fredag den 20. april 2012

SPØRGERUNDE

SPØRGERUNDE

Heeeej læsere! Nu skal i høre noget vildt! Efter jeg havde taget billeder af pigen i de forrige indlæg, Julie Amalie, er der rigtig mange der også gerne vil have et fotoshoot! Da det tager meget af min tid, synes mine forældre at jeg skulle tage penge for det. Jeg fortalte pigerne om ideen, og de vil stadig gerne have et fotoshoot! Hæhæhæ.. Jeg bliver rig.. (eej) <3


Men mig og Amalie har snakket lidt om en spørgerunde. I kan spørge om alt. Vi vil give eksempler og svare så godt vi kan på alle spørgsmålene!  Så nu begynder en SPØRGERUNDE. I skal stille jeres spørgsmål i indlæggene. Det er fint at have mere end et spørgsmål <3

24 kommentarer:

  1. Hvofor har i skrevet spørgerunde 2 gange? grimt.

    Hvor får i jeres inspiration fra? Både stil og fotografi?
    Hvordan lærte dig og Amalie hinanden at kende?
    Er i blev genkendt på gaden?

    SvarSlet
    Svar
    1. eeeehhm. Det er fordi der var nogle problemer med ar få overksriften til at stå der. Lanf historie..

      Slet
  2. Hvad er jeres bedste råd til at få succes med sin blog?
    Får i mange sidevisninger fra udlandet?
    Har i selv lavet billedet med skyen oven over, hvis ja: hvordan? (jeg har selv photoshop elements og vil gerne lære hvordan man laver sådan noget:-)

    p.s jeg elsker, elsker jeres blog<3
    www.myowlandi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. uuhhh tak! Vi vil svare på dine spørgsmål i et andet indlæg! <3 Mange tak for spørgsmålene!

      Slet
  3. Hvornår begyndte i at blogge?
    og hvor meget tid bruger i på det?

    Kys kys <3
    nsurel.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Kan ikke vise lidt af jeres grej? :)
    Hvordan kan det være i har så meget udstyr? Altså interesser jeres forældre også for fotografering? :)

    //www.confessions-ofvivian.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooo... Spørgsmålene vil blive svaret på i næææææste indlæg! <3

      Slet
  5. Kan godt lide skyen :-)
    Ville som Vivian også bare spørgge om hvilke kameraer i bruger? Og om I har nogle halt basale tips (altså angående foto)?

    Hannah

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa.. Altså ligesom vi skrevet til de andre spørgsmål. Tak for spørgsmålet. Vi vil svare på dem i næste indlæg! <3

      Slet
  6. Hold da op en monster fed blog - det altid fedt at finde sådan nogen. Jeg følger dig nu!

    Kristineplechingertychsen.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Maaange taak! FUCK du er sød!! ER helt glad nu! <3 <3

      Slet
  7. Hej Vicii og Malle
    Vicii du har altså den sygeste stil! Hvergang jeg ser dig bliver misundelig på din stil. Altså jeg har aldrig set din stil Malle. Men den er sikkert ligeså fed.Men jeg har et par spørgsmål!
    Hvad er jeres yngings genbrugsbutik og yngling butik?
    Har i et råd til en god stil?
    Hvorfor blogger i så lidt om jeres stil?

    Hilsner Christel! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak Christel! Hvor er du søøød altsåå! Du har sgu også en fed stil. Selvom jeg for det meste ser dig i håndboldtøj! hæhææ..
      Forrsten så har Malle en sygt fed stil.. HHÆÆÆÆ! <3

      Slet
    2. hahha. Jeg har lige endnu et spørgsmål.

      Hvad tager du for de der photohoots?
      Hvordan foregår det?

      Slet
    3. hhhaahahah.. Tak for spørgsmålet! #

      Slet
  8. Hej! Jeg har nomineret jeres blog til en blog award. Hvis i lige gad hjælpe med at føre den videre og smutte ind på min blog for at læse mere, ville det være skønt! :-)

    www.bloggenhedderjuice.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvilke(n) blog er jeres yndlings? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæææ.. som vi har skrevet til de andre vil spørgsmålet blive besvaret i næste indlæg! <3

      Slet
  10. Har I et foto-studie? Eller hvordan får I den vildt flotte hvide baggrund? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi vil svare på spørgsmålet i næste indlæg! <<3

      Slet