søndag den 8. april 2012

Min smukke lille prut!


Hej søde mennesker! 
Nu er påsken snart slut, som i nok også ved. Jeg skal snart i skole igen. På en måde glæder jeg mig og på en anden måde ikke. Altså jeg glæder mig til at se alle mine venner igen. Men jeg orker simpelthen ikke lektier og lange skoledage. Jeg skal jo også snart til terminsprøve…. Det er første gang jeg skal til terminsprøve, så jeg er enorm nervøs :( Jeg håber virkelig ikke det går alt for dårligt. 
Billederne ovenover er af min dejlige nabo, Tilde. Hun er trilling! Hæææ. Ej hun er bare enormt sød og nuttet, så jeg synes lige i skulle se et par billeder af hende! 
Igen vil jeg spørge jer om i synes der er noget vi skal gøre. F.eks. tage billeder af sjove ting, flere photo shoots, tutorials, film eller? Bare skyd løs <3


KNUS MALLE OG VICII <3

20 kommentarer:

  1. Hun er jo enormt cute! virkelig smuk :-)
    -Da det er meget lang tid siden jeg sidst har læst jeres dejlige blog, ved jeg ikke helt hvad i skal gøre?/-: Men photo shoots er et sikkert hit hos mig, elsker det! :)

    Kyss Emma
    emmajensens.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er så sød! Hendes øjne er bare fantastiske!
      Tak for rådet. Vi deler allerede et par photo shoots. Men der kan selvfølgelig altid komme flere! Mange tak! <3

      Slet
  2. Hun er skam cute og så er hun sød :)
    Jeg var sammen med Maja, Lulu, Tilde og så hendes søskende engang :* Hun fik mig virkelig til at grine så meget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa. Hun er bare så dejlig med hendes små krøller <3

      Slet
  3. Nej, hvor er hun bare skøn!
    Elsker jeres blog som den er, perfekt! :)
    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. uhh, hun er så sød!
      Mange 1000000000 tak! Det betyder virkelig meget at du synes det! Taak <3

      Slet
  4. Det er jo Tilde musen! Hvor er hun bare blevet stor. Sikke nogle fine billeder! Hils hende mange gange <3

    SvarSlet
  5. Nurh, hvor er hun dog sød!
    Jeg elsker jeres billeder! Og jeg synes i er gode til at lave lidt forskellige slags former for fotografering! Måske en video ville være fedt?

    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Hun er da noget af det sødeste… kært!

    knUS

    SvarSlet
  7. Super fed blog! og hvor er hun da sød! vildt gode billeder.
    Jeg er blevet fast læser, i må meget gerne kigge forbi:-))
    /Cecilie
    ceciliebroustbohansen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Helt fantastiske billeder! og Helt fantastisk blog. Er selvfølgelig fast læser ;)
    Faktisk fulgte jeg jeres gamle blog, og har først nu fundet den her! så blev jo nødt til at følge jer, da i bare er for gode til at tage billeder! :))

    Kig gerne forbi:
    www.kattenihatten.blogspot.com

    - Love Sara

    SvarSlet
    Svar
    1. HVOR ER DU SØD! Mange mange mange gange tak!

      hahha.. Mange tak igen! <3

      Slet
  9. Hvor er hun bar dejlig! Så gode billeder!

    SvarSlet
  10. Ej, hvor er hun kær! Nurhhh :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er bare en dejlige prut!!! <3 hæææ

      Slet