torsdag den 23. februar 2012

bloooob..


42 kommentarer:

  1. Vildt gode billeder!
    - Tak for kommentaren, ja den er ret fed!
    Og i lige måde! :)

    SvarSlet
  2. Ihh.. Hvorfor skal i vøre så kønne? Min selvtillid ryger jo helt til bunds!

    SvarSlet
    Svar
    1. ORRRG METTE DET ER DA DIG DER ER KØN HER! <3

      Slet
  3. Jeg tænkte om i også gad at lave en tutorial om jeres header??
    - Forresten hvor er i smukke - rigtig mainstream!

    SvarSlet
    Svar
    1. MANGE TAK!<3

      Jov her er et link til et toturial! Håber du kan bruge det (;
      http://screencast.com/t/8uTSILbc

      Slet
  4. Hvor er i dejlige!
    - Elsker dine sko, Victoria <3

    //luanahg.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Rigtig fed blog du har dig!!! <3
    Og tak for kommentaren på min blog.
    Måske kan vi følges?
    Nå men jeg følger dig nu!

    Knus
    //live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAK! Går ind og følger dig med det samme!

      Slet
  6. Tusind tak for din virkelig søde kommentar på min blog! Det betyder så meget! :)

    Virkelig virkelig fin blog du har! Kan kun sige de samme ting, som du sagde til mig: Utrolig flot og inspirerende! :)

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Rigtig fin blog I har - følger jer! :-)

    SvarSlet
  8. Hej tusinde tak for jeres super søde kommentar!
    Og i har en skøøøøn blog!

    /Cecilie
    ceciliebroustbohansen.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hej Victoria.
    Tak for din/jeres kommentar på min blog, det varmede!
    Jeres blog er virkelig også fed, med rigtig flotte billeder:)
    Måske vil i følge min blog? jeg følger jer nu.
    Kyys.
    http://ninalihn.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hej, tusind tak for den søde kommentar på min blog!
    Jeg vil ihvertfald sige at din/jeres blog også er inspirerende!
    Elsker virkelig både jeres stil og de billeder i tager!
    Hvad bruger i som redigerings program?
    Følger jeres blog nu. <33

    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
  11. Smukke billeder, i sær det første, det er klasse.

    SvarSlet
  12. Wauw mange tusind tak for kommentaren, på min blog! Den var fantastisk og gjorde mig virkelig stolt! Jeg er meget glad for at have fået jer som læsere.
    Jeg kører en giveaway lige for tiden, og det ville være synd, ikke at informere jer om den, når i nu skrev sådan en sød kommentar! Så hvis i kunne tænke jer, at se hvad det er for noget, eller deltage, så følg linket her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2012/02/giveaway-2.html
    Håber I vil deltage!

    Btw. virkelig nogle gode billeder og en rigtig cool blog! Følger jer nu.

    /Zitha

    SvarSlet
  13. Sikke en fin blog i har! I er virkelig, virkelig gode til at tage billeder!! :D
    Jeg følger jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAK! HVOR ER DU SØD! Det betyder meget at du mener det!

      Slet
  14. I am loving your blog especially the lovely photos!

    Now following you. :)
    http://urhappybunnie.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Tak for jeres kommentar. Og sikke en fantastisk blog i har. Jeg er helt vild med alle jeres billeder.. Wow! Jeg er blevet fast læser, håber også i vil følge mig :-)

    Knus

    http://isabella-style.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Hej tak for kommenatren på vores blog!
    I har en skøn skøn skøn blog, og i atger da GENIALE billeder! :)

    xxx
    Mie & Ida

    SvarSlet
  17. Tak for kigget og den søde kommentar, Victoria! Håber du/I får tid til at kigge forbi igen :) Bladrede lige selv jeres blog igennem. Kan rigtig godt lide jeres billeder ude i naturen, hvor I har fået det bedste ud af det naturlige lys :)

    Vi har brugt Photoscape til at lave vores animeret gifs. Programmet kan downloades gratis her

    God weekend :)

    SvarSlet
  18. Super, super, super fede billeder! I har sgu talent!
    Og tak for den søde kommentar på min blog, - det er dejligt at få sådan en kommentar, når man lige har startet bloggen!
    Måske vi kunne følges ad?
    Jeg følger i hvert fald jer nu!

    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. FÅÅKk, hvor er du sød.. Går straks ind og følger dig! <3

      Slet
  19. Tusind tusind tak for den søde kommentar på min blog!
    Virkelig fine billeder I tager, jeg er helt klart fast læser nu. Måske har I lyst til at gengælde? :-)
    Knus..
    http://maria-pocketfullofsunshine.blogspot.com/

    SvarSlet