lørdag den 14. april 2012


Kære dejlige læsere <3 
Hvor jeg savner ferien! ALLLEREDE! Mit liv er fuld af lektier. 2x problemregning, dansk stil, engelsk stil, tysk report, færdighedsregning, samfundsfag projekt, biologi spørgsmål…… Altså hvor nedern kan et liv blive? Ej i går var faktisk en ret god dag. Jeg havde besøg af Julie Amalie. En pige der engang spurgte om hun måtte købe et foto shoot… (Lidt sejt.. ejj) I går tog jeg så billeder af hende. Skal lige have redigeret dem, så kan i se dem.  


Hvordan har i det? 

10 kommentarer:

  1. Hvor er det lavet?
    min hverdag er også eksploderet af lektier….

    SvarSlet
  2. Kender det alt for godt!
    Glæder mig til at se billederne af fotoshootet :-))

    Knus Majken
    lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæææ..Jeg glæder mig os til at se hvad i siger! <3

      Slet
  3. Hejsa, ville bare lige sige tusind tak for din kommentar på min blog, det er jeg rigtig glad for. En mega fed blog du har dig. Vi kunne jo følges hvis du har lyst jeg følger nemlig dig nu så kig forbi igen!<3

    www.sofverden.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Fuck lektier! I burde bruge jeres tid på at tage de perfekte billeder ;-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for den søde kommentar på min blog. Jeg er også helt vildt med jeres blog.
    Er nu fast læser og glæder mig til at høre mere fra jer :)

    //behindannaseyes.blogspot.com

    SvarSlet