torsdag den 5. april 2012

Natasja ♥

I LOVE YOU MORE THAN WORDS COULD DESCRIBE!

20 kommentarer:

  1. wauw, hvor har hun nogle flotte øjne..

    SvarSlet
    Svar
    1. hhææ.. Ja hun har. Vil sende rosen videre! <3

      Slet
  2. Hvor har i redigeret det første billed

    SvarSlet
  3. omg. Stor næse nogle gang og andre gange ikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har overhoved ikke en stor næse! Seriøst stop det. Jeg synes de anonyme kommentare er ved at blive for meget! Det kan godt være det kun er ord, men seriøst det såre!

      Slet
    2. Jeg er ligeglad. Hvis i ikke kan tage det, så lad være med at blogge.

      Slet
    3. Det er sgu da noget lort at skrive man. Hvis du ikke har noget godt at sige så lad da være med at kommentere?? De har jo ikke lavet bloggen for at få afvise om hvorvidt modellen har en stor eller lille næse (jeg synes IKKE hun har en stor næse), men de har lavet den for at vise deres billeder og for at få noget kritik der kan bruges til noget... Altså noget konstruktiv kritik.

      Slet
  4. omg. hvor er det bare en nederen kommentar! At du skriver sådan noget upassende noget(der i øvrigt er totalt løgn), og at du ikke vil kendes ved det. Ingen respekt, altså!

    SvarSlet
  5. Tillykke, jeg har givet jer en blog award! Få mere afvide på min blog!:-)

    http://sophiespang.blogspot.com/

    I har fået den fordi jeres blog er super god! Fortsæt endelig det gode arbejde!:-)

    SvarSlet
  6. Det er snyd så køn hun er!
    hvordan får i rammen væk fra billederne?(:

    kram Nynne

    SvarSlet
    Svar
    1. ehhm. Jeg fulgte en tutorial.. Ehm men jeg har den desvære ikke mere. Undskyld! <3

      Slet
  7. hvor er hun smuk & hvor er i dygtige. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAk, hvor er du sød! Jeg vil sende de søde ord videre! <3

      Slet
  8. Fantastiske billeder! igen igen♥ Jeg har også photoshop og jeg kan bare simpelthen ikke finde ud af hvordan man ligger billeder ind i hinanden. Undskyld, jeg er dårlig til a forklare! men sådan som i har i det første billed. Kan i hjælpe?♥... eller forstår i ikke hvad jeg mener :/

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! Jeg kan prøve!♥

      1. Du åbner først det bagerste billedet. I mit tilfælde det med solbrillerne.
      2. Derefter åbner du billedet, som skal være inde i solbrillerne (Billedet af new York)
      3. Billedet af New York gør du lidt mindre tydelig. (på min hedder det Opacity, og står ned ved layers)
      4. Nu hvor du har gjort NEw york billedet utydeligt kan du skimte kanten af solbrillerne. Du sletter alt udenom om solbrillerne
      5. Du laver New york billedet tydeligt igen!
      6. DO DO DO DOOOOM! FÆRDIG! <3

      Slet
    2. Tusinde tak!

      Slet