lørdag den 18. februar 2012

WHO DOESN'T LOVE HOLIDAYS? ♥


28 kommentarer:

  1. Hvordan er det du har stillet billederne op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lavet det i photoshop. Men det er bare at sætte billederne sammen! :-D

      Slet
  2. Fed sammensætning! :D

    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Uuuh! Féj blog...bliver nødt til at blive medlem :D

    lunadoessing.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak. Hvor er du sød! (Din blog er også sej)

      Slet
  4. You take the most unique pictures, my friend, and your comments are always so sweet. Have a fun weekend!
    ~Sheri at Red Rose Alley

    SvarSlet
  5. Mange tak for din søde kommentar på min blog:)

    Jeg er blevet fast læser på din blog.

    Din blog er også rigtig fin og din header er også SUPER flot:D

    http://anna-cavling-dedic.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej Victoria (:
    Mange tak for den søde kommentar, du har også bare en super fed blog :-D og jeg forguder simpelthen dine jeffrey cambell shoes :O

    xoxo <3
    og vil du måske også tage et smut forbi min venindes? Nsurel.blogspot.com :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Heej :D
      Mange tak. Men skoene er desværre ikke mine :(

      Vil med glæde kigge forbi din venindes blog!

      Slet
    2. Skal vi følges?(: og det var da en skam, de er simpelthen så fede (:

      xoxo

      Slet
  7. SKØNNE billeder!
    Det med hunnien er søøødt :)

    Knus
    detertankendertaeller.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hej, tusind tak for den søde søde kommentar på min blog! Bloggen her er også enormt fed, og jeg vil med glæde følge:-)Også en ny læser her!

    Kristine
    Kristineplechingertychsen.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Fede billeder!


    http://bymettegravesen.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Hej(:
    Fed blog du har, og virkelig finne billeder (:
    Skal vi følges?
    nsuel.blogspot.com tag et kig forbi.

    xxx

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange 1000 tak. Selvfølglig vil vi følge dig!

      Slet
  11. Hej! :)
    - jeg er stor fan af jeres blog, og er inde på den flere gange om dagen!
    Jeg ville lige spørge om hvilken billederedigerings program i/ du Bruger?! :-)og hvis i havde et link ville det være skønt!
    Knus

    SvarSlet
  12. OORRH! Tak, bliver helt glad!

    Vi bruger photoshop!

    SvarSlet
  13. Tak for kommentaren på min blog! synes at din blog er super fin, og er nu blevet fast læser:-)
    Knus.

    SvarSlet