søndag den 22. april 2012

En dejlig dag, med en dårlig slutning <3

HEEEJ PIGER! 
I dag har egentligt været rigtig dejlig daaag. Jeg har faktisk lige startet en ny blog, med dejlige nogle piger. <3 Tag et kig! toujoursmescamera. Jeg ved ikke hvornår den rigtig starter. Men i må love mig at tage et kig! I dag er jeg startet med at lave bordkort til min konfirmation, såååå det håber jeg bliver læææækkert! <3 Hahaa.. Jeg skulle også være inde også brøndby kampen! Men min Far havde desvære kun fået to billetter…. 


26 kommentarer:

  1. Flotte billeder :-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Enormt lækkert fokus! Hvilken linse brugte du? :-)

    SvarSlet
  3. Nogle skønne, skønne billeder Victoria! Virkelig flotte!
    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Super super super flotte billeder! :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak søøøde Mette! Mig og Malle skal forresten fortælle dig noget i morgen! <3

      Slet
  5. Flotte flotte billeder !!

    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Flotte billeder
    Hvornår svare i på spørgerunden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er faktisk i gang! Altså vi skal lige have taget nogle billeder til det! <3

      Slet
  7. 1000 tak for jeres kommentar på min blog(:
    Den varmede(:

    I er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.com/2012/04/give-away-nr-5.html

    SvarSlet
  8. Virkelig dejlig blog i har! :) Og rigtig flotte billeder!

    SvarSlet
  9. Sikke nogle fine billeder! Så ved man altså at foråret er på vej :)
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  10. tusind tak for jeres dejlige kommentar!♥ det varmer om hjertet♥♥♥ i tager nogle smukke billeder!♥ /knus

    SvarSlet
  11. Mange tusind tak for kommentaren. Jeg kan rigtig godt lide din blog, jeg har faktisk være herinde før, husker jeg. Dine billeder er utrolig flotte, hvilket kamera bruger du? :-)

    Knus, frastokholmtilvirum.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Maaaange tak! Hvor er du søøød! <3 Vi bruger Canon eos 600d og Nikon d7000. Billederne her er taget med Canon! <3

      Slet
  12. Super flotte billeder! Synes dog godt, at de fleste kunne bruge lidt lys, men ellers virkelig fede! Elsker især nr 3 heh.

    ~ Mille
    http://milleme.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. MAaange tak! Helt enig Men det var gråvejrsdag da jeg tig dem, så det var ret svært <3

      Slet
  13. Jeg synes heller ikke at sige: "grimt tøj" er konstruktivt, så jeg er så enig! mange tak for din kommentar, den sætter jeg pris på. Egentligt vil jeg hellere skille mig ud i stedet for den der stil med skinny jeans, t-shirt og vans. Altså.. når hver tredje går i det, hvordan kan det så være specielt og totalt stilet? mange tak, i lige måde, jeg følger også din blog fast, og læser hvert et indlæg, selvom jeg er for doven til at kommentere! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for. Syntes dag også vans og stramme sort jeans er fedt. Men din stil er enormt meget federe og original! <3 Maaange tak! Jeg kender det godt, er også selv for doven til kommentere.. <3

      Slet