søndag den 19. februar 2012

Hvor blev alt sneen af?












23 kommentarer:

  1. Jeg er lige faldet over din blog, og elsker den! Er nu blevet fast læser:)))

    www.blackbird-blackbirds.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Victoria! Rigtig fin blog, som jeg selvfølgelig skynder mig at blive fast læser af. :)

    Knus
    //www.mituniverss.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej victoria.
    hvordan laver du din titel så overdrevet fed?
    Hvad for et kamera tager du billederne med?

    Kyss Nynne (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi tager billeder billeder med Canon eos 600d,
      objektiv: Sigma 50mm 1,4

      Vi har brugt photoshop til at lave den.. :D MANGE TAK!

      Slet
  4. Tak(: og ellers super fed blog, er fast læser nu.

    nsurel.blogspot.com
    xxx

    SvarSlet
  5. Fantastiske smukke billeder!!!!!!
    er lige selv startet med at blogge, jeres mening ville betyde meget ;-)
    så kig forbi, hvis i har lyst :-)

    SvarSlet
  6. Tak for kommentaren på min blog :) Jeres blog er bare lækker, super fine billeder!
    Jeg bliver klart fast læser med det samme, håber i vil overveje at følge min blog, xx

    http://bytorp.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Thank you so much for your sweet comment on my blog dear! <3
    I really like your blog too.. amazing pictures.

    I'll follow you too :)

    With love, x from the Netherlands,
    donna-ly.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Helt vildt genial blog du har!
    Skal vi ikke følges?
    http://mathildenauta.blogspot.com/
    Kys

    SvarSlet
  9. Holy shit!!
    hold da op en fed blog men vildt fede billeder!! :b
    dig vil jeg godt følge.. hihi


    kunne være fedt, hvis du ville kigge fordi min
    http://lillenumseskat.blogspot.com/

    Knus Celine

    SvarSlet
  10. Mega fede billeder!
    Hvilken photoshop bruger i?

    SvarSlet