeg synes lige i skulle se dem af hende! <3 
Det har faktisk været en vild dejlig dag. I morgen skal Amalie og jeg til film-optagelse. Vi skal optage vores første film med filmbyen Station Next.. Er såååå spændt! Mig og Amalies rolle er ikke så stor :( Vi er stilfotografer. Men jeg kan sige jer der er meget at lave. Vi glæder os til i morgen! <3 <3 

26 kommentarer:

  1. Fuck. lækker. Model?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa. Hun er pisse smuk! Og hun er desværre ikke model! <3

      Slet
  2. Ej, hun er da bare smuk! Er specielt vild med de sidste fire, hvor man virkelig kan se hendes smukke ansigt!
    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte billeder, alle sammen!:-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Vildt smukke belidder, du burdte blive fotograf.
    http://rosenfashion.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. EEJ HVOR ER DU SØD! Mange tak! Det betyder så meget at det kommer fra dig! <3

      Slet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. ville gerne se hvad der stod i denne kommentar!

      Slet
  6. Flotte billeder :-)

    vil du ikke kigge på min blog? måske kunne vi følges?
    www.fashionbyme-emma.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Har du dit eget fotostudie? :OOOO

    SvarSlet
  8. jeres billeder er fantastiske og jeg er ved at dø over, at du har dit eget fotostudie!♥♥ men du har det med at skrue lidt for meget op for skarpheden, det er bare lidt ærgerligt da billederne ville være flottere uden♥ du kan nemlig se, at der er skruet meget op for skarpheden, ved øjet og det er synd♥♥♥ men som sagt 1000 gange, smukke smukke billeder!♥ /knus

    SvarSlet
    Svar
    1. maaaange tak! dejligt med noget konstruktivt kritik! <3

      Slet
    2. det var så lidt!♥ glæder mig til at se mere♥♥ /knus

      Slet
    3. der kommer snart et nyt indlæg! Men det er fordi vi har et problem med at der ikke kan komme flere billeder på bloggen,sååå <3 Der er ikke mere plads <3 <3

      Slet
  9. Flotte billeder! - Kan især godt lide sorthvid billederne!

    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Hvad giver pigerne for et photoshoot??

    SvarSlet
  11. WOW du tager du virkelig flotte billeder!! :-)
    http://camillerosemarie.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. Det er helt vildt så flotte øjne hun har på billedet.
    Er det noget du har redigeret, eller har hun bare sindsygt flotte øjne?
    Hvilket redigeringsprogram bruger du - du gør det rigtigt godt, og jeg forstår godt, at du tager penge for det nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. hæææ mange tak! Altså hun har vildt smukke øjne. Men de er også redigerede. Jeg bruger photoshop <3

      Slet