søndag den 26. februar 2012

VI ER GLAAADE♥

I dag rejste Amalie til de varme lande, Tenerife. SNYD siger jeg bare! Hun er afsted i en uge, så der bliver nok ikke så mange indlæg de næste par dage. Men hun har selvfølgelig en masse smukke billeder med hjem. 
De sidste par dage har Amalie og jeg taget billeder af vores outfit. Så tag da og kig med.    


















Håber I kunne lide indlægget. Vi ville gerne vise jer  meget mere tøj, men vi har desvære ikke tid. Vi overvejer, at lave endnu et indlæg som dette. 
Hvad synes i om den ide? 

41 kommentarer:

  1. De to nederste billeder har vi set før. Er det en fejl?

    Forresten fedt tøj. Det er fedt, hvis i gad vise mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nææh, enlig ikke.

      Mange tak. Det vil vi gerne, når vi får tid.

      Slet
  2. Elsker det sidste billede af Amalie (:

    SvarSlet
  3. Hvor er det fedt! Hvordan klipper i billederne sammen så i er flere steder på et billede?? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Du sød!

      Vi bruger photoshop. Altså vi åbner først et billeder, hvor vi vil putte alle personerne ind. Det kalder vi 1. Så åbner vi et andet billeder, hvor vi beskære personen ud. Vi kopier personen ind i billede 1. Sådan gør man bare med alle personerne!

      Slet
  4. Okay, mange tak. Det lyder som noget af et arbejde. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det er første gang du gør det er det svært. Men jo flere gange du prøver, jo lettere bliver det!

      Slet
  5. Ja. Sådan er det jo for det meste. Men det kunne da være at jeg skulle sidde mig ned en dag hvor jeg har tid og rode lidt med det. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, det var da en god ide. Men du har jomeget talent for redigering, så jeg tror nu du er godt til det!

      Slet
  6. Jeg elsker altid de billeder i poster!

    SvarSlet
  7. Hvor er i smukke, fedt tøj (;
    xoxo
    //evadh-myfashionlife.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hej Victoria
    Tusind, tusind tak for din dejlige kommentar på min blog! Hvor er det dejligt at vide, at nogen kan lide det man laver :)
    God weekend
    Anne
    http://annehoerlyck.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Smukke billeder, er totalt vild med det første og det sidste ♥
    http://openyourwingss.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Fedt indlæg, det ville vi ikke have noget imod, at se flere af! :-)

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Så vil der ihvetfald komme flere ♥

      Slet
  11. Nå jo har lavet en bloganbefaling af jeres blog. I kan tjekke den ud her: http://blogthilda.blogspot.com/2012/02/anbefaling-blogs-2.html
    Forresten håber jeg at det er okay at jeg har lånt nogle af jeres billeder? ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. FÅÅK! HVOR ER DU SØD! Selvfølgelig må du låne nogle billeder. Det betyder virkelig meget at du har gjort det!! TAAAK!

      Slet
  12. Hvor ser i godt ud, piger! :-)

    SvarSlet
  13. Super fin blog!
    Vil i måske følges?
    www.kajkageswag.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Rigtigt fin blog, er nu fast læser på bloglovin :-)
    kig gerne forbi min fotoblog http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. Hej..
    Det er en rigtig fin blog du har dig..
    er fast læser nu du kan tage et kik forbi min blog hvis du får tid,og måske bliv fast læser...

    http://anna-bkhan.blogspot.com/

    //Anna<3

    SvarSlet
  16. Smukke piger!
    ---
    Jep. De har kontaktet mig, og så har jeg fået en bruger inde på et site, hvor man bare kan tage koden fra en video, og får penge pr. klik :) tak, sødt at du har trykket på dem! skøøønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød!

      Selvfølgelig har jeg kigget. Har faktisk kigget et par gange.. Men det lyder fedt!

      Slet
  17. WOOOOW FED BLOG! er fastlæser!!!
    Håber du i vil tage et kig på min.
    pictures-from-me.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Hvor redigerer i jeres billeder?

    SvarSlet
  19. Er helt vild med jeres blog!

    Måske i kunne tænke jer at være med i min konkurrence, om et gavekort på 200 kr. til Miinto.dk?
    Her er et link: http://lifelikechristinas.blogspot.com/2012/02/konkurrence.html

    Kig gerne forbi:-)

    SvarSlet
  20. Wauw, du tager de fedeste billeder og redigerer dem virkelig godt!

    kys - millastokholm.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Jeg synes, at det kunne være mega fedt med flere indlæg af den slags. :-)
    Elsker jeres blog og ikke mindst jeres altid smukke billeder!
    xx

    wwwimineoejne.blogspot.com

    SvarSlet